15. Sonndeg am Joereskrees B - 10./11.7.2021


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Léif Matchrëschten! Chrëscht ze sinn ass schonn esou eng Geschicht. Eigentlech misste mir all zesummen eng eenzeg grouss Eenheet, eng Famill sinn. Mir missten eis géigesäiteg gär hunn. Mir missten an eisem Häerz Fridden droen grad ee vis-à-vis vun deem aneren. Dat awer ass dacks net ze spieren. Dat, wat mir solle vermëttelen, liewe mir nach laang net ëmmer. Biede mir drëm, dass mir dat maachen, wat eisem Numm als Chrëschten entsprécht. Froe mir eisen Här ëm seng Hëllef.

Kyrie

Här Jesus Christus, du riffs eis an deng Gemeinschaft.
Här Jesus Christus, du du schécks eis als deng Zeien an eis Welt.
Här Jesus Christus, du schenks eis nei Kraaft duerch däi Geescht.

Dagesgebiet


Gott, du bass eist Zil du weis deenen, déi ieren, d’Liicht vun der Wouerecht an du féiers si op de richtege Wee zeréck. Gëff allen, déi sech Chrëschten nennen, d’Kraaft, dat ze vermeiden, wat dësem Numm widdersprécht, an ze maachen, wat eisem Glawen entsprécht. Dorëms biede mir duerch de Jesus, eisen Här.

Dieu qui montres aux égarés la lumière de ta vérité pour qu’ils puissent reprendre le bon chemin, donne à tous ceux qui se déclarent chrétiens de rejeter ce qui est indigne de ce nom, et de rechercher ce qui lui fait honneur. Par Jésus Christ.

Gott und Vater unsres Herrn Jesus Christus, du hast uns erwählt vor der Erschaffung der Welt. In Jesus hast du uns die Befreiung geschenkt, die Vergebung aller Schuld aus dem Reichtum deiner Gnade. Unser Leben preise dich und bezeuge deine Herrlichkeit. Darum bitten wir dich durch ihn, Christus, unsern Herrn.

Liesungen: Amos 7, 12-15 / Eph 1, 3-14 / Mk 6, 7-13

Lesung aus dem Buch Amos.
In jenen Tagen sagte Amazja, der Priester von Bet-El, zu Amos: Seher, geh, flieh ins Land Juda! Iss dort dein Brot und prophezeie dort! In Bet-El darfst du nicht mehr prophezeien; denn das hier ist das königliche Heiligtum und der Reichstempel. Amos antwortete Amazja: Ich bin kein Prophet und kein Prophetenschüler, sondern ich bin ein Viehhirte und veredle Maulbeerfeigen. Aber der HERR hat mich hinter meiner Herde weggenommen und zu mir gesagt: Geh und prophezeie meinem Volk Israel!

Kv Lass uns schauen, o Herr, deine Huld und schenke uns dein Heil!
Ich will hören, was Gott redet: /
Frieden verkündet der Herr seinem Volk und seinen Frommen, *
sie sollen sich nicht zur Torheit wenden.
Fürwahr, sein Heil ist denen nahe, die ihn fürchten, *
seine Herrlichkeit wohne in unserm Land. – (Kv)
Es begegnen einander Huld und Treue; *
Gerechtigkeit und Friede küssen sich.
Treue sprosst aus der Erde hervor; *
Gerechtigkeit blickt vom Himmel hernieder. – (Kv)
Ja, der Herr gibt Gutes *
und unser Land gibt seinen Ertrag.
Gerechtigkeit geht vor ihm her *
und bahnt den Weg seiner Schritte. – Kv

Lesung aus dem Brief des Apostels Paulus an die Gemeinde in Ephesus.
Gepriesen sei der Gott und Vater unseres Herrn Jesus Christus. Er hat uns mit allem Segen seines Geistes gesegnet durch unsere Gemeinschaft mit Christus im Himmel. Denn in ihm hat er uns erwählt vor der Grundlegung der Welt, damit wir heilig und untadelig leben vor ihm. Er hat uns aus Liebe im Voraus dazu bestimmt, seine Söhne zu werden durch Jesus Christus und zu ihm zu gelangen nach seinem gnädigen Willen, zum Lob seiner herrlichen Gnade. Er hat sie uns geschenkt in seinem geliebten Sohn. In ihm haben wir die Erlösung durch sein Blut, die Vergebung der Sünden nach dem Reichtum seiner Gnade. Durch sie hat er uns reich beschenkt, in aller Weisheit und Einsicht, er hat uns das Geheimnis seines Willens kundgetan, wie er es gnädig im Voraus bestimmt hat in ihm. Er hat beschlossen, die Fülle der Zeiten heraufzuführen, das All in Christus als dem Haupt zusammenzufassen, was im Himmel und auf Erden ist, in ihm. In ihm sind wir auch als Erben vorherbestimmt nach dem Plan dessen, der alles so bewirkt, wie er es in seinem Willen beschließt; wir sind zum Lob seiner Herrlichkeit bestimmt, die wir schon früher in Christus gehofft haben. In ihm habt auch ihr das Wort der Wahrheit gehört, das Evangelium von eurer Rettung; in ihm habt ihr das Siegel des verheißenen Heiligen Geistes empfangen, als ihr zum Glauben kamt. Der Geist ist der erste Anteil unseres Erbes, hin zur Erlösung, durch die ihr Gottes Eigentum werdet, zum Lob seiner Herrlichkeit.

Halleluja. Halleluja. Der Vater unseres Herrn Jesus Christus erleuchte die Augen unseres Herzens, damit wir verstehen, zu welcher Hoffnung wir berufen sind. Halleluja.

Aus dem heiligen Evangelium nach Markus.
In jener Zeit rief Jesus die Zwölf zu sich und sandte sie aus, jeweils zwei zusammen. Er gab ihnen Vollmacht über die unreinen Geister und er gebot ihnen, außer einem Wanderstab nichts auf den Weg mitzunehmen, kein Brot, keine Vorratstasche, kein Geld im Gürtel, kein zweites Hemd und an den Füßen nur Sandalen. Und er sagte zu ihnen: Bleibt in dem Haus, in dem ihr einkehrt, bis ihr den Ort wieder verlasst! Wenn man euch aber in einem Ort nicht aufnimmt und euch nicht hören will, dann geht weiter und schüttelt den Staub von euren Füßen, ihnen zum Zeugnis. Und sie zogen aus und verkündeten die Umkehr. Sie trieben viele Dämonen aus und salbten viele Kranke mit Öl und heilten sie.

Lecture du livre du prophète Amos.
En ces jours-là, Amazias, prêtre de Béthel, dit au prophète Amos : « Toi, le voyant, va-t’en d’ici, fuis au pays de Juda ; c’est là-bas que tu pourras gagner ta vie en faisant ton métier de prophète. Mais ici, à Béthel, arrête de prophétiser ; car c’est un sanctuaire royal, un temple du royaume. » Amos répondit à Amazias : « Je n’étais pas prophète ni fils de prophète ; j’étais bouvier, et je soignais les sycomores. Mais le Seigneur m’a saisi quand j’étais derrière le troupeau, et c’est lui qui m’a dit : “Va, tu seras prophète pour mon peuple Israël.”

R: Fais-nous voir Seigneur, ton amour, et donne-nous ton salut.
J’écoute : que dira le Seigneur Dieu ?
Ce qu’il dit, c’est la paix pour son peuple et ses fidèles ;
qu’ils ne reviennent jamais à leur folie !
Son salut est proche de ceux qui le craignent,
et la gloire habitera notre terre. R
Amour et vérité se rencontrent,
justice et paix s’embrassent ;
la vérité germera de la terre
et du ciel se penchera la justice. R
Le Seigneur donnera ses bienfaits,
et notre terre donnera son fruit.
La justice marchera devant lui,
et ses pas traceront le chemin. R

Lecture de la lettre de saint Paul apôtre aux Éphésiens.
Béni soit Dieu, le Père de notre Seigneur Jésus Christ ! Il nous a bénis et comblés des bénédictions de l’Esprit, au ciel, dans le Christ. Il nous a choisis, dans le Christ, avant la fondation du monde, pour que nous soyons saints, immaculés devant lui, dans l’amour. Il nous a prédestinés à être, pour lui, des fils adoptifs par Jésus, le Christ. Ainsi l’a voulu sa bonté, à la louange de gloire de sa grâce, la grâce qu’il nous donne dans le Fils bien-aimé. En lui, par son sang, nous avons la rédemption, le pardon de nos fautes. C’est la richesse de la grâce que Dieu a fait déborder jusqu’à nous en toute sagesse et intelligence. Il nous dévoile ainsi le mystère de sa volonté, selon que sa bonté l’avait prévu dans le Christ : pour mener les temps à leur plénitude, récapituler toutes choses dans le Christ, celles du ciel et celles de la terre. En lui, nous sommes devenus le domaine particulier de Dieu, nous y avons été prédestinés selon le projet de celui qui réalise tout ce qu’il a décidé : il a voulu que nous vivions à la louange de sa gloire, nous qui avons d’avance espéré dans le Christ. En lui, vous aussi, après avoir écouté la parole de vérité, l’Évangile de votre salut, et après y avoir cru, vous avez reçu la marque de l’Esprit Saint. Et l’Esprit promis par Dieu est une première avance sur notre héritage, en vue de la rédemption que nous obtiendrons, à la louange de sa gloire.

Alléluia. Alléluia. Que le Père de notre Seigneur Jésus Christ ouvre à sa lumière les yeux de notre cœur, pour que nous percevions l’espérance que donne son appel. Alléluia.

Évangile de Jésus Christ selon saint Marc.
En ce temps-là, Jésus appela les Douze ; alors il commença à les envoyer en mission deux par deux. Il leur donnait autorité sur les esprits impurs, et il leur prescrivit de ne rien prendre pour la route, mais seulement un bâton ; pas de pain, pas de sac, pas de pièces de monnaie dans leur ceinture. « Mettez des sandales, ne prenez pas de tunique de rechange. » Il leur disait encore : « Quand vous avez trouvé l’hospitalité dans une maison, restez-y jusqu’à votre départ. Si, dans une localité, on refuse de vous accueillir et de vous écouter, partez et secouez la poussière de vos pieds : ce sera pour eux un témoignage. » Ils partirent, et proclamèrent qu’il fallait se convertir. Ils expulsaient beaucoup de démons, faisaient des onctions d’huile à de nombreux malades, et les guérissaient.

Priedegt

“In Bet-El darfst du nicht mehr prophezeien; denn das hier ist das königliche Heiligtum und der Reichstempel.” Den Amos war ugetrueden fir d’Botschaft vu Gott ze bréngen. Hien huet de Fanger an d’Wonne vun der Zäit geluecht a sécherlech och ganz kritesch op d’Gesellschaft mat all hiren Aspekter gekuckt. Seng Profezeiungen waren der herrschender Schicht ee groussen Där an den Aen. Den Amos huet sech wuel selwer, wéi mir et haut an der Liesung héieren hunn, net als Prophet bezeechent. Hien leent dës Bezeechnung of. Allerdéngs ripostéiert hien net beim Wuert “Seher”, dat den Amazja hei gebraucht. Den Amos war ganz onofhängeg. Hien huet fir säi Liewensënnerhalt mat der eegener Aarbecht gesuergt. Hie gouf also net bezuelt fir seng Visiounen, seng Profezeiungen. Hie war deemno ganz fräi fir d’Botschaft vu Gott bäi d’Leit ze bréngen. Hien huet also keng Uweisungen vun engem Beruffsstand oder engem Virgesaten kritt. Dat, wat hie seet, kënnt just vu Gott selwer.

Ech hunn d’Gefill, dass dat et och ass, wat lo hei zum Problem gëtt. Hien huet net iergendengem vun der ieweschter Schicht nom Mond geschwat. Hien huet also och net eng aktuell Ideologie ënnerstëtzt, weder vun der Relioun nach vum Staat. Den Amazja verbitt dem Amos säin Optrieden mat der Begrënnung, dass “das hier das königliche Heiligtum und der Reichstempel ist”. An deem offiziellen Hellegtum vum Staat dierf also och nëmmen dat verkënnegt ginn, wat dem Herrscher passt. Kritik um Herrscher a senger Politik, un der Féierung vum Staat a vun der Gesellschaft, wéi och un der offizieller Relioun dierf net gemaach ginn. Den Amos hat dat allerdéngs gemaach an dofir muss hien elo fort goen.

Den Amos hat mat senger Kritik natierlech fir eng gewëssen Onrou gesuergt. Dem héchste Priister vum Staatshellegtum, dem Amazja, geet et bäi dëser “Abschiebung” vum Amos ëm déi politesch Rou. Mat engem Fortgoen vum Amos wier erëm alles an der Rei an de Staat kéint weider funktionéieren wéi bis dohin. Den Amos awer seet, dass hien eben net berufflech profezeit. Seng Visiounen kommen direkt vu Gott selwer. An deem Uruff an Optrag vu Gott kann hien sech net verschléissen. Wiem soll den Amos dann lo follegen? Hei ass ee Konflikt, deen u sech net tëschent dem Amos an dem Amazja besteet, mä tëschent Gott an dem Staat, deen duerch de Kinnek representéiert ass. Wann een et krass ausdrécke wëll, da versicht den héchste Priister am Numm vum Staat Gott selwer d’Rieden an d’Handelen u sengem Vollek ze verbidden.

Hate mir net och an der Geschicht vun der Mënschheet, an dat bis haut, ëmmer esou politesch Regimmer, déi genee dat gemaach hunn? Ee Staat wëll sech kaum kritiséiere loossen. Fundamental Kritik an Hiweiser op Ongerechtegkeeten, op Onmënschlechkeeten, op Verweigeren vu Mënscherechter wéi Liewen a Wuelergoen, Gläichheet a Fräiheet, si net gutt gelidden. Hei kéint a misst een op aktuell Situatiounen an eise Gesellschaften oder an eise Staaten agoen. Wann een selwer ë bëssi nodenkt, da fënnt een sécherlech munch Unhaltspunkten, déi wuel deem nokommen, wat an eiser kuerzer Liesung vun haut notéiert ass. Den Amos, mat deene wéinege Sätz vun der Liesung vun haut, ass méi aktuell wéi jeemools.

Gott kritt och an eise Gesellschaften des Ëfteren de Mond verbueden. Staatstempelen solle méiglechst fräi bleiwen vu kritesche Priedegten a Rieden. Bezuelte Staatsdénger an enger Reliounsgemeinschaft sollten sech méiglechst net ze wäit vir woen an op Mëssstänn hiweisen.

Wéi ech des Gedanken niddergeschriwwen hunn, war grouss an de Medien d’Reportagen iwwer d’Grënnung vun der kommunistescher Partei virun 100 Joer a China duerch de Mao. Relioun gouf hei duerch eng Staatsideologie ersat. All reliéis Manifestatioun gouf zënterhier schif gekuckt a vill Mënschen goufen wéinst hirem Glawen oder hirem Asaz fir Gerechtegkeet bis haut verfollegt. An esou engem Land, wéi a villen aneren Diktaturen war an ass dat offensichtlech. Allerdéngs gëtt et dat och an eisen sougenannten Demokratien. Staatsideologien setzen sech mat quasi gëttlechem Usproch duerch. A sougenannten westleche Länner gëtt wuel kee verfollegt oder eraus geheit, deen net der Ideologie entsprécht. Awer villfach gi Konzepter, déi géint munch Staatsideologie stinn, aus der Ëffentlechkeet verbannt. Et ass och bäi eis deelweis net méi ubruecht sech als Chrëscht ze outen.

Den Amos huet deemools wuel zimmlech an een Harespelsnascht gestach. Mir brauchen haut ganz dringend esou Propheten wéi den Amos, déi de Fanger an d’Wonne vun eiser Zäit leeën an deenen, déi herrschen, ëmmer nees de Spigel hinhalen an si op d’Onéierlechkeet an d’Falschheet hiweisen. Eigentlech misste mir als Chrëschten eis andauernd erhiewen a Gerechtegkeet a Baarmhäerzegkeet afuerderen. Dass dann net op eis gelauschtert gëtt, ass sécherlech méiglech. Awer ënnerstëtzen dierfe mir Onrecht op kee Fall. Dofir liesen ech dem Jesus seng Uweisung aus dem Evangelium: „Wenn man euch aber in einem Ort nicht aufnimmt und euch nicht hören will, dann geht weiter und schüttelt den Staub von euren Füßen, ihnen zum Zeugnis.”, och esou, dass mir eis sollen an deene Fäll zeréckzéien a kee Pakt mat dëse Leit schléissen, déi esou ongerecht an onbaarmhäerzeg handelen. Op kee Fall dierf et esou sinn, dass mir als echt Chrëschten déi ganz schro Ongerechtegkeeten an der Welt mat ënnerstëtzen. Eis Aufgab ass et Propheten ze sinn, déi Onrecht opdecken a Mënschen an Nout hëllefen. Och mir als Chrëschten mussen onofhängeg bleiwen an um Wuert vu Gott festhalen, och géint munche Widderstand. Well dat ass d’Kennzeeche vun engem echte Prophet.

Fürbitten

Mat dëser Massfeier maache mir eis op de Wee an déi nächst Woch. Mir wëssen, dass Gott eis dobäi begleet. Zu him wëlle mir bieden:

  • Eis Kierch ass ënnerwee duerch d’Zäit. Riicht hire Bléck op déi Mënschen, déi um Rand stinn. Härgott, héier eis.
  • Eis Politiker sinn ënnerwee an eisem Land. Schenk hinnen dee riichte Bléck fir d’Suergen vun de Mënschen. Härgott, héier eis.
  • Vill Mënschen maachen sech op de Wee an d’Vakanz. Looss si Erhuelung a Freed fannen. Härgott, héier eis.
  • Eis Kanner a Jugendlech sinn ënnerwee zu engem neien Liewensofschnëtt. Schenk hinnen Kraaft, Mutt an Zouversiicht. Härgott, héier eis.
  • Eis Verstuerwen sinn ënnerwee zu Dir. Looss si an dengem Räich glécklech sinn. Haut denke mir besonnesch un ... . Härgott, héier eis.

Gott, eise Papp, mat denger Begleedung op eisem Wee kann eist Liewen geléngen. Ënnerwee mat dengem Verspriechen erreeche mir eng Kéier dat grousst Zil mat Christus eisem Här. Amen.

II.

Avec confiance, laissons monter notre prière vers Dieu qui remet en nos mains l’avenir de la Bonne Nouvelle. Seigneur, nous te prions.

– Afin que le Seigneur envoie des prophètes annoncer la Bonne Nouvelle aux femmes et aux hommes de notre temps, prions.

– Afin que le Seigneur nous inspire le désir d’appeler et de soutenir des disciples qui témoignent de sa parole dans le monde, prions.

– Afin que le Seigneur accompagne celles et ceux qui partent en vacances, prions.

– Afin que le Seigneur veille sur les malades et soit leur force dans l’épreuve et dans l’isolement, prions.

Seigneur, toi qui nous envoies dans le monde, donne à chacun et chacune la claire vision de sa mission et la force de l’accomplir. Nous t’en prions par Jésus, le Christ, notre Seigneur. Amen.
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Gowegebiet

Gott, kuck op däi Vollek, dat am Gebiet versammelt ass, an huel eis Gowen un. Maach se helleg, fir datt alleguer déi, déi si empfänken, an denger Léift wuessen an dir ëmmer méi dengen. Dorëms biede mir duerch de Jesus, eisen Här. Amen.

Regarde, Seigneur, les dons de ton Église en prière: accorde à tes fidèles qui vont les recevoir la grâce d’une sainteté plus grande. Par Jésus.

Gott, du Ursprung aller Dinge, du gibst Speise und Trank für das tägliche Leben. Was du uns in die Hände gelegt hast, nimm entgegen als Zeichen unseres Dankes durch Christus, unsern Herrn.

Hochgebet – „Reich Gottes“

Präfation
Wir danken dir, guter Gott, für die Vision eines Lebens
in Fülle für alle Menschen, die Jesus in deinem Namen bezeugt hat.
Wir danken dir, dass du uns in ihm dein Reich
und dessen Gerechtigkeit geoffenbart hast.
Wir sind dankbar, weil Jesus die Verhältnisse nicht festgeschrieben,
sondern zur Umkehr aufgerufen und befreiend neue Horizonte eröffnet hat.
Gegen die Reiche dieser Welt dürfen wir an deinem Reich der Gerechtigkeit,
der Liebe und des Friedens festhalten und bekennen:

Sanctus

Guter Gott, in deinem Namen verkündete Jesus,
die Zeit sei erfüllt und dein Reich nahegekommen.
Er verglich es mit einem Schatz im Acker und einer kostbaren Perle.
Seine Nähe bezeugte er, indem er Kranke heilte und Besessene befreite,
auf der Seite der Armen stand, Partei für die Beherrschten ergriff
und ein Freund der geächteten Zöllner und Sünder war.

Dein Reich verglich er mit einem Fest, auf dem alle satt werden
und zu dem die Bösen vor den Guten geladen sind.
Er verstand es als Umkehrung der Verhältnisse,
wenn darin Erste Letzte und Letzte Erste sind.
Die damals um Besitz, Macht und Ansehen bangten,
trachteten ihm deshalb nach dem Leben,
und seine Verwandten erklärten, er sei von Sinnen.

Jesus aber hielt fest an deinem Reich
und seiner Gerechtigkeit für die Erde.

In seinem Namen und Auftrag sind wir jetzt versammelt,
um in Erinnerung an ihn das Brot zu brechen

Wir bitten dich um deinen Heiligen Geist, damit im Teilen des Brotes
(im Teilen von Brot und Wein) Jesus Christus unter uns + gegenwärtig wird.

Es war in der Nacht vor seinem Leiden.
Im Angesichte des Todes kam Jesus mit den Seinen zusammen,
um von ihnen Abschied zu nehmen.
In jener Nacht nahm er während des Essens Brot in seine Hände,
dankte dafür, brach es und reichte es den Seinen mit den Worten:

NEHMET UND ESSET ALLE DAVON.
DAS IST MEIN LEIB, DER FÜR EUCH HINGEGEBEN WIRD.

Ebenso nahm er in jener Nacht nach dem Essen den Becher mit Wein,
dankte wiederum und reichte ihn den Seinen mit den Worten:

NEHMET UND TRINKET ALLE DARAUS.
DAS IST DER BECHER DES IMMERWÄHRENDEN BUNDES,
MEIN BLUT, DAS FÜR EUCH UND FÜR ALLE VERGOSSEN WIRD
ZUR VERGEBUNG DER SÜNDEN.
TUT DIES ZU MEINEM GEDÄCHTNIS.

Geheimnis des Glaubens:

Guter Gott, wir gedenken des Einsatzes Jesu
für dein Reich und dessen Gerechtigkeit.
Lass uns zuerst dieses suchen und darauf vertrauen,
dass uns alles andere dazugegeben wird.
Lass uns in der Kraft des Heiligen Geistes glauben,
dass Erfolg keine der Kategorien in deinem Reich ist.
Lass uns hoffen, dass noch im Scheitern die Vision eines Lebens
in Fülle für alle Menschen Bestand hat und nicht untergeht.
Lass uns lieben bis an die Grenzen unserer Möglichkeiten.

Gib, dass wir nicht aufhören, an eine menschlichere Welt zu glauben
und dafür zu arbeiten.
Lass uns glauben an eine Welt, in der niemand mehr
ums tägliche Brot bangen muss;
in der die Starken die Schwachen beschützen;
in der Friede herrscht und die Waffen schweigen;
in der unsere Träume Früchte tragen
und unsere Hoffnungen nicht zuschanden werden;
in der wir glücklich leben können, niemand auf Kosten anderer.

Erfülle mit deinem Heiligen Geist jene, die eine besondere Verantwortung
in der Kirche tragen, damit sie zusammen mit deinem ganzen pilgernden Volk
zuerst dein Reich und seine Gerechtigkeit suchen.
Wir bitten für den Bischof von Rom, Papst Franziskus, und unseren Bischof N.

Guter Gott, erbarme dich all derer, die uns nahegestanden haben
und die der Tod uns entrissen hat
und vergiss die nicht, um die niemand mehr trauert.

Lass uns hoffen auf das Leben in Fülle in deinem Reich
zusammen mit Maria, der Mutter Jesu, dem Hl Josef, seinem Pflegevater,
mit den Aposteln und Blutzeugen, und allen Heiligen und Gläubigen.

Wenn wir in der Nachfolge Jesu Sauerteig für die Welt sind,
werden wir zu seiner Gemeinde und dürfen dich loben durch Christus …

Durch ihn und mit ihm und in ihm ist dir, Gott, allmächtiger Vater,
in der Einheit des Heiligen Geistes alle Herrlichkeit und Ehre jetzt und in Ewigkeit.
Vgl. Urs Eigenmann, in: HG – Texte zum Teilen von Brot und Wein, Luzern 1996

Vaterunser

Wa mir am Vater Unser ëm d’Kommen vum Räich vu Gott bieden, brénge mir een Dram, eng Visioun zum Ausdrock. Doranner spigelt sech eis Hoffnung op eng Welt vu Gerechtegkeet a Fridden, eng Welt, an der all Mënsch gutt ka liewen. Dofir wëlle mir zesumme bieden: Vater unser …

Friddensgebiet

D’Räich vu Gott, an dat mir all ageluede sinn, ass ee Räich vum Fridden an der Wourecht, vun der Léift an dem Fridden. Mir selwer mussen awer doru matschaffen. Dofir biede mir: Här Jesus gëff eis Kraaft an eiser Welt fir Fridden ze suergen. De Fridde vun eisem Här sief mat iech all.

Meditation

Für alle
Wir danken dir, Herr, für alle,
die mit leeren Händen unterwegs sind,
die uns zeigen,
dass man mit Vertrauen weiter kommt
als mit Vorräten, Geld
und einem zweiten Paar Schuhe.
Wir danken dir.
Eleonore Beck

Schlussgebiet

Här, eise Gott, mir soen dir Merci fir déi helleg Gowen. Looss deng Gnod an eis wuessen, allkéiers dann, wa mir dës Moolzecht empfänken. Dorëms biede mir duerch de Jesus, eisen Här. Amen.

Nourris de ton eucharistie, nous te supplions, Seigneur: chaque fois que nous célébrons ce mystère, fais grandir en nous ton œuvre de salut. Par Jésus.

Gott in unserer Mitte, du erneuerst uns durch deine Sakramente. Gewähre uns deine Hilfe, und lass die Erlösung die wir gefeiert haben, in unserem Leben wirksam sein zum Zeugnis für dein Reich in der Welt. Darum bitten wir durch Christus, unsern Herrn.


Mass vum 4. Juli
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Mass vum 18. Juli

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