7. Ouschtersonndeg A - 20./21.5.2023


Home Back Print Kontakt

Léif Matchrëschten! Am Laf vun der Geschicht huet sech d’Kierch schonn en etlech Mol virwerfe misste loossen, dass dat, wat si géif vertrieden a verkënnegen, just eng Vertréischt op eng aner Welt wier, wou een dach ni kéint wëssen, op et dat iwwerhaapt gëtt. Sou betruecht huet eis Glawensgemeinschaft dann näischt ze bidden ausser ee wéineg “Opium” ze sinn, dat d’Vollek géif berouegen. Wa mir dann allerdéngs op de Jesus kucken, da kréie mir do eng Rei Beispiller gebueden, wou hien duerch Zeechen de Mënschen Gott méi no bréngt an och d’Léift vu Gott opliichte léist. Dem Jesus ass et net einfach esou ëm een Himmel gaangen. Hien wollt elo schonn, an dëser Welt, dass d’Mënschen zu Fridden a Gerechtegkeet, zu Léift a Baarmhäerzegkeet géife fannen. Seng Verkënnegung war konkret op dat geriicht, wat deem Moment do war. De Mënsch an sengem Alldag war d’Zil vun sengem Priedegen an Handelen. Mir mussen eis vläicht erëm nei orientéieren an eiser Gemeinschaft. Eist Handelen muss de Mënsch vun haut am Bléck hunn. Dann awer musse mir natierlech och doriwwer eraus weisen. Béides misst eis wichteg sinn an der Kierch. Froe mir d’Erbaarmen vun eisem Här Jesus Christus un.

Kyrie

Här Jesus Christus, du bass een Zeechen vun Hoffnung ënner de Mënschen. Här, erbaarm dech.
Här Jesus Christus, du verkënnegs dengem Papp seng Botschaft un eis. Christus, erbaarm dech.
Här Jesus Christus, du bass d’Quell an d’Kraaft fir eisen deeglechen Asaz fir eis Matmënschen. Här, erbaarm dech.

Dagesgebiet

Allmächtege Gott, mir bekennen, datt eisen Erléiser béi dir an denger Herrlechkeet ass. Erhéier eist Ruffen a looss eis erfueren, datt hien all Dag bis zum Enn vun dëser Welt béi eis bleift, esou wéi hien et versprach huet. Hien, dee an der Eenheet vum Hellege Geescht mat dir lieft a regéiert an all Éiwegkeet. Amen.

Entends notre prière, Seigneur: nous croyons que le Sauveur des hommes est auprès de toi dans la gloire; fais-nous croire aussi qu’il est encore avec nous jusqu’à la fin des temps, comme il nous l’a promis. Lui qui règne.

Gütiger Gott, welche Gnade ist es, den Glauben frei in Gemeinschaft leben, teilen, weitergeben und öffentlich verkünden zu dürfen. Schenke allen Menschen auf dieser Welt Glaubens- und Religionsfreiheit, und hilf uns selbst, dieses wertvolle Geschenk im Geist des Dienstes am Evangelium dankbar anzunehmen und mutig gemäß deinem Auftrag zu leben. Darum bitten wir durch Jesus Christus, deinen Sohn, unseren Herrn und Gott, der in der Einheit des Heiligen Geistes mit dir lebt und herrscht in Ewigkeit. Amen.

Liesungen: Apg 1, 12-14 / 2. Liesung: 1 Petr 4, 13-16 / Joh 17, 1-11a

Lesung aus der Apostelgeschichte.
Als Jesus in den Himmel aufgenommen worden war, kehrten die Apostel von dem Berg, der Ölberg genannt wird und nur einen Sabbatweg von Jerusalem entfernt ist, nach Jerusalem zurück. Als sie in die Stadt kamen, gingen sie in das Obergemach hinauf, wo sie nun ständig blieben: Petrus und Johannes, Jakobus und Andreas, Philippus und Thomas, Bartholomäus und Matthäus, Jakobus, der Sohn des Alphäus, und Simon, der Zelot, sowie Judas, der Sohn des Jakobus. Sie alle verharrten dort einmütig im Gebet, zusammen mit den Frauen und Maria, der Mutter Jesu, und seinen Brüdern.

Kv. Ich schaue Gottes Güte im Land der Lebenden.
Der HERR ist mein Licht und mein Heil:
Vor wem sollte ich mich fürchten?
Der HERR ist die Zuflucht meines Lebens:
Vor wem sollte mir bangen?

Eines habe ich vom HERRN erfragt, dieses erbitte ich: im Haus des HERRN zu wohnen alle Tage meines Lebens; die Freundlichkeit des HERRN zu schauen und nachzusinnen in seinem Tempel.

Höre, HERR, meine Stimme, wenn ich rufe;
sei mir gnädig und gib mir Antwort!
Mein Herz denkt an dich: Suchet mein Angesicht! Dein Angesicht, HERR, will ich suchen.

Lesung aus dem ersten Brief des Apostels Petrus.
Schwestern und Brüder! Freut euch, dass ihr Anteil an den Leiden Christi habt; denn so könnt ihr auch bei der Offenbarung seiner Herrlichkeit voll Freude jubeln. Wenn ihr wegen des Namens Christi beschimpft werdet, seid ihr seligzupreisen; denn der Geist der Herrlichkeit, der Geist Gottes, ruht auf euch. Wenn einer von euch leiden muss, soll es nicht deswegen sein, weil er ein Mörder oder ein Dieb ist, weil er Böses tut oder sich in fremde Angelegenheiten einmischt. Wenn er aber leidet, weil er Christ ist, dann soll er sich nicht schämen, sondern Gott darin verherrlichen.

Halleluja. Halleluja. Ich lasse euch nicht als Waisen zurück. Ich komme zu euch. Dann wird euer Herz sich freuen. Halleluja.

Aus dem heiligen Evangelium nach Johannes.
In jener Zeit erhob Jesus seine Augen zum Himmel und sagte: Vater, die Stunde ist gekommen. Verherrliche deinen Sohn, damit der Sohn dich verherrlicht! Denn du hast ihm Macht über alle Menschen gegeben, damit er allen, die du ihm gegeben hast, ewiges Leben schenkt. Das aber ist das ewige Leben: dass sie dich, den einzigen wahren Gott, erkennen und den du gesandt hast, Jesus Christus. Ich habe dich auf der Erde verherrlicht und das Werk zu Ende geführt, das du mir aufgetragen hast. Jetzt verherrliche du mich, Vater, bei dir mit der Herrlichkeit, die ich bei dir hatte, bevor die Welt war! Ich habe deinen Namen den Menschen offenbart, die du mir aus der Welt gegeben hast. Sie gehörten dir und du hast sie mir gegeben und sie haben dein Wort bewahrt. Sie haben jetzt erkannt, dass alles, was du mir gegeben hast, von dir ist. Denn die Worte, die du mir gabst, habe ich ihnen gegeben und sie haben sie angenommen. Sie haben wahrhaftig erkannt, dass ich von dir ausgegangen bin, und sie sind zu dem Glauben gekommen, dass du mich gesandt hast. Für sie bitte ich; nicht für die Welt bitte ich, sondern für alle, die du mir gegeben hast; denn sie gehören dir. Alles, was mein ist, ist dein, und was dein ist, ist mein; in ihnen bin ich verherrlicht. Ich bin nicht mehr in der Welt, aber sie sind in der Welt und ich komme zu dir.

Lecture du livre des Actes des Apôtres.
Les Apôtres, après avoir vu Jésus s’en aller vers le ciel retournèrent à Jérusalem depuis le lieu-dit «mont des Oliviers» qui en est proche, – la distance de marche ne dépasse pas ce qui est permis le jour du sabbat. À leur arrivée, ils montèrent dans la chambre haute où ils se tenaient habituellement; c’était Pierre, Jean, Jacques et André, Philippe et Thomas, Barthélemy et Matthieu, Jacques fils d’Alphée, Simon le Zélote, et Jude fils de Jacques. Tous, d’un même cœur, étaient assidus à la prière, avec des femmes, avec Marie la mère de Jésus, et avec ses frères.

R/ J’en suis sûr, je verrai les bontés du Seigneur
sur la terre des vivants.

Le Seigneur est ma lumière et mon salut ;
de qui aurais-je crainte?
Le Seigneur est le rempart de ma vie;
devant qui tremblerais-je?

J’ai demandé une chose au Seigneur, la seule que je cherche: habiter la maison du Seigneur tous les jours de ma vie, pour admirer le Seigneur dans sa beauté
et m’attacher à son temple.

Écoute, Seigneur, je t’appelle!
Pitié ! Réponds-moi!
Mon cœur m’a redit ta parole:
«Cherchez ma face.»

Lecture de la première lettre de saint Pierre apôtre.
Bien-aimés, dans la mesure où vous communiez aux souffrances du Christ, réjouissez-vous, afin d’être dans la joie et l’allégresse quand sa gloire se révélera. Si l’on vous insulte pour le nom du Christ, heureux êtes-vous, parce que l’Esprit de gloire, l’Esprit de Dieu, repose sur vous. Que personne d’entre vous, en effet, n’ait à souffrir comme meurtrier, voleur, malfaiteur, ou comme agitateur. Mais si c’est comme chrétien, qu’il n’ait pas de honte, et qu’il rende gloire à Dieu pour ce nom-là.

Alléluia. Alléluia. Je ne vous laisserai pas orphelins, dit le Seigneur; je reviens vers vous, et votre cœur se réjouira. Alléluia.  

Évangile de Jésus Christ selon saint Jean.
En ce temps-là, Jésus leva les yeux au ciel et dit: Père, l’heure est venue. Glorifie ton Fils afin que le Fils te glorifie. Ainsi, comme tu lui as donné pouvoir sur tout être de chair, il donnera la vie éternelle à tous ceux que tu lui as donnés. Or, la vie éternelle, c’est qu’ils te connaissent, toi le seul vrai Dieu, et celui que tu as envoyé, Jésus Christ. Moi, je t’ai glorifié sur la terre en accomplissant l’œuvre que tu m’avais donnée à faire. Et maintenant, glorifie-moi auprès de toi, Père, de la gloire que j’avais auprès de toi avant que le monde existe. J’ai manifesté ton nom aux hommes que tu as pris dans le monde pour me les donner. Ils étaient à toi, tu me les as donnés, et ils ont gardé ta parole. Maintenant, ils ont reconnu que tout ce que tu m’as donné vient de toi, car je leur ai donné les paroles que tu m’avais données : ils les ont reçues, ils ont vraiment reconnu que je suis sorti de toi, et ils ont cru que tu m’as envoyé. Moi, je prie pour eux ; ce n’est pas pour le monde que je prie, mais pour ceux que tu m’as donnés, car ils sont à toi. Tout ce qui est à moi est à toi, et ce qui est à toi est à moi ; et je suis glorifié en eux. Désormais, je ne suis plus dans le monde ; eux, ils sont dans le monde, et moi, je viens vers toi.

Predigt

«Wenn ihr wegen des Namens Christi beschimpft werdet, seid ihr seligzupreisen.» (1 Petr 4, 14a) Dëse Saz aus der Liesung vum Péitrusbréif léist mech am Fong net zur Rou kommen. Ech hu scho mol iwwer dës Liesung geschwat an de Jore virdrun. Et kann ee kloer noliesen, a wat fir eng Situatioun eran dësen Text vum éischte Péitrusbréif geschriwwe gouf. Dat eleng ass sécherlech spannend. Awer mech beweegt haut een anert Thema. Dat ass d’Verfolgung vun de Chrëschten an eiser Zäit.

Mir hunn an deene leschte Joren vill Saachen erlieft an eise westleche Länner, déi net besonnesch schéi waren. Do si mir als Kierch a besonnesch wuel och d’Hierarchie selwer schold. Dass mir wéinst falschem Verhalen ofgestrooft ginn, ass eng normal Geschicht. Dat ass net dat, wat een als Verfolgung sollt bezeechnen.

Mä an eiser ganzer Welt ginn et laut dem «Weltverfolgungsindex» vun «OpenDoors»1] an net manner wéi 70 Länner Verfolgungen vu Chrëschten. 360 Milliounen Chrëschten ginn diskriminéiert. Vun Oktober 2021 bis September 2022 si mindestens 5621 Chrëschten wéinst hirem Glawen ermort ginn, dovun eleng 5014 am Nigeria. An de Länner vun der Subsahara an Afrika huet d’Gewalt géint Chrëschten ganz erhieflech zougeholl.

D’Zuelen sinn dat eent. D’Kenntnis an d’Wouer-Huelen vun dëser Situatioun sinn dat anert. An eise Länner gëtt extreem wéineg iwwer des Situatioun vun de Chrëschten an de Medien beriicht. Des Verfolgungen si kaum eng Noriicht wäert. Dat eleng ass schonn ee Skandal.

Wat awer soll een dëse Mënsche soen? Geet et duer mat enger frëndlecher Erënnerung un een Text wéi deen aus eiser Liesung? Ass domat fir des Mënschen de Problem geléist? Sécher, mir kënne vun eis aus net all des Problemer einfach esou léisen an och Appeller un déi entspriechend Regierungen notzen do wuel net ganz vill. Ech ka mir net virstellen, dass an Nordkorea, dat op der éischter Plaz am Verfolgungsindex steet, sech iergend een an der Féierung géif un enger Ermanung vun eis stéieren.

Awer einfach d’Aen zoumaachen an des schrecklech Situatioun net zur Kenntnis huelen ass och ee Verbriechen. Normalerweis si mir zimmlech séier do, fir de Fanger a Wonnen ze leeën, wann et em d’Verdeedegung vun de Rechter vu Mënsche geet. Bäi Chrëschten an hiert Zerécksetzen an esou ville Länner maache mir awer gären, wéi wann et eis näischt géif ugoen. Heiansdo huet een den Androck, dass déi Situatioun, an déi den éischte Péitrusbréif erageschriwwe ginn ass, nach haut gëllt. Chrëschten waren Exoten, déi een an der Gesellschaft vun deemools net eescht geholl huet. An haut? Gi Chrëschten eescht geholl?

Nach eng Kéier, ech si mir bewosst, dass och Chrëschten nach laang net alles richteg gemaach hunn am Laf vun der Geschicht. All ze dacks hunn si sech mat der weltlecher Muecht zesumme gedoen a Profit doraus geschloen. All ze dacks och ware Chrëschten um Ursprong vu munchen Ongerechtegkeeten. An deene Fäll gëllt jo wuel dem Préitrusbréif seng Aschätzung: «Wenn einer von euch leiden muss, soll es nicht deswegen sein, weil er ein Mörder oder ein Dieb ist, weil er Böses tut oder sich in fremde Angelegenheiten einmischt.» (1 Petr 4, 15) Wann also ee Chrëscht Schlechtes gemaach huet, da soll hien och dofir riicht stoen. Awer eleng d’Tatsaach, dass hie Chrëscht ass, ass kee Grond fir en ze verfollegen. Deemools war et esou. Haut ass et op ville Plazen an der Welt esou.

«Wenn er aber leidet, weil er Christ ist, dann soll er sich nicht schämen, sondern Gott darin verherrlichen.» (1 Petr 4, 16) Ee Chrëscht, deen näischt Béises gemaach huet, soll net wéinst deem, wat een anere gemaach huet, verfollegt ginn. Wat mech am meeschten ëmmer nees stéiert ass, dass wann een als Eenzelen eppes u Béisem gemaach huet, da ginn all déi aner a Sippenhaft geholl an selwecht schlecht gemaach a verbotzt. Genausou ass et mat der Geschicht. Dat wat fréier un Ongerechtegkeeten duerch Chrëschten geschitt ass, kann een haut net deene virwerfen, déi versichen éierlech hier Relioun ze liewen. Wa mir eis op esou een Niveau erof loossen, da gëtt et wuel kaum nach ee Mënsch op der Welt, deen der betreffender Moral standhält. Et ass fir mech kloer, dass mir eis haut vun all deem, wat schif gelaf ass, distanzéieren. Mä dat, wat fréier schif gelaf ass, dierft haut net deenen an d’Schong geschott ginn, déi näischt dofir kënnen an déi, wéi gesot, versichen éierlech hire Wee ze goen. An dat ass dofir och kee Grond fir haut Verfolgung vu Chrëschten einfach ze iwwersinn an si eventuell och nach als eng gerecht Strof fir fréiert Feelverhalen ze betruechten.

Eiser Welt vun haut, eise westleche Regierungen, jo jidderengem géif et gutt zu Gesiicht stoen, wa mir géifen iwwerall op Verfolgungen kucken. All Diskriminéierung vu Mënschen ass falsch.

De Péitrusbréif ass dann natierlech och fir eis als Chrëschten eng grouss Erausfuerderung an Uweisung, fir selwer all Diskriminatioun sinn ze loossen. Et ass net einfach ze liewen, wann een ënnerdréckt an zeréckgestallt gëtt. Dat dierf eis awer net derzou verleeden, fir elo selwer mat änlechen Mëttelen zeréck ze schloen.

1] https://www.opendoors.de/sites/default/files/copyright_open_doors_2023_wvi_bericht.pdf

Fürbitten

Zu Jesus Christus eisem Här wëlle mir ruffen:

  • Leed all Mënschen dozou un, fir dat Gutt, dat si selwer geschenkt kritt hunn, weider ze ginn an hier Talenter am Ëmgang mat aneren an ze setzen an ze deelen. Christus, héier eis.
  • Schenk de Politiker an alle Mënschen d’Beméien, fir sech fir besser Liewensbedingungen an een nohaltegen Liewensstil an ze setzen. Christus, héier eis.
  • Riicht all déi op, déi vu Suergen nidder gedréckt sinn. Looss si erëm nei Freed fannen. Christus, héier eis.
  • Gëff all eise Verstuerwenen Undeel un dengem Liewen an der Herrlechkeet. Christus, héier eis.

Un dech Här Jesus hu mir eis mat eisen Uleies geriicht. Lauschter op eis an trëtt fir eis an bäi dengem Papp. Dech luewen an éiere mir elo an ëmmer. Amen.

II.

Le Seigneur n’oublie aucun de ses enfants. Avec confiance, tournons-nous vers lui et prenons dans notre prière tous nos frères et sœurs.

* Dieu notre Père, envoie ton Esprit sur les hommes et les femmes qui souffrent de la violence et de l’injustice, et aussi sur leurs tortionnaires et leurs bourreaux. Dieu notre Père, écoute-nous.

* Envoie ton Esprit sur ceux qu’on insulte à cause d eleur foi ou de leur amour pour toi, et aussi sur ceux qui ne te connaissent pas et ceux qui sont révoltés contre toi. Dieu notre Père, écoute-nous.

* Envoie ton Esprit sur tous les chrétiens du monde, unis dans la prière par l’Esprit de Pentecôte, et aussi sur les coyants des autres religions et sur tous les hommes et les femmes de bonne volonté. Dieu notre Père, écoute-nous.

* Envoie ton Esprit sur toutes les personnes travaillant dans les médias et cherchant à transmettre des informations vraies. Dieu notre Père, écoute-nous.

* Envoie ton Esprit sur nos communautés rassemblées d’un seul coeur par l’écoute de ta Parole et de l’Esprit de l’Évangile, au service des plus pauvres. Dieu notre Père, écoute-nous.

Entends notre prière, Seigneur notre Dieu, par Jésus, ton fils et notre frère. Lui qui règne avec toi et le Saint Esprit. Amen.

Gowegebiet

Här eise Gott, huel eis Gebieder an Affergowen un. Looss eis des helleg Feier mat ganzer Léift an Éierlechkeet feieren, fir datt mir eng Kéier d’Liewen an der Herrlechkeet vum Himmel erreechen. Dorëms biede mir duerch Christus, eisen Här.

Avec ces offrandes, Seigneur, reçois les prières de tes fidèles; que cette liturgie célébrée avec amour nous fasse passer à la gloire du ciel. Par Jésus.

Du, unser Gott und Vater, niemand ist dir näher als dein Sohn Jesus Christus. Was er dir gibt, nimmst du an, als wäre es schon immer das deine. Wir bitten dich: Nimm auch an, was wir dir bringen. Es ist Unseres, weil du es uns gegeben hast: Brot und Wein. Wandle diese Gaben in die eine und einzige Gabe, die uns helfen kann: Jesus Christus. Denn er stillt unseren Hunger nach dir, unseren Durst nach Leben. Dies erbitten wir durch ihn, deinen Sohn, unseren Bruder und Herrn.

Präfation – „Reich Gottes in der Welt“

Gott, unser Vater, in Wahrheit ist es würdig und recht, dir zu danken 
durch unseren Herrn Jesus Christus. 
Ihn hast du gesandt, damit er uns durch Wort und Tat Kunde bringe 
vom Anbruch deines Reiches unter uns.
Es ist ein Reich für die Kleinen und Mutigen, 
die bereit sind, sich von Herzen zu dir zu bekehren. 
Denn mit Hass und Neid beladen gehen wir manchmal durch unser Leben,
und so kann dieses Reich in uns nicht Fuß fassen. 
Dein Reich bringt den neuen Menschen hervor, 
der mit geschwisterlicher Liebe und Bescheidenheit handelt und bekennt, 
dass alles, was uns umgibt, seinen Ursprung in deinen offenen und schenkenden Händen hat.
Es ist ein Reich, das Menschen mit demütigen Herzen in seinen Bann zieht, 
Menschen, die ihr Leben lang versuchen, ihre Berufung treu zu leben, 
wie es schon unzählige Frauen und Männer vor ihnen getan haben. 
Auch wir wollen deinem Ruf folgen und dein Reich verkünden.
Und wie alle deine Freunde im Strom der Zeit dich immer wieder gepriesen haben, 
so wollen auch wir unsere Stimmen erheben und singen voll Freude:

Sanctus

Hochgebet – „Magnificat“


Nach dem Sanctus:

Gott, wir danken dir für Jesus, der sich nicht auf hohem Ross 
vor Statthaltern und Königen zu kleinen Leuten sich bekannte.
Der die Reiche dieser Welt durchschaute und uns um das Kommen deines Reiches bitten ließ.

Der dem Terror der Tatsachen nicht das letzte Wort überließ und mit der frohen Botschaft 
von dir, unserem Gott, die Hoffnung auf einen letzten Sinn mitten im Unsinn lebendig erhielt.
Der in resignierten Herzen das Feuer brennender Liebe entfachte.

V/A: Du bist Licht und du bist Leben; Christus, unsere Zuversicht.

Wir danken dir für Jesus, der selbst auf dich, unsern Gott, vertraute.
Der die Mächtigen vom Thron stürzt und die Verdammten der Erde aus dem Staub erhebt.

Der beim Mahl mit den Seinen an sein Leben wie auch seinen Tod dachte.
Der alles zusammenfasste in dem einfachen Zeichen 
des Brotes und des Weines, damit er unter uns weiterlebt.

Seines Todes und seiner Auferstehung wollen wir jetzt gedenken.

So bitten wir dich, allmächtiger Gott:
Segne diese Gaben von Brot und Wein durch deinen Heiligen Geist 
und vollende sie für uns als den Leib + und das Blut deines Sohnes, unseres Herrn Jesus Christus.

Damals, Vater, brach Er das Brot. 
Er dankte dir und gab es seinen Jüngern mit den Worten:

NEHMET UND ESSET ALLE DAVON,
DAS IST MEIN LEIB, DER FÜR EUCH HINGEGEBEN WIRD.

Danach nahm er den Becher, dankte dir und reichte ihn Seinen Jüngern mit den Worten:

NEHMET UND TRINKET ALLE DARAUS,
DAS IST DER KELCH DES NEUEN UND EWIGEN BUNDES,
MEIN BLUT, DAS FÜR EUCH 
UND FÜR ALLE VERGOSSEN WIRD 
ZUR VERGEBUNG DER SÜNDEN.
TUT DIES ZU MEINEM GEDÄCHTNIS.

Geheimnis des Glaubens!

Lass Jesus Christus in diesen Zeichen von Brot und Wein 
lebendige Wirklichkeit unter uns sein. 
Damit wir leben wie er: den Geschwistern treu; 
der Mutter Erde verbunden; getragen von dir, seinem Vater.

V/A: Du bist Licht und du bist Leben; Christus, unsere Zuversicht.

Und so bitten wir dich, Vater, für deine Kirche: 
Beschütze und führe sie; gib ihr Frieden und Einheit überall auf der Welt.

Gib Weisheit und Kraft unserem Papst Franziskus, 
unserem Bischöfe und allen, die ein Amt in deiner Kirche verwalten. 

Gedenke in deiner Güte auch der Menschen,
die einen besonderen Platz in unserem Herzen haben, 
und bleib denen treu, die der Tod uns in diesem Leben genommen hat.

Mit deinem ganzen Volk, mit Maria, der Mutter des Herrn, 
dem Hl. Josef, ihrem Gemahl, mit den Aposteln und Märtyrern, 
mit dem / der heiligen N. und all deinen Heiligen, 
ja, mit allen Menschen auf der Erde, die auf dich vertrauen, 
bitten wir dich um deine Barmherzigkeit,
neigen wir uns vor deiner Größe und sagen dir unseren Dank
durch unseren Herrn Jesus Christus.

Durch ihn und mit ihm und in ihm ist dir, Gott, allmächtiger Vater, 
in der Einheit des Heiligen Geistes alle Herrlichkeit und Ehre jetzt und in Ewigkeit.
Quelle unbekannt

Vaterunser

Iwwerall op eiser Welt, wou Chrëschten zesumme kommen a bieden, kennen si dat Gebiet, wat de Jesus eis hannerlooss huet. An dësem kuerze Gebiet ass alles zesummebruecht, wat mir viru Gott eis Papp kënne bréngen. Biede mir mat all eis Bridder a Schwësteren wéi eisen Här eis et geléiert huet: Vater unser im Himmel, …

Friddensgebiet

A ville Länner gi Chrëschten verfollegt. Biede mir ganz besonnesch fir si ëm de Fridden. Här, Jesus Christus, kuck net op eis Feeler a Sënden, mä op eise gudde Wëllen a schenk eis allen däi Fridden.

Schlussgebiet

Erhéier eis, Gott, a schenk eis déi fest Zouversiicht, datt duerch d’Feier vun den hellege Geheimnisser déi ganz Kierch déi Erfëllung erreecht, déi Christus an denger Herrlechkeet elo schonn huet. Hien, dee mat dir lieft an all Éiwegkeet. Amen.

Exauce-nous, Dieu notre Sauveur: que notre communion au mytère du salut nous confirme dans cette assurance que tu glorifieras tout le corps de l’Église comme tu as glorifié son chef, Jésus, le Christ. Lui qui règne.

Du, unser Gott und Vater, wann immer wir Jesus Christus suchen, suchen wir nach dir. Möge dein Sohn unser Bruder sein in der kommenden Woche, so dass wir ihn an unserer Seite finden und deine Nähe entdecken. Darum bitten durch ihn, unseren Bruder, den Herrn. Amen.


Mass vum 18. Mee
Klick op d’Kalennerblat fir d’Sonndesmass als PDF!
Mass vum 28. Mee

Links:

Top

Online Pastoral

Lëscht vun de Sonndesgottesdéngschter

 
Service Kommunikatioun a Press . Service Communication et Presse
Äerzbistum Lëtzebuerg . Archevêché de Luxembourg

© Verschidde Rechter reservéiert . Certains droits réservés
Dateschutz . Protection des données
Ëmweltschutz . Protection de l'environnement