3. Ouschtersonndeg B - 17./18.4.2021


Home Back Print Kontakt

Léif Matchrëschten! Wann ech esou am Auto Moies ënnerwee sinn an all hallef Stonn d’Noriichten héieren, da mierken ech ëmmer erëm, wéi eng Flut un Informatiounen do op mech era briechen, déi mech deelweis net interesséieren, mat deenen ech och dacks näischt kann ufänken an déi och zum gudden Deel zimmlech onwichteg sinn. Et gëtt een haut mat esou Villem iwwerschott, dass een sech bal net méi ze hëllefe weess, wat een da lo soll a kann gleewen. Duerch all dat kann ee scho ganz schéin a falsch Richtungen geleet ginn, wann een ëmmer nëmmen dat selwecht héiert a gesäit. Wouru soll een sech halen? Wat ass wichteg fir mech? Wéi kann ech an all deem meng Fräiheet versuergen? Vläicht ass et do ganz gutt, wann een sech och emol erëm zeréck besënnt op dem Jesus seng Botschaft. Si wëll eis zu fräie Mënsche maachen, déi aus Léift a Baarmhäerzegkeet vu Christus ugeholl sinn an déi dann och esou doraus sollen handelen a liewen. Loosse mir dofir elo zu him ruffen:

Kyrie-Ruffer

Här Jesus Christus, du bass operstanen vun den Doudegen. Kyrie eleison.
Här Jesus Christus, du féiers eis an d’Fräiheet vun denger Léift. Christe eleison.
Här Jesus Christus, du riffs eis fir deng Botschaft ze liewen. Kyrie eleison.

Dagesgebiet

Allmächtege Gott, looss d’Freed vun Ouschteren an eis weiderliewen, well du hues denger Kierch nei Lieweskraaft geschenkt an eis nei als deng Kanner ugeholl. Gëff eis all déi grouss Zouversiicht, datt och mir eng Kéier un der Opersteeung vun dengem Jong deelhuelen. Hien, dee mat dir an dem Hellege Geescht lieft an all Éiwegkeet. Amen.

Garde à ton peuple sa joie, Seigneur, toi qui refais ses forces et sa jeunesse ; tu nous as rendu la dignité de fils de Dieu, affermis-nous dans l’espérance de la résurrection. Par Jésus Christ.

Gott, das Licht deiner Weisheit erleuchtet die Irrenden, dass sie heimfinden zu dir. Hilf uns, so zu leben, dass wir nicht nur Christen heißen, sondern es auch sind. Darum bitten wir durch ihn, Jesus Christus, deinen Sohn, unsern Herrn und Bruder, der in der Einheit des Heiligen Geistes mit dir lebt und wirkt in alle Ewigkeit.

Liesungen: Apg 3, 12a. 13-15. 17-19 / 1 Joh 2, 1-5a / Lk 24, 35-48

Lesung aus der Apostelgeschichte.
In jenen Tagen wandte sich Petrus an das Volk: Der Gott Abrahams, Isaaks und Jakobs, der Gott unserer Väter, hat seinen Knecht Jesus verherrlicht, den ihr ausgeliefert und vor Pilatus verleugnet habt, obwohl dieser entschieden hatte, ihn freizulassen. Ihr aber habt den Heiligen und Gerechten verleugnet und die Freilassung eines Mörders erbeten. Den Urheber des Lebens habt ihr getötet, aber Gott hat ihn von den Toten auferweckt. Dafür sind wir Zeugen. Nun, Brüder, ich weiß, ihr habt aus Unwissenheit gehandelt, ebenso wie eure Anführer. Gott aber hat auf diese Weise erfüllt, was er durch den Mund aller Propheten im Voraus verkündet hat: dass sein Christus leiden werde. Also kehrt um und tut Buße, damit eure Sünden getilgt werden.

Kv Lass dein Angesicht über uns leuchten, o Herr!
Wenn ich rufe, gib mir Antwort, *
Gott meiner Gerechtigkeit!
Du hast mir weiten Raum geschaffen in meiner Bedrängnis. *
Sei mir gnädig und hör auf mein Flehen! – (Kv)
Erkennt, dass der Herr sich seinen Frommen erwählt hat, *
der Herr hört, wenn ich zu ihm rufe.
Viele sagen: „Wer lässt uns Gutes schauen?“ *
Herr, lass dein Angesicht über uns leuchten! – (Kv)
Du legst mir größere Freude ins Herz, *
als andere haben bei Korn und Wein in Fülle.
In Frieden leg ich mich nieder und schlafe; *
denn du allein, Herr, lässt mich sorglos wohnen. – Kv

Lesung aus dem ersten Johannesbrief.
Meine Kinder, ich schreibe euch dies, damit ihr nicht sündigt. Wenn aber einer sündigt, haben wir einen Beistand beim Vater: Jesus Christus, den Gerechten. Er ist die Sühne für unsere Sünden, aber nicht nur für unsere Sünden, sondern auch für die der ganzen Welt. Und daran erkennen wir, dass wir ihn erkannt haben: wenn wir seine Gebote halten. Wer sagt: Ich habe ihn erkannt!, aber seine Gebote nicht hält, ist ein Lügner und in dem ist die Wahrheit nicht. Wer sich aber an sein Wort hält, in dem ist die Gottesliebe wahrhaft vollendet.

Halleluja. Halleluja. Herr Jesus, erschließ uns die Schrift! Lass unser Herz entbrennen, wenn du zu uns redest. Halleluja.

Aus dem heiligen Evangelium nach Lukas.
Die beiden Jünger, die von Emmaus zurückgekehrt waren, erzählten den Elf und die mit ihnen versammelt waren, was sie unterwegs erlebt und wie sie ihn erkannt hatten, als er das Brot brach. Während sie noch darüber redeten, trat er selbst in ihre Mitte und sagte zu ihnen: Friede sei mit euch! Sie erschraken und hatten große Angst, denn sie meinten, einen Geist zu sehen. Da sagte er zu ihnen: Was seid ihr so bestürzt? Warum lasst ihr in eurem Herzen Zweifel aufkommen? Seht meine Hände und meine Füße an: Ich bin es selbst. Fasst mich doch an und begreift: Kein Geist hat Fleisch und Knochen, wie ihr es bei mir seht. Bei diesen Worten zeigte er ihnen seine Hände und Füße. Als sie es aber vor Freude immer noch nicht glauben konnten und sich verwunderten, sagte er zu ihnen: Habt ihr etwas zu essen hier? Sie gaben ihm ein Stück gebratenen Fisch; er nahm es und aß es vor ihren Augen. Dann sagte er zu ihnen: Das sind meine Worte, die ich zu euch gesprochen habe, als ich noch bei euch war: Alles muss in Erfüllung gehen, was im Gesetz des Mose, bei den Propheten und in den Psalmen über mich geschrieben steht. Darauf öffnete er ihren Sinn für das Verständnis der Schriften. Er sagte zu ihnen: So steht es geschrieben: Der Christus wird leiden und am dritten Tag von den Toten auferstehen und in seinem Namen wird man allen Völkern Umkehr verkünden, damit ihre Sünden vergeben werden. Angefangen in Jerusalem, seid ihr Zeugen dafür.

Lecture du livre des Actes des Apôtres.
En ces jours-là, devant le peuple, Pierre prit la parole: Hommes d’Israël, le Dieu d’Abraham, d’Isaac et de Jacob, le Dieu de nos pères, a glorifié son serviteur Jésus, alors que vous, vous l’aviez livré, vous l’aviez renié en présence de Pilate qui était décidé à le relâcher. Vous avez renié le Saint et le Juste, et vous avez demandé qu’on vous accorde la grâce d’un meurtrier. Vous avez tué le Prince de la vie, lui que Dieu a ressuscité d’entre les morts, nous en sommes témoins. D’ailleurs, frères, je sais bien que vous avez agi dans l’ignorance, vous et vos chefs. Mais Dieu a ainsi accompli ce qu’il avait d’avance annoncé par la bouche de tous les prophètes : que le Christ, son Messie, souffrirait. Convertissez-vous donc et tournez-vous vers Dieu pour que vos péchés soient effacés.

R/ Sur nous, Seigneur, que s’illumine ton visage !
Quand je crie, réponds-moi,
Dieu, ma justice !
Toi qui me libères dans la détresse,
pitié pour moi, écoute ma prière ! R
Sachez que le Seigneur a mis à part son fidèle,
le Seigneur entend quand je crie vers lui.
Beaucoup demandent : « Qui nous fera voir le bonheur ? »
Sur nous, Seigneur, que s’illumine ton visage ! R
Dans la paix moi aussi,
je me couche et je dors,
car tu me donnes d’habiter, Seigneur,
seul, dans la confiance. R

Lecture de la première lettre de saint Jean.
Mes petits enfants, je vous écris cela pour que vous évitiez le péché. Mais si l’un de nous vient à pécher, nous avons un défenseur devant le Père: Jésus Christ, le Juste. C’est lui qui, par son sacrifice, obtient le pardon de nos péchés, non seulement les nôtres, mais encore ceux du monde entier. Voici comment nous savons que nous le connaissons : si nous gardons ses commandements. Celui qui dit: «Je le connais», et qui ne garde pas ses commandements, est un menteur: la vérité n’est pas en lui. Mais en celui qui garde sa parole, l’amour de Dieu atteint vraiment la perfection.

Alléluia. Alléluia. Seigneur Jésus, ouvre-nous les Écritures ! Que notre cœur devienne brûlant tandis que tu nous parles. Alléluia.

Évangile de Jésus Christ selon saint Luc.
En ce temps-là, les disciples qui rentraient d’Emmaüs racontaient aux Apôtres et à leurs compagnons ce qui s’était passé sur la route, et comment le Seigneur s’était fait reconnaître par eux à la fraction du pain. Comme ils en parlaient encore, lui-même fut présent au milieu d’eux, et leur dit: «La paix soit avec vous!» Saisis de frayeur et de crainte, ils croyaient voir un esprit. Jésus leur dit : « Pourquoi êtes-vous bouleversés ? Et pourquoi ces pensées qui surgissent dans votre cœur ? Voyez mes mains et mes pieds : c’est bien moi ! Touchez-moi, regardez : un esprit n’a pas de chair ni d’os comme vous constatez que j’en ai. » Après cette parole, il leur montra ses mains et ses pieds. Dans leur joie, ils n’osaient pas encore y croire, et restaient saisis d’étonnement. Jésus leur dit : « Avez-vous ici quelque chose à manger ? » Ils lui présentèrent une part de poisson grillé qu’il prit et mangea devant eux. Puis il leur déclara : « Voici les paroles que je vous ai dites quand j’étais encore avec vous : Il faut que s’accomplisse tout ce qui a été écrit à mon sujet dans la loi de Moïse, les Prophètes et les Psaumes. » Alors il ouvrit leur intelligence à la compréhension des Écritures. Il leur dit : « Ainsi est-il écrit que le Christ souffrirait, qu’il ressusciterait d’entre les morts le troisième jour, et que la conversion serait proclamée en son nom, pour le pardon des péchés, à toutes les nations, en commençant par Jérusalem. À vous d’en être les témoins. »

Priedegt (2021)

Léif Matchrëschten! Am Evangelium vun haut freet de Jesus: „Warum lasst ihr in eurem Herzen Zweifel aufkommen?“ De leschte Sonndeg hat ech dervu geschwat, dass een an eiser Relioun duerchaus Zweiwel misst zouloossen, ouni Zweiwel géife mir an de Fanatismus oder an de Pharisäismus ofrutschen. Zweiwel ass eppes zudéifst Mënschleches. Ech weess net, op et ee mënschlecht Liewen ouni Zweiwel kéint ginn. A grad a Saache vum Glawen ass et wuel ëmmer esou gewiescht, dass Mënschen Behaaptungen a Fro gestalt hunn. Wie ka scho soen, dass eppes genee esou ass an net aneschters? Dach Fanatiker sinn ech am Allgemengen ganz sécher, dass et genee esou ass, wéi si soen. Mä ass dat de Wee, dee mir als Chrëschten kënnen a solle goen?

Mä lo mol erëm zu dem Evangelientext. Hei hu mir, wéi ech et zitéiert hunn am Däitschen dat Wuert „Zweifel“ stoen. Dat léist natierlech an eis eng ganz Rei vu Gedanken aus. Zweiwel ass bäi eis jo éischter e bëssi negativ besat. Mä sou ass et wuel lo mol net vum Lukas gemengt. Am griicheschen Text steet de Begrëff „dialogismos“. Dee Begrëff kann ee wuel mat Zweiwel iwwersetzen. Allerdéngs kann een dat Wuert och mat „Gedanken“, „Überlegung“ oder „Bedenken“ iwwersetzen. Ech hu mech mat deem Begrëff „Überlegungen“ ugefrënnt. Dat ass einfach eng méi positiv Siicht op dat, wat wuel an de Frënn vum Jesus virgeet. Wat sollen si schonn denken? Wat soll an hinne virgoen, wéi si no all deem Stress, deen si duerch den Doud vum Jesus materlieft haten, elo hei zesumme sinn?

Déi grouss Fro fir eis ass et jo och haut, wéi mir dës Erzielung vun der Erscheinung kënnen verstoen an deiten. Mä et ginn e puer wichteg Punkten an dësem Beriicht vum Evangelium vun haut. D’Apostelen waren zesummen. Si ware schonn an engem Dialog, an enger Diskussioun. Si hunn iwwerluecht, wat all dat soll bedeiten, wat si héieren an erlieft hunn. Wichteg ass, dass een sech Gedanke mécht, dass een nodenkt a versicht ee Sënn fir sech selwer ze fannen. An enger Gemeinschaft, an der Ausenanersetzung mat aneren kann ee awer vill Aspekter kenne léieren an eben ofweien an diskutéieren. Glawen ass deemno schonn eppes Dynamesches, deem een am Austausch mat aneren ëmmer méi no kënnt. An dëse Gedanken an Iwwerleeungen kënnt eis de Jesus dofir och ëmmer méi no, bis hien real an eisem Häerz do ass, bis hien, wéi d’Evangelium haut erzielt, erschéngt. Dat heescht am Gespréich, am Austausch kënnt hien eis present am Häerz. Et kann ee soen d’Apostelen spieren elo dës Géigewaart vum Jesus an hinnen perséinlech wéi an hirer Gemeinschaft.

Natierlech ass dat fir si elo ganz nei. Et ass eng esou déif Erfarung, dass si jiddereen ëmmer nach „zweiwelt“. Kann dat wierklech sinn, dass de Jesus an eis lieweg ass, dass hien duerch eis wëll wierken? Dat ass dat déift Ergraff-Sinn vun der Erkenntnis, dass de Jesus lieft. Si, d’Apostelen, si betraff vun deem, wat si spieren.

De Lukas erzielt elo um siichtbaren Niveau vun der Erzielung ganz materiell a plastesch. De Jesus ësst ee Stéck Fësch virun den Aen vun den Apostelen. Awer kann een dat net och nach op engem aneren Niveau verstoen? Dat griichescht Wuert fir Fësch „Ichthus“ ass jo bäi de Chrëschten zënter der Ufankszäit en Akronym, also ee Wuert, dat aus den Ufanksbuschtawen vu méi Wieder gebillt ass. „ICHTHUS“ steet esou fir „Iesous CHristus THeou Uios Sôtêr“ „Jesus Christus Gottes Sohn Erlöser“. Ass dëst net ee Glawensbekenntnis zu deem erhéichten Jesus, deem Operstanenen? Sou wéi de Jesus hei de Fësch ësst, sou mussen d’Apostelen d’Botschaft, dass de Jesus de Sohn Gottes an Erléiser lieft, an sech ophuelen an doraus liewen. Hei ass zimmlech däitlech een Hiweis op d’Eucharistie gemaach. Dee liewege Jesus, seng Botschaft musse mir quasi als Nahrung an eis ophuelen.

De Jesus, deen dann als „inwendigen Lehrer“ an eis ass, deen also an eisem Häerz wunnt, setzt dann allerdéngs och eist Liewen, eis Erfarung mat deem a Verbindung, wat d’Bibel schonn ëmmer vermëttelt huet. „Darauf öffnete er ihren Sinn für das Verständnis der Schriften.“ (Lk 24, 45)

Ech hat um Ufank d’Fro gestalt, wéi mir de Wee am Glawen kënne goen, ouni fanatesch ze sinn. De Jesus freet seng Frënn haut: „Warum lasst ihr in eurem Herzen Zweifel aufkommen?“ Dat wëll op kee Fall soen, dass mir net sollen iwwerleeën. Mir sollen eis an der Gemeinschaft zu engem Austausch zesumme fannen a mir sollen dann och eist Liewen, eis Gedanken, eis Froen an een Dialog mat der Bibel bréngen, mat deem liewege Wuert vu Gott. Doraus ergëtt sech ee Wee, dee mir als Chrëschten kënne goen. Ech erënneren nach eng Kéier un dee Wee, deen ech schonn um Ouschterméindeg erwäänt hunn:

1. De Jesus als Operstanenen kënne mir erliewen, wa mir matenaner eis Hoffnungen an eis Enttäuschungen deelen. Wa mir eis géigesäiteg droen a stäipen.
2. Mir hunn all ëmmer nees konkret Liewenssituatiounen, déi net einfach sinn. Mir kënnen dës Situatiounen awer och ëmmer nees mat der Bibel an ee Kontext setzen an esou an ee Gespréich mat dësen Texter kommen, déi eis dann am Ënneren beréieren a Weeër weisen, déi eis hëllefen.
3. D’Emmausjünger erkennen de Jesus beim Briechen vum Brout. D’Frënn haut am Evangelium erkennen de Jesus beim gemeinsamen Iessen, an hirer Gemeinschaft. Mir liewen all an Gemeinschaften. Eis Aufgab ass et, eist Liewen ze deelen. D’Solidaritéit am Liewen ass et, déi eis d’Gemeinschaft ënner enaner an eben och mam Jesus bréngt.
4. Wa mir lo dës dräi Punkten realiséieren, dann dreift eis dat un, fir eis Erfarung och weider ze ginn. Mir kënnen, wa mir iwwerzeegt sinn vun der Botschaft vum Jesus, vu sengem Liewen an a mat eis, net aneschters wéi dat weider ze erzielen. An och dat gëtt erëm eng nei Erfarung vun deem liewegen Jesus, deen seng eege Botschaft ass.

Haut heescht um Schluss vum Evangelium: „Ihr seid Zeugen dafür!“ Jo och mir sinn Zeien a kënnen et sinn, wa mir de Jesus als „Lehrer“ an eis spieren an eis vun him leede loossen. Amen.

Fürbitten

Loosse mir bieden am Vertrauen op eisen operstanenen Här Jesus Christus:

  • Mir bieden fir eisen Poopst Franziskus an all déi, déi an eiser kierchlecher Gemeinschaft d’Fiedem an der Hand hunn, dass si de Mënschen vun haut déi gutt Botschaft mat Freed an Iwwerzeegung weiderginn. Christus, héier eis.
  • Mir bieden fir all, déi sech ëm d’Gerechtegkeet an der Gesellschaft an ëm ee gutt Zesummeliewen vun de Mënschen am Land beméien, dass si Erfolleg an hirem Asaz hunn. Christus, héier eis.
  • Mir bieden fir all, déi eleng liewe mussen a keen hunn, deen sech hirer Froen a Suergen unhëlt, ëm Mënschen, déi si begleeden an hinnen nei Hoffnung an Zouversiicht ginn. Christus, héier eis.
  • Mir bieden fir Familljen ëm Offenheet a géigesäitegt Verständnis, ëm Vertrauen tëschent deenen eenzelen Generatiounen an ëm Bereetschaft matenaner duerch d’Liewen ze goen. Christus, héier eis.
  • Mir bieden fir eis Verstuerwen, dass si Undeel kréien un denger Opersteeung an dass si an der Gebuergenheet vun Gott dierfe sinn. Christus, héier eis.

Gott, Papp am Himmel, du weess ëm eis Froen a Suergen, eis Hoffnungen an Noutsituatiounen. Mir leeën alles an deng Hand. Dech luewen an éiere mir elo an an all Éiwegkeet. Amen.

II.

Les disciples ont de la difficulté à reconnaître Jésus après sa résurrection. Nous aussi avons parfois de la difficulté à le reconnaître dans nos vies. Prions le Père pour que l’humanité entière s’ouvre aux signes de sa présence. Seigneur, écoute nos prières.

  • Prions pour l’Église afin qu’elle soit capable de lire les signes des temps et de répondre aux nouveaux défis qui lui sont posés.
  • Prions pour nos dirigeants afin qu’ils reconnaissent la dignité de toute personne humaine et qu’ils protègent les plus faibles.
  • Prions pour les personnes malades et celles qui sont seules afin qu’elles découvrent la compassion du Ressuscité au cœur de leurs souffrances et de leur solitude.
  • Prions pour notre communauté afin qu’elle reconnaisse la présence du Ressuscité et qu’elle en témoigne par toute sa vie.

Père saint, au cœur de notre monde, tu nous assures de ta présence et de ton soutien. Avec confiance, nous laissons nos prières monter vers toi dans l’espérance que tu les accueilles favorablement. Nous te le demandons par Jésus, le Christ, notre Seigneur. Amen.
(www.vieliturgique.ca)

Gowegebiet

Allmächtege Gott, huel eis Gowen un, déi mir dir an der Freed vun Ouschteren duerbréngen. Du hues eis Grond ginn zou dëser Freed. Erhal eis doranner bis mir béi dir liewen. Dorëms biede mir, duerch Christus eisen Här. Amen.

Accueille, Seigneur, les dons de ton Église en fête: tu es ä l’origine d’un si grand bonheur, qu’il s’épanouisse en joie éternelle. Par Jésus.

Guter Gott, nimm die Gaben an, die deine Kirche in österlicher Freude vor dich bringt. Du hast ihr Grund gegeben zu solchem Jubel. Erhalte ihr die Freude bis zur Vollendung durch Christus, unsern Herrn.

Hochgebet - „Zweifel“


Präfation
Herr, unser Gott, es ist üblich, dass wir dir an dieser Stelle danken.
Doch was sollen wir dir sagen?
Darf es heute ein fragendes Danken sein?
Du hast uns als Menschen gewollt, und als Menschen haben wir uns gefunden.
Wir wissen von Güte und Glück, aber auch von bösem Willen, Ohnmacht und Unglück.
Aber danken können wir dir für die Hoffnung, die in unsern Herzen lebt,
ob wir es wollen oder nicht, dass wir Menschen vielleicht doch
gute Menschen werden können im ganz einfachen Sinn des Wortes:
Menschen, die mitleiden, mitgenießen können, die ohne Zögern und Angst gütig sind,
die ohne Engstirnigkeit nach dem Guten suchen, wo andere nur verurteilen.
Diese Hoffnung hast du uns in deinem Sohn Jesus Christus gegeben.
Darum preisen wir dich jetzt mit allen Menschen guten Willens und singen voll Freude:

Sanctus

Wir haben deine Güte gesehen in Menschen, die in unserer Umgebung leben,
in deinem Sohn Jesus von Nazareth, in dem alles erschienen ist,
was einen Menschen mit sich selbst und mit den andern versöhnen kann.
Darum können wir dir danken, Gott, denn du lässt uns sehen,
dass Ohnmacht Kraft, Zerbrechen Heilen und menschliches Leben göttliches Leben werden kann.
Wir haben es gesehen in Jesus Christus, der sich selbst in den Zeichen
von Brot und Wein ausdrückte.

Sende jetzt deinen Heiligen Geist über Brot und Wein,
damit sie zu Leib + und Blut Jesu Christi werden.

Denn am Abend, da er ausgeliefert wurde und sich dem Leiden unterwarf,
nahm er das Brot und sagte Dank, brach es und reichte es seinen Jüngern mit den Worten:

NEHMET UND ESSET ALLE DAVON.
DAS IST MEIN LEIB, DER FÜR EUCH HINGEGEBEN WIRD.

Ebenso nahm er nach dem Mahl den Kelch, dankte wiederum
und reichte ihn seinen Jüngern mit den Worten:

NEHMT UND TRINKT ALLE DARAUS,
DAS IST DER KELCH DES NEUEN UND EWIGEN BUNDES,
MEIN BLUT, DAS FÜR EUCH UND FÜR ALLE VERGOSSEN WIRD
ZUR VERGEBUNG DER SÜNDEN.
TUT DIES ZU MEINEM GEDÄCHTNIS.

Geheimnis des Glaubens!

Bis dass er kommt, gedenken wir seines Lebens, das so göttlich und so menschlich ist,
seines Todes, der so Ehrfurcht gebietend und so unverständlich ist,
seiner Auferstehung, die so ermutigend und so geheimnisvoll ist.
Wir gedenken seiner Angst, seiner Erniedrigung,
wir bedenken, dass er in Todesangst nach dir gerufen hat
und dass du darum seinen Namen unter uns so groß gemacht hast,
dass wir uns in ihm wieder erkennen.

Darum bitten auch wir um seinen Geist: für uns, die wir jetzt hier sind,
für alle, die unserem Herzen nahestehen,
für unseren Papst Franziskus, unsere Bischöfe, unsere Priester, Diakone,
Ordensangehörige, unsere Haupt- und ehrenamtlichen Mitarbeiter/innenund für unsere Toten.

Halte du deine Hand über uns alle und tu an uns, wie du an Jesus getan hast.
Lass uns nicht fallen. Trage uns, führe uns, fange uns auf jetzt und in der Stunde unseres Todes.

Durch ihn und mit ihm und in ihm ist dir, Gott, allmächtiger Vater,
in der Einheit des Heiligen Geistes alle Herrlichkeit und Ehre jetzt und in Ewigkeit.
Quelle unbekannt

Vaterunser

Mir sinn ëm eisen Här Jesus versammelt. Biede mir, wéi hien eis et geléiert huet: Vater unser …

Friddensgebiet

Do, wou d’Liewen vu géigesäiteger Uechtung bestëmmt ass, gëtt et och Fridden. Aus eegener Erfarung wësse mir awer och, dass ëmmer nees eegen Interessen an Egoismen sech an eist Liewen era schläichen an d’Matenaner an de Fridden stéieren. Dofir biede mir eisen Här ëm seng Léift a säi Fridden. De Fridden vum Operstanenen sief mat iech all.

Schlussgebiet

Éiwege Gott, du hues an eis d’Botschaft vun Ouschteren nei opliichte gelooss. Kuck elo a Guttheet op eis a bleif bäi eis mat denger Gnod, bis mir zum éiwege Liewen bäi dir operstinn. Dorëms biede mir, duerch Christus eisen Här. Amen.

Regarde avec bonté, Seigneur, le peuple que tu as renové par tes sacrements: accorde-nous de parvenir à la réssurection bienheureuse, toi qui nous as destinés à connaître ta gloire. Par Jésus.

Gott, du Geber alles Guten, wir danken dir für das Brot des Lebens und den Wein der Freude. Aus deiner Hand durften wir sie empfangen. Lass uns, geleitet von dir, allzeit dankbar sein in Wort und Tat durch Jesus Christus, unsern Herrn.


Mass vum 11. Abrëll
Klick op d’Kalennerblat fir d’Sonndesmass als PDF!
Mass vum 25. Abrëll

Links:

Top

Online Pastoral

Lëscht vun de Sonndesgottesdéngschter

 
Service Kommunikatioun a Press . Service Communication et Presse
Äerzbistum Lëtzebuerg . Archevêché de Luxembourg

© Verschidde Rechter reservéiert . Certains droits réservés
Dateschutz . Protection des données
Ëmweltschutz . Protection de l'environnement