26. Sonndeg am Joerskrees A – 26./27.9.2020 - Kiermes zu Consdorf


Home Back Print Kontakt

Aféierung an d’Mass

Léif Matchrëschten! Mir kommen an eis Massfeier mat villen Andréck, aus der leschter Woch. Fir dat eent soe mir éierlech Merci. Fir aneres awer si mir frou, dass et eriwwer ass, well et eis traureg gemaach huet, well et eis Suergen bereet huet. D’Liewe vum Mënsch ass net ëmmer einfach. An eiser Zäit erliewe mir trotz deem enorme Fortschrëtt vill Not a Misär. Déi grouss Massen u Mënschen, déi op der Flucht sinn, sinn eng Erausfuerderung un eis all, fir d’Wuerzelen vum Iwwel an eiser Welt ze bekämpfen. Mir misste méi Matgefill mat de Mënschen an Nout hunn. Och si sinn Kanner vu Gott. Si sinn all eis Bridder a Schwësteren. „Jeder achte nicht nur auf das eigene Wohl, sondern auch auf das der anderen.“ Sou seet et de Paulus haut an der Liesung un d’Chrëschten vu Philippi. An dat seet hien och elo eis.
(Zu Consdorf soe mir haut um Fest vun der Wei vun eiser Kierch Merci fir dës alehrwürdeg Kierch. Virun laanger Zäit hunn eis Virfahren dës Kierch opgeriicht. Vill Generatiounen hunn si ënnerhalen. Haut ass et eis Aufgab derfir ze suergen, dass dëst Gebai, als Zeechen vun eisem Glawen a vun eiser Gemeinschaft och weider bestoe kann.) Froe mir dofir Erbaarmen vu Christus un.

Kyrie

Här Jesus Christus, du wëlls, dass mir eist Liewen no dengem Wuert gestalten. Kyrie eleison.
Här Jesus Christus, du riffs eis aus der Schold eraus an däin Erbaarmen. Christe eleison.
Här Jesus Christus, du wëlls, dass mir a Solidaritéit an a géigesäitegem Respekt matenaner verbonne sinn. Kyrie eleison.

Le Seigneur est patient et miséricordieux. Son amour n’a pas de fin. Implorons la miséricorde de Dieu et accueillons son pardon.

  • Seigneur Jésus, par amour pour nous tu es mort sur la Croix. Prends pitié de nous. 
Prends pitié de nous.
  • Ô Christ, ressuscité des morts, tu nous rends la dignité des enfants de Dieu. Prends pitié de nous. Prends pitié de nous.
  • Seigneur, ta parole est la lampe de nos pas. Prends pitié de nous. Prends pitié de nous.
    Que Dieu tout-puissant nous fasse miséricorde ; qu’il nous pardonne nos péchés et nous conduise à la vie éternelle. Amen.
Dagesgebiet

Grousse Gott, du weis deng Muecht virun allem an der Guttheet an am Erbaarmen.
Mir vertrauen op déi Verspriechen a bieden dech.
Gëff eis all Dag nei deng Gnod, a schenk eis eng Kéier d’Freed vum Himmel.
Dorëms biede mir duerch de Jesus, eisen Här. Amen.

Dieu qui donnes la preuve suprême de ta puissance lorsque tu patientes
et prends pitié, sans te lasser, accorde-nous ta grâce :
en nous hâtant vers les biens que tu promets,
nous parviendrons au bonheur du ciel. Par Jésus Christ. Amen.

Gott du unsere Hoffnung und unser Leben. Durch die Medien erfahren wir immer wieder von der Sehnsucht der Menschen nach einem lebenswerteren Leben und von den Anstrengungen und Gefahren, die sie auf sich nehmen. Sie verlassen ihre Heimat und stoßen oft auf Unverständnis und Ablehnung. Wir bitten dich: schenke uns und allen Verantwortlichen ein Herz aus Fleisch, das zur Hilfe bereit ist. Darum bitten wir durch Christus, unseren Bruder und Herrn.

Kiermes
Groussen an hellege Gott,
all Joer feiere mir de Weihedag vun eiser Kierch (dësem hellegen Haus).
Lauschter op d’Gebiet vun dengem Vollek.
Hëllef eis, datt mir op dëser Platz
an der richteger Gesënnung deen hellegen Déngscht vollzéien
an de Räichtum vun dengen Gnoden empfänken.
Dorëms biede mir duerch Jesus Christus.

Liesungen: Lesung: Ez 18,25-28 / Phil 2,1-11 Evangelium: Mt 21, 28-32

Lesung aus dem Buch Ezéchiel.
So spricht der Herr: Ihr sagt: Der Weg des Herrn ist nicht richtig. Hört doch, ihr vom Haus Israel: Mein Weg soll nicht richtig sein? Sind es nicht eure Wege, die nicht richtig sind? Wenn ein Gerechter sich abkehrt von seiner Gerechtigkeit und Unrecht tut, muss er dafür sterben. Wegen des Unrechts, das er getan hat, wird er sterben. Wenn ein Schuldiger von dem Unrecht umkehrt, das er begangen hat, und nach Recht und Gerechtigkeit handelt, wird er sein Leben bewahren.Wenn er alle seine Vergehen, die er verübt hat, einsieht und umkehrt, wird er bestimmt am Leben bleiben. Er wird nicht sterben.

AntwortpsalmPs 25 (24), 4–5.6–7.8–9 (Kv: 6ab)
Kv Gedenke deines Erbarmens, o Herr, und der Taten deiner Gnade! – Kv
Zeige mir, Herr, deine Wege, *
lehre mich deine Pfade!
Führe mich in deiner Treue und lehre mich; /
denn du bist der Gott meines Heiles. *
Auf dich hoffe ich den ganzen Tag. – (Kv)
Gedenke deines Erbarmens, Herr, /
und der Taten deiner Gnade; *
denn sie bestehen seit Ewigkeit!
Gedenke nicht meiner Jugendsünden und meiner Frevel! *
Nach deiner Huld gedenke meiner, Herr, denn du bist gütig! – (Kv)
Der Herr ist gut und redlich, *
darum weist er Sünder auf den rechten Weg.
Die Armen leitet er nach seinem Recht, *
die Armen lehrt er seinen Weg. – Kv

Lesung aus dem Brief des Apostels Paulus an die Gemeinde in Philíppi.
Schwestern und Brüder! Wenn es eine Ermahnung in Christus gibt, einen Zuspruch aus Liebe, eine Gemeinschaft des Geistes, ein Erbarmen und Mitgefühl, dann macht meine Freude vollkommen, dass ihr eines Sinnes seid, einander in Liebe verbunden, einmütig, einträchtig, dass ihr nichts aus Streitsucht und nichts aus Prahlerei tut. Sondern in Demut schätze einer den andern höher ein als sich selbst. Jeder achte nicht nur auf das eigene Wohl, sondern auch auf das der anderen. Seid untereinander so gesinnt, wie es dem Leben in Christus Jesus entspricht: Er war Gott gleich, hielt aber nicht daran fest, Gott gleich zu sein, sondern er entäußerte sich und wurde wie ein Sklave und den Menschen gleich. Sein Leben war das eines Menschen; er erniedrigte sich und war gehorsam bis zum Tod, bis zum Tod am Kreuz. Darum hat ihn Gott über alle erhöht und ihm den Namen verliehen, der größer ist als alle Namen, damit alle im Himmel, auf der Erde und unter der Erde ihr Knie beugen vor dem Namen Jesu und jeder Mund bekennt: Jesus Christus ist der Herr zur Ehre Gottes, des Vaters.

Halleluja. Halleluja. (So spricht der Herr:) Meine Schafe hören auf meine Stimme; ich kenne sie und sie folgen mir. Halleluja.

Aus dem heiligen Evangelium nach Matthäus.
In jener Zeit sprach Jesus zu den Hohepriestern und den Ältesten des Volkes: Was meint ihr? Ein Mann hatte zwei Söhne. Er ging zum ersten und sagte: Mein Kind, geh und arbeite heute im Weinberg! Er antwortete: Ich will nicht. Später aber reute es ihn und er ging hinaus. Da wandte er sich an den zweiten und sagte zu ihm dasselbe. Dieser antwortete: Ja, Herr – und ging nicht hin. Wer von den beiden hat den Willen seines Vaters erfüllt? Sie antworteten: Der erste. Da sagte Jesus zu ihnen: Amen, ich sage euch: Die Zöllner und die Dirnen gelangen eher in das Reich Gottes als ihr. Denn Johannes ist zu euch gekommen auf dem Weg der Gerechtigkeit und ihr habt ihm nicht geglaubt; aber die Zöllner und die Dirnen haben ihm geglaubt. Ihr habt es gesehen und doch habt ihr nicht bereut und ihm nicht geglaubt.

Lecture du livre du prophète Ézékiel.
Ainsi parle le Seigneur : « Vous dites : ‘La conduite du Seigneur n’est pas la bonne’. Écoutez donc, fils d’Israël : est-ce ma conduite qui n’est pas la bonne ? N’est-ce pas plutôt la vôtre ? Si le juste se détourne de sa justice, commet le mal, et meurt dans cet état, c’est à cause de son mal qu’il mourra. Si le méchant se détourne de sa méchanceté pour pratiquer le droit et la justice, il sauvera sa vie. Il a ouvert les yeux et s’est détourné de ses crimes. C’est certain, il vivra, il ne mourra pas. »

PSAUME (Ps 24 (25), 4-5ab, 6-7, 8-9)
R/ Rappelle-toi, Seigneur, ta tendresse. (Ps 24, 6a)
Seigneur, enseigne-moi tes voies,
fais-moi connaître ta route.
Dirige-moi par ta vérité, enseigne-moi,
car tu es le Dieu qui me sauve. R
Rappelle-toi, Seigneur, ta tendresse,
ton amour qui est de toujours.
Oublie les révoltes, les péchés de ma jeunesse ;
dans ton amour, ne m’oublie pas. R
Il est droit, il est bon, le Seigneur,
lui qui montre aux pécheurs le chemin.
Sa justice dirige les humbles,
il enseigne aux humbles son chemin. R

Lecture de la lettre de saint Paul apôtre aux Philippiens (Lecture brève : 2, 1-5)
Frères et soeurs, s’il est vrai que, dans le Christ, on se réconforte les uns les autres, si l’on s’encourage avec amour, si l’on est en communion dans l’Esprit, si l’on a de la tendresse et de la compassion, alors, pour que ma joie soit complète, ayez les mêmes dispositions, le même amour, les mêmes sentiments ; recherchez l’unité. Ne soyez jamais intrigants ni vaniteux, mais ayez assez d’humilité pour estimer les autres supérieurs à vous-mêmes. Que chacun de vous ne soit pas préoccupé de ses propres intérêts ; pensez aussi à ceux des autres. Ayez en vous les dispositions qui sont dans le Christ Jésus.

Alléluia. Alléluia. Mes brebis écoutent ma voix, dit le Seigneur ;
moi, je les connais, et elles me suivent. Alléluia.

Évangile de Jésus Christ selon saint Matthieu. Gloire à toi, Seigneur.
En ce temps-là, Jésus disait aux grands prêtres et aux anciens du peuple : « Quel est votre avis ? Un homme avait deux fils. Il vint trouver le premier et lui dit : “Mon enfant, va travailler aujourd’hui à la vigne.” Celui-ci répondit : “Je ne veux pas.” Mais ensuite, s’étant repenti, il y alla. Puis le père alla trouver le second et lui parla de la même manière. Celui-ci répondit : “Oui, Seigneur !” et il n’y alla pas. Lequel des deux a fait la volonté du père ? » Ils lui répondent : « Le premier. » Jésus leur dit : « Amen, je vous le déclare : les publicains et les prostituées vous précèdent dans le royaume de Dieu. Car Jean le Baptiste est venu à vous sur le chemin de la justice, et vous n’avez pas cru à sa parole ; mais les publicains et les prostituées y ont cru. Tandis que vous, après avoir vu cela, vous ne vous êtes même pas repentis plus tard pour croire à sa parole. »

Priedegt (2020)

Léif Matchrëschten! Wat bedeiten dës Sätz vum Paulus aus eiser Liesung vun haut? Wat wëll hien eis soen?

Hien schreift un eng Gemeinschaft, déi manifestement no der Botschaft vum Jesus lieft. Mat dem Stéchwuert “Léift” ass de Raum bestëmmt an deem dës Gemeinschaft lieft. Et ass definitiv eng Gemeinschaft ëm Jesus Christus, ëm dës Botschaft vun der Léift. Dës Gemeinschaft hieft sech aus der réimescher Gesellschaft vun deemools of. Do gouf et Standesënnerscheeder, Klassenënnerscheeder, sozial-politesch Hierarchien asw. Déi réimesch Gesellschaft huet doropper baséiert, dass et verschidde Mënschen mat verschiddenen Rechter a Flichten gëtt. D’Léift awer, vun der de Paulus hei schwätzt, verzicht bewosst op all gesellschaftlech Ënnerscheeder. All Mënsch war fir hien gläich. Dat war genee déi Konsequenz aus der Botschaft vum Jesus. Jidder Mënsch huet déi selwecht Rechter a Flichten. “Alle Menschen sind frei und gleich an Würde und Rechten geboren.”, sou heescht am éischten Artikel vun der Mënscherechtserklärung. Genee dat ass den Hannergrond an d’Basis vun der Botschaft vum Jesus. A genee dat hunn d’Leit vu Philippi praktizéiert. Dës Aart fir ze liewen an ze handelen an der Gesellschaft huet fir vill Diskussiounen gesuergt deemools. D’Chrëschte waren eppes ganz Besonnesches. Sou eng Gesellschaft, déi ganz vun der Léift gepräägt ass, kann een net einfach maachen, si muss vu banne kommen. Si muss aus dem Geescht erauskommen. Dat ass et och, wat déi heednesch Gesellschaft deemools net verstanen huet. Wëll eben do huet alles missten nom Prinzip funktionéieren, wéi ech perséinlech als eenzelen Mënsch mäi Profit ka vergréisseren. Fir Baarmhäerzegkeet war kaum eng Platz.

A genee do froen ech mech, op mir net haut och an esou enger Gesellschaft liewen. Alles ass dem Prinzip ënnerworf, dat dono verlaangt ëmmer méi ze hunn, ëmmer méi ze kënnen, ëmmer méi Spaass ze hunn. Mir kucken als alleréischt emol dono, dass et eis ganz perséinlech gutt geet, dass mir eist Brout an eise Spaass hunn. “Panem et circenses”: De réimeschen Schrëftsteller Juvenal kritiséiert am 1. an 2. Joerhonnert scho mat dësem berüümten Ausdrock, dass d’Vollek vun deene Mächtegen eben mat Brout a Spiller kleng gehale gëtt. Si kréien alles, wat si fir d’Liewe brauchen an dobäi dann eben Circusspiller, déi si ënnerhalen, sou dass si sech kaum nach Gedanken iwwert déi eescht Problemer vun der Zäit maachen an och hir Rechter quasi opginn. Ass dat net haut och esou? Mir loossen eis alullen vun all deem, wat mir virgesat kréien, a mengen dann och nach, dass mir richteg léichen.

Wéi anescht ass do d’Gesellschaft vun de Chrëschten vun Philippi. Si huelen hiert Liewen selwer an d’Hand. Si reegelen alles ënnert sech. Si bilden eng Gemeinschaft, déi eben a Léift verbonnen ass, an dorausser ergëtt sech dann och, dass si “eines Sinnes“ sinn, „einander in Liebe verbunden, einmütig und einträchtig,“ dass si Näischt „aus Ehrgeiz und nichts aus Prahlerei“ maachen. Ech denke mir, dass mir no 2000 Joer Chrëschtentum, no massiver Verkënnegung vun der Botschaft vum Jesus, dach awer bäi eis an der Gesellschaft extrem wäit ewech sinn vun deem Ideal.

Wann ech dem Paulus seng Sätz liesen a gläichzäiteg op eis aktuell Gesellschaft kucken, da muss ech soen, dass mir d’Botschaft ganz wéineg realiséiert hunn. Jiddereen wëll ëmmer nees dee Beschte sinn. Mir sinn an enger Gesellschaft, wou jiddereen ëmmer nees wëll iwwert deen aneren triumphéieren an herrschen. Wat versprieche mir net alles? Wat maache mir net alles, fir dass d’Leit eis selwer als grouss an dichteg unerkennen? „Dass ihr nichts aus Ehrgeiz und nichts aus Prahlerei tut. Sondern in Demut schätze einer den andern höher ein als sich selbst.“ Wow, dat maache mir dach alleguer bestëmmt esou, oder? Eis Gesellschaft ass duerchaus wäit vun dem Ideal vun der Gemeinschaft vun Philippi ewech. Soulaang materiell Virdeeler oder Muechtuspréch d’Ziler vun eisem Handele sinn, sinn weder Fridden nach Eenheet an der Gemeinschaft méiglech.

Wat awer misste mir haut da lo maachen? Als éischt misste mir gesinn, dass de Wee zur Eenheet net een identesche Glawen muss sinn, mä eng Gesënnung, déi d’Wuel vum Nächsten als Zil huet. Jiddereen vun eis ass ugesprach fir esou no dësem Prinzip ze liewen an ze handelen. D’Wuel vun eiser ganzer Gemeinschaft dierfe mir net eise ganz perséinlechen Leidenschaften afferen. Mir mussen selwer derfir astoen an handelen, dass jidder Mënsch ugeholl a respektéiert gëtt. Jidder Eenzelen muss sech bewosst ginn, dass jidder aneren wichteg ass, genausou wichteg ass, wéi ee selwer. Dat ass eis Verantwortung fir eist Handelen. Wann da jiddereen jeeweils op een aneren kuckt a fir dee suergt, ass am Endeffekt fir jiddereen an der Gemeinschaft gesuergt. Doranner besteet och déi besonnesch Ethik vum Chrëschtentum: als éischt no deem aneren kucken. Natierlech dierfe mir och no eis kucken. Awer eben net nëmmen. Egoismus a pueren Egozentrismus hunn an der chrëschtlecher Gemeinschaft keng Platz. Allerdéngs, an dat ass d’Tragik vun eiser Zäit, leeft et eben oft esou, dass mir als éischt no eis, no eisem Wuel, no eisem Spaass kucken an da bleift meeschtens keng Zäit méi fir deen aneren. Dorunner krankt eis Gesellschaft. Wa mir op déi grouss Problematik vun de Flüchtlinge kucken, da grasséiert an eise räiche Länner ëmmer nach een horrenden Egoismus. Ech verweisen hei nëmmen op esou munch Äusserungen an Haltungen vu Politiker queesch duerch Europa. Vläicht misste mir bäi eis perséinlech wéi och um politeschen Niveau ganz dringend erëm op d’Prinzip vun der Nächsteléift zeréckfannen. Eis Gesellschaft kéint nëmmen dobäi gewannen. Dem Paulus säin Opruff an der Liesung vun haut implizéiert ee Changement vun der Mentalitéit, wat déi sozial Uerdnung ugeet. Jiddefalls als Chrëschte misste mir dëse Wiessel an eisem Denken maachen. Amen.

Fürbitten I

Gott kuckt a Gnod op eis. Hien weess, wat eis beweegt. Hien kennt d’Widderegkeeten vun eisem Liewen. An dësem Vertrauen dierfe mir elo eis Gebieder soen an zu him ruffen:

  • Mir bieden fir eis Poopst Franziskus a fir all Leit, déi an eiser Kierch schaffen. Villes, wat si entscheeden, stéisst op Widderstand oder Onverständnis. Looss eis all zesummen zu engem gutt Wee fir eis Gemeinschaft an Zukunft fannen. Härgott, héier eis.
  • Mir bieden fir déi, déi regéieren an all Verantwortlech a Wirtschaft a Gesellschaft. Si schwätze vum Fridden a kucken dacks nëmmen op hier eegent Weiderkommen. Looss eis all zesummen ee Wee zu Fridden a Gerechtegkeet fannen.
  • Mir bieden fir eis Jugendlech. Si hu ee grousse Wonsch no Fräiheet, Freed an Unerkennung. Looss si net ëmmer nëmmen een Neen héieren fir hir Iddien, mä looss eis all zesummen eng besser Welt opbauen.
  • Mir bieden fir all déi Angscht hunn, déi verzweiwelt sinn, déi krank sinn. Si gesinn dacks nëmmen d’Schietsäit vum Liewen. Looss eis all zesummen Weeër zu Mutt an Trouscht fannen.
  • Mir bieden fir eis Verstuerwen. Haut denke mir besonnesch un ... Kee bleift verschount virum Doud. Looss eis net verzweiwelen, mä gëff eis Vertrauen op deng Erléisung.

Gudde Gott, du sees Jo zu eis a léis esou eist Liewen geléngen. Dofir soe mir dir Merci a luewen an éieren dech duerch eisen Här Jesus Christus, elo an an all Éiwegkeet. Amen.

II.

Pour plaire au Seigneur, il importe d’accomplir sa volonté. Tournons-nous vers lui avec confiance pour lui présenter les besoins et les attentes de tous les humains.
Seigneur, écoute-nous; Seigneur, exauce-nous.

  • Prions pour ceux et celles qui occupent des postes de responsabilité dans la société; que chacun et chacune soit à l’écoute du Seigneur qui parle à leur cœur.
  • Prions pour l’Église universelle du Christ; qu’elle soit sans cesse attentive aux voies du Seigneur, comme le Christ son maître l’a été.
  • Prions pour les personnes malades et celles qui les soignent; qu’elles trouvent soutien et réconfort en se confiant au Père céleste.
  • Prions pour notre communauté; qu’elle témoigne, par son exemple, de son écoute des volontés du Père.
    Père de bonté, ton Fils Jésus nous sert de modèle pour mieux suivre tes volontés. Que son exemple nous anime davantage chaque jour; que sa vie nous serve de guide. Et que son Esprit soit notre force pour que nous puissions toujours suivre ses voies, même quand c’est difficile. Nous te le demandons par le Christ notre Seigneur. (vieliturgique.ca)
Gowegebiet

Baarmhäerzege Gott, huel eis Gowen un
a maache eis an dëser Feier d’Quell op, aus der all Seege kennt.
Dorëms biede mir dech duerch de Jesus,
eise Brudder an eisen Här. Amen.

Dieu de miséricorde, accepte notre offrande :
qu’elle ouvre largement pour nous la source de toute bénédiction.
Par Jésus. Amen.

Gott des Lebens, vor dich bringen wir Brot und Wein,
Zeichen unseres Lebens und unserer Arbeit.
Wir bitten dich, nimm diese Gabe und uns selber an
und wandle uns in deiner Gerechtigkeit, die keine Grenzen kennt.

Kiermes
Här a Gott, huel eis Gowen un,
schenk eis duerch deng Sakramenter Kraaft an Zouversiicht
an erhéier all, déi op denger helleger Plaz zu dir bieden.
Dorëms biede mir, duerch Christus, eisen Här.

Hochgebet - „Migration“


Präfation
Gott, wie gut ist es, hier versammelt zu sein,
um dich durch unseren Herrn und Bruder Jesus Christus zu loben.
Die Geschichte deines Volkes ist eine Geschichte ständiger Migration.
Abraham brach aus der Stadt Ur auf und zog in ein fremdes Land.
Israel zog mit seiner Familie wegen besserer Lebensmöglichkeiten nach Ägypten.
Als sich für seine Nachkommen das Blatt wendete
und sie ausgebeutet und gedemütigt wurden,
hast du dein Volk durch geisterfüllte Frauen und Männer wieder in die Freiheit geführt.
Mehr noch: Um deine Sehnsucht nach den Menschen noch deutlicher werden zu lassen,
hast du uns deinen einzigen Sohn, unseren Herrn Jesus Christus, geschenkt,
der unser Bruder wurde, damit er den ewigen Kreislauf des Aufbrechens und Suchens beende
und uns den Weg zu einem erfüllten Leben mit dir weise.
Dafür loben wir dich jetzt in der Gemeinschaft der Kirche
im Himmel und auf der Erde und singen voll Freude:

Sanctus

Ja, guter Gott, immer waren Menschen genötigt,
ihre Heimat zu verlassen, um ihr Leben zu retten;
Menschen wurden von Menschen wie Ware behandelt,
ausgebeutet, misshandelt und vertrieben:
Lot und seine Sippe flohen vor der Vernichtung;
Hagar floh mit ihrem Sohn in die Wüste;
Josef wurde von seinen Brüdern nach Ägypten verkauft;
Elija und viele anderen Propheten wurden politisch verfolgt,
misshandelt und flohen aus ihrer Heimat.
Dein Volk wurde ins Exil verschleppt
und durfte erst nach langer Zeit zurückkehren.
Das Verbindende in all diesem Leid und Unglück
war deine liebende und sorgende Nähe gerade zu diesen Menschen.

Auch Jesus, dein Sohn, wurde in der Fremde geboren,
musste mit den Eltern nach Ägypten fliehen und hatte keinen Ort,
wo er sein Haupt hinlegen konnte.

So bitten wir dich, du guter Vater, sende uns deinen Leben spendenden Geist,
damit er uns diese Gaben von Brot und Wein
in den Leib + und das Blut Jesu Christi wandle.

Denn als Jesus spürte, dass sich sein letzter Aufbruch näherte
und das Ende am Kreuz bevorstand,
nahm er bei einem festlichen Mahl im Kreis der Seinen
ein Stück Brot in die Hand, lobte dich, den Geber alles Guten,
sprach darüber das Segensgebet, brach das Brot und reichte es ihnen
mit den Worten:

NEHMET UND ESSET ALLE DAVON:
DAS IST MEIN LEIB,
DER FÜR EUCH HINGEGEBEN WIRD.

Ebenso nahm er nach dem Mahl den Kelch,
dankte dir wiederum, reichte ihn seinen Jüngern und sprach:

NEHMET UND TRINKET ALLE DARAUS:
DAS IST DER KELCH
DES NEUEN UND EWIGEN BUNDES.
MEIN BLUT, DAS FÜR EUCH
UND FÜR ALLE VERGOSSEN WIRD
ZUR VERGEBUNG DER SÜNDEN.
TUT DIES ZU MEINEM GEDÄCHTNIS.

Geheimnis des Glaubens!

Darum guter Vater, danken wir dir,
weil du uns durch die Worte und das Handeln Jesu
eine leuchtende Feuersäule für unseren Weg zu dir geschenkt hast.

In diesen heiligen Gaben schenkst du uns Hoffnung und Zuversicht
und die Kraft, uns für Flüchtlinge und Migranten zu engagieren.

Hilf deiner Kirche unter der Leitung des Bischofs von Rom, Papst Franziskus,
und der Gemeinschaft der Bischöfe die Wege einzuschlagen, die deine Solidarität
mit den vom Unglück geplagten Menschen spürbar und erfahrbar machen.

In Gemeinschaft mit allen Heiligen, mit Maria und Josef, den Aposteln und Märtyrern,
die ihr Schicksal angenommen und mit dir im Herzen unterwegs waren,
wollen wir uns deinem Heilsplan anschließen, dich zu den Menschen tragen,
ihren Hunger und Durst stillen und ihre Wunden heilen,
um Zeichen der Hoffnung zu setzen.

Richte du uns auf, wenn wir auf unserem Weg
zu erliegen drohen und müde werden.
Lass uns einmal mit all den Opfern von Gewalt und Tod,
von Migration und Vertreibung und mit unseren Lieben
in Gemeinschaft mit dir für immer verbunden sein.
Darum bitten wir dich durch Christus, unseren Herrn.

Durch ihn und mit ihm und in ihm ist dir, Gott, allmächtiger Vater,
in der Einheit des Heiligen Geistes alle Herrlichkeit und Ehre jetzt und in Ewigkeit.
© P. Karl Jansen SVD

Vaterunser

Gott suergt fir eis wéi ee Papp oder eng Mamm. Hie schenkt eis all Dag dat, wat mir brauchen, fir dass mir a Verantwortung liewe kënnen. Mir sollen eis bewosst ginn, dass et Millioune vu Mënsche gëtt, deenen et um Néidegsten fir d’Liewe feelt: Nahrungsmëttel, Waasser, medezinesch Versuergung, Ausbildungsméiglechkeeten. Wa mir elo ëm eist deeglecht Brout bieden, da loosse mir grad och un all dës Mënschen denken an eis ureegen zur Solidaritéit mat deenen Äermste vun der Welt. Vater Unser ...

Friddensgebiet

Festgefuere Meenungen a Virurteeler féieren dacks zu Fanatismus a bréngen de Fridden ënnert de Mënschen a Gefor. Si sinn d’Quellen vum Doud. Loosst mir bieden ëm Fridden a Versönung an der Welt. Här, Jesus Christus, schenk eis allen däi Fridden.

Schlussgebiet

Allmächtege Gott,
an dëser Feier vun der Eucharistie hu mir den Doud an
d’Opersteeung vun dengem Jong verkënnegt.
Dëst Sakrament soll eis stäerken u Léif an u Séil
an eis bereet maachen, mat Christus d’Leed vun dëser Welt
ze erdroen an ze iwwerwannen,
fir datt mir an d’ganz Welt béi dir Erléisung fannen.
Dorëms biede mir dech duerch de Jesus,
eise Brudder an eisen Här. Amen.

Que cette eucharistie, Seigneur, renouvelle nos esprits et nos corps,
et nous donne part à l’héritage glorieux de celui qui nous unit à son sacrifice
lorsque nous proclamons sa mort. Lui qui. Amen.

Gott der Gerechtigkeit,
wir haben uns auf Dich und Dein Wort ausgerichtet
und uns gestärkt durch das Brot des Lebens.
Lass uns diese Gaben einsetzen im Dienst aneinander
und für das Wohl aller Menschen.

Kiermes
Allmächtege Gott,
du hues eis an der Kierch op der Äerd een Oofbild
vum himmleschen Jerusalem geschenkt.
Maach eis duerch dës helleg Kommunioun
zum Tempel vun denger Gnod
a looss eis dohi kommen, wou deng Härlechkeet trount.
Dorëms biede mir, duerch Christus, eisen Här.


Mass vum 20 September
Klick op d’Kalennerblat fir d’Sonndesmass als PDF!
Mass vum 4 Oktober

Links:

Top

Online Pastoral

Lëscht vun de Sonndesgottesdéngschter

 
Service Kommunikatioun a Press . Service Communication et Presse
Äerzbistum Lëtzebuerg . Archevêché de Luxembourg

© Verschidde Rechter reservéiert . Certains droits réservés
Dateschutz . Protection des données
Ëmweltschutz . Protection de l'environnement