16. Sonndeg am Joereskrees C - 19./20.7.2025


Home Back Print Kontakt

16. Sonndeg am Joereskrees C - 19./20.7.2025 - © Carlo Morbach - 16.7.2025

16. Sonndeg am Joereskrees C - 19./20.7.2025


Ëmmer erëm erzielen eis d'Liesungen an d'Evangelien an eise Gottesdéngschter, dass eisen Här Jesus bei eis an ënner eis wëll sinn. Hien wëll mat eis liewen. Hie wëll mat eis schwätzen an eist Liewen einfach an alle Situatiounen deelen. D'Buch Genesis an d'Evangelium vum Lukas erzielen eis haut ganz intensiv Begéinunge mat Gott bzw. mat dem Jesus. De Jesus ass elo och hei an eiser Feier. Loosse mir hien an eiser Mëtt begréissen.


* Här, Jesus Christus, du hues d’Begéinung mat de Mënsche gesicht. Här, erbaarm dech.

* Här, Jesus Christus, du hues dir Zäit geholl fir d’Gespréich, fir dat einfacht Zesummesi mat de Mënschen. Christus, erbaarm dech.

* Här, Jesus Christus, du luets eis an, fir dass mir eis elo Zäit huelen ee fir deen aneren a fir dech. Här, erbaarm dech.


Dagesgebiet


Härgott, eise Gott, du hues Glawen, Hoffnung a Léift an eis entfacht. Verdéif dëse Glawen an eis, a looss eis bereetwëlleg dat maachen, wat’s du eis opdréis. Dorëms biede mir duerch Jesus Christus, déi Jong, eisen Här a Gott, dee mat dir an dem Hellege Geescht lieft an all Éiwegkeet. Amen.


Sois favorable à tes fidèles, Seigneur, et multiplie les dons de ta grâce: entretient en eux la foi, l'espérance et la charité, pour qu'ils soient attentifs à garder tes commandements. Par Jésus Christ.


Barmherziger Gott, Gastfreundschaft wird im Orient groß geschrieben, zumal die Umgebung oft unwirtlich oder lebensbedrohlich ist. Wir bitten dich, öffne uns Geist und Herz, damit wir dein Wort hören und verstehen, was du uns mit deiner Gastfreundlichkeit hier vermitteln willst. Darum bitten wir durch Jesus Christus.


Liesungen: Gen 18, 1-10a / Kol 1, 24-28 / Lk 10, 38-42


Lesung aus dem Buch Genesis.

In jenen Tagen erschien der Herr Abraham bei den Eichen von Mamre, während er bei der Hitze des Tages am Eingang des Zeltes saß. Er erhob seine Augen und schaute auf, siehe, da standen drei Männer vor ihm. Als er sie sah, lief er ihnen vom Eingang des Zeltes aus entgegen, warf sich zur Erde nieder und sagte: Mein Herr, wenn ich Gnade in deinen Augen gefunden habe, geh doch nicht an deinem Knecht vorüber! Man wird etwas Wasser holen; dann könnt ihr euch die Füße waschen und euch unter dem Baum ausruhen. Ich will einen Bissen Brot holen, dann könnt ihr euer Herz stärken, danach mögt ihr weiterziehen; denn deshalb seid ihr doch bei eurem Knecht vorbeigekommen. Sie erwiderten: Tu, wie du gesagt hast! Da lief Abraham eiligst ins Zelt zu Sara und rief: Schnell drei Sea feines Mehl! Knete es und backe Brotfladen! Er lief weiter zum Vieh, nahm ein zartes, prächtiges Kalb und übergab es dem Knecht, der es schnell zubereitete. Dann nahm Abraham Butter, Milch und das Kalb, das er hatte zubereiten lassen, und setzte es ihnen vor. Er selbst wartete ihnen unter dem Baum auf, während sie aßen. Sie fragten ihn: Wo ist deine Frau Sara? Dort im Zelt, sagte er. Da sprach er: In einem Jahr komme ich wieder zu dir. Siehe, dann wird deine Frau Sara einen Sohn haben.


R Herr, wer darf Gast sein in deinem Zelt, wer darf weilen auf deinem heiligen Berg? - R

Der makellos lebt und das Rechte tut;

der von Herzen die Wahrheit sagt

und mit seiner Zunge nicht verleumdet;

der seinem Freund nichts Böses antut

und seinen Nächsten nicht schmäht; - (R)

der den Verworfenen verachtet,

doch alle, die den Herrn fürchten, in Ehren hält;

der sein Versprechen nicht ändert,

das er seinem Nächsten geschworen hat; - (R)

der sein Geld nicht auf Wucher ausleiht,

und nicht zum Nachteil des Schuldlosen Bestechung annimmt.

Wer sich danach richtet, der wird niemals wanken. – R


Lesung aus dem Brief des Apostels Paulus an die Gemeinde in Kolossä.

Schwestern und Brüder! Ich freue mich in den Leiden, die ich für euch ertrage. Ich ergänze in meinem irdischen Leben, was an den Bedrängnissen Christi noch fehlt an seinem Leib, der die Kirche ist. Ihr Diener bin ich geworden gemäß dem Heilsplan Gottes, um an euch das Wort Gottes zu erfüllen. Er ist jenes Geheimnis, das seit ewigen Zeiten und Generationen verborgen war - jetzt aber seinen Heiligen offenbart wurde. Ihnen wollte Gott kundtun, was der Reichtum der Herrlichkeit dieses Geheimnisses unter den Völkern ist: Christus ist unter euch, die Hoffnung auf Herrlichkeit. hn verkünden wir; wir ermahnen jeden Menschen und belehren jeden Menschen in aller Weisheit, damit wir jeden Menschen vollkommen darstellen in Christus.


Halleluja. Halleluja. Selig, die das Wort mit aufrichtigem Herzen hören und Frucht bringen in Geduld. Halleluja.


+ Aus dem heiligen Evangelium nach Lukas.

In jener Zeit kam Jesus in ein Dorf, und eine Frau namens Marta nahm ihn freundlich auf. Sie hatte eine Schwester, die Maria hieß. Maria setzte sich dem Herrn zu Füßen und hörte seinen Worten zu. Marta aber war ganz davon in Anspruch genommen, für ihn zu sorgen. Sie kam zu ihm und sagte: Herr, kümmert es dich nicht, dass meine Schwester die ganze Arbeit mir allein überlässt? Sag ihr doch, sie soll mir helfen! Der Herr antwortete: Marta, Marta, du machst dir viele Sorgen und Mühen. Aber nur eines ist notwendig. Maria hat das Bessere gewählt, das soll ihr nicht genommen werden.


Lecture du livre de la Genèse.

En ces jours-là, aux chênes de Mambré, le Seigneur apparut à Abraham, qui était assis à l’entrée de la tente. C’était l’heure la plus chaude du jour. Abraham leva les yeux, et il vit trois hommes qui se tenaient debout près de lui. Dès qu’il les vit, il courut à leur rencontre depuis l’entrée de la tente et se prosterna jusqu’à terre. Il dit : « Mon seigneur, si j’ai pu trouver grâce à tes yeux, ne passe pas sans t’arrêter près de ton serviteur. Permettez que l’on vous apporte un peu d’eau, vous vous laverez les pieds, et vous vous étendrez sous cet arbre. Je vais chercher de quoi manger, et vous reprendrez des forces avant d’aller plus loin, puisque vous êtes passés près de votre serviteur ! » Ils répondirent : « Fais comme tu l’as dit. » Abraham se hâta d’aller trouver Sara dans sa tente, et il dit : « Prends vite trois grandes mesures de fleur de farine, pétris la pâte et fais des galettes. » Puis Abraham courut au troupeau, il prit un veau gras et tendre, et le donna à un serviteur, qui se hâta de le préparer. Il prit du fromage blanc, du lait, le veau que l’on avait apprêté, et les déposa devant eux ; il se tenait debout près d’eux, sous l’arbre, pendant qu’ils mangeaient. Ils lui demandèrent : « Où est Sara, ta femme ? » Il répondit : « Elle est à l’intérieur de la tente. » Le voyageur reprit : « Je reviendrai chez toi au temps fixé pour la naissance, et à ce moment-là, Sara, ta femme, aura un fils. »


R/. Seigneur, qui séjournera sous ta tente?

Celui qui se conduit parfaitement, 
qui agit avec justice 
et dit la vérité selon son cœur.
Il met un frein à sa langue.
R

Il ne fait pas de tort à son frère
et n'outrage pas son prochain.
À ses yeux, le réprouvé est méprisable
mais il honore les fidèles du Seigneur.
R

Il ne reprend pas sa parole.
Il prête son argent sans intérêt, 
n'accepte rien qui nuise à l'innocent. 
Qui fait ainsi demeure inébranlable.
R


Lecture de la lettre de saint Paul Apôtre aux Colossiens.

Frères, maintenant je trouve la joie dans les souffrances que je supporte pour vous ; ce qui reste à souffrir des épreuves du Christ dans ma propre chair, je l’accomplis pour son corps qui est l’Église. De cette Église, je suis devenu ministre, et la mission que Dieu m’a confiée, c’est de mener à bien pour vous l’annonce de sa parole, le mystère qui était caché depuis toujours à toutes les générations, mais qui maintenant a été manifesté à ceux qu’il a sanctifiés. Car Dieu a bien voulu leur faire connaître en quoi consiste la gloire sans prix de ce mystère parmi toutes les nations : le Christ est parmi vous, lui, l’espérance de la gloire ! Ce Christ, nous l’annonçons : nous avertissons tout homme, nous instruisons chacun en toute sagesse, afin de l’amener à sa perfection dans le Christ.


Alléluia. Alléluia. Heureux ceux qui ont entendu la Parole dans un cœur bon et généreux, qui la retiennent et portent du fruit par leur persévérance. Alléluia. 


Évangile de Jésus-Christ selon saint Luc.

En ce temps-là, Jésus entra dans un village. Une femme nommée Marthe le reçut. Elle avait une sœur appelée Marie qui, s’étant assise aux pieds du Seigneur, écoutait sa parole. Quant à Marthe, elle était accaparée par les multiples occupations du service. Elle intervint et dit : « Seigneur, cela ne te fait rien que ma sœur m’ait laissé faire seule le service ? Dis-lui donc de m’aider. » Le Seigneur lui répondit : « Marthe, Marthe, tu te donnes du souci et tu t’agites pour bien des choses. Une seule est nécessaire. Marie a choisi la meilleure part, elle ne lui sera pas enlevée. »


Priedegt


"Marta, Marta, du machst dir viele Sorgen und Mühen. Aber nur eines ist notwendig. Maria hat das Bessere gewählt, das soll ihr nicht genommen werden." Dëse Saz intrigéiert mech jo eigentlech ëmmer erëm, wann ech e liesen oder héieren. Déi ganz Zenerie ass eis iergendwéi bekannt. Deen ee schafft a bedéngt, deen anere féiert zur selwechter Zäit Gespréicher an iwwerléisst eben d'Aarbecht deem aneren. Ass et net dat, wat mir iwwerall genee esou erliewen? Wa mir an eis Veräiner kucken, dann hu mir dat och. Déi eng sinn ëmmer do a schaffen op engem Fest an déi aner maachen sech de Lauen a potere mol hei a mol do, maachen sech dichteg a wichteg awer iwwerloossen all Handaarbecht de Kolleegen. Et si genee déi Situatiounen, déi ëmmer nees an eise Gemeinschaften zum Sträit féieren. Verständlech, dass d'Martha sech iergert. Mir hu Sympathie fir si.


Mä kann een déi Geschicht hei net och vun der anerer Säit gesinn? Wat ass wichteg, wann ee Mënsche begéint? Ass et net och d'Opmierksamkeet, déi mir engem Gaascht entgéint bréngen, déi wichteg ass? Kënnt et just op ee perfekt Opdësche vun engem Iessen un?


Ech erliewen et ëmmer nees, an dat ass elo vläicht ee Verglach, deen e bëssi méi wäit hier geholl ass, dass Mënschen a Gesellschaften dacks esou beschäftegt sinn, dass si munch anerer einfach iwwersinn, net ausschwätze loossen, hinne keng Opmierksamkeet schenken. Nach dëser Deeg ass mir dat an enger Versammlung opgefall. Do war eng kleng Diskussioun tëschent dräi véier Leit. Iergendwann sollt dann ee vun deenen Diskussiounspartner eppes erklären an huet och ugesat sech verständlech ze maachen. Mä no zwee Sätz schonn ass him net méi nogelauschtert ginn an d'Diskussioun huet sech tëschent anere Leit op een anert Thema verlagert. D'Wuert war dunn deem enge quasi ofgeschnidden. Hien huet keng Opmierksamkeet méi kritt a war aus dem Gespréich eraus. Wéi dacks maache mir genee dat? Mir stoussen en Thema un, loossen een och kuerz schwätzen, mä lauschteren dann net méi weider no an ënnerhalen eis mat aneren zu aneren Themen. Ech mierken dat esou dacks a Gesellschaften, dass engem Mënsch keng Opmierksamkeet geschenkt gëtt. Dacks och gëtt engem einfach esou an d'Wuert gefall.


A genee hei gesinn ech dem Jesus seng Äntwert: "Maria hat das Bessere gewählt." D'Maria huet gewielt no ze lauschteren. Si huet dem Jesus Opmierksamkeet geschenkt. Si huet sech fir hien an dat, wat hie gesot huet, interesséiert. D'Martha dogéint huet eigentlech ëm sech selwer an ëm hier Aarbecht gekreest. Sécher, si wollt eppes Guddes fir de Jesus maachen. Awer dobäi huet si hien net an deem wouer geholl, wat hie wollt eriwwer bréngen. Si huet hier Saach gemaach a war kaum un deem interesséiert, wat de Jesus gesot huet.


Ech beobachten esou dacks a Gesellschaften, a Versammlungen, a Gremien, dass eigentlech laanscht enaner geschwat gëtt. Jiddereen huet nëmme Säint am Kapp an interesséiert sech dacks net fir dat, wat een aneren als Uleies virbréngt.


Gaaschtfrëndschaft, Respekt vis-à-vis vum Matmënsch bestinn net nëmmen doran, fir gutt fir deen ze suergen. All eis gutt Suerg, all eist Engagement a Schaffen ass net vill wäert, wa mir eise Gespréichspartner, eise Gaascht net eescht huelen an eis op dat aloossen, wat hien eis wëll vermëttelen.


Ech weess net, op ech richteg leie mat menger Aschätzung vun dëser Geschicht aus dem Evangelium vun haut. Mä mir seet si awer dat, dass een sech als éischt emol misst op deen aneren aloossen, him nolauschteren, seng Gedanke versichen ze verstoen. De Mënsch eescht huelen ass a mengen Ae genee dee Respekt, dass ech als éischt lauschteren an deen aneren emol ausschwätze loossen. Vill Problemer an der Welt komme wuel doduerch, dass mir seelenst deen anere respektéieren an deem, wat hie seet. Mir hunn eist a réckelen net dovun of. Mir falen deem aneren an d'Wuert nach éier deen sech konnt ganz ausschwätzen a seng Argumenter konnt virbréngen.


"Maria hat das Bessere gewählt!" An deem Sënn huet d'Maria dee besseren Deel gewielt. Si huet respektvoll op de Jesus gelauschtert. Si huet hien ausschwätze gelooss an si ass eben net dem Jesus doduerch an d'Wuert gefall, dass si doruechter gewuddert huet an hier Gedanke ganz bäi der Aarbecht hat. D'Martha huet et gutt gemengt an si huet hier Aarbecht a voller Iwwerzeegung fir de Jesus gemaach. Mä wat erwaart sech de Jesus als Gaascht wierklech vun dësen zwou Schwësteren? Wat erwaarden d'Mënschen, deene mir begéinen, vun eis? Ass et nëmmen déi materiell Suerg? Oder geet et och ëm eng Opmierksamkeet an der Léift, ëm een echt Interessi un deem aneren, deem ee begéint? Wat zielt wierklech?


Mir kéinten dat elo ausdeenen op vill Beräicher an eisem sozialen Ëmfeld an Engagement. Ech hunn an deene ville Wochen, wou ech an der Klinik war, dat schonn och gemierkt. Geet et just ëm eng méiglechst gutt a perfekt medezinesch Versuergung oder spillt net och déi mënschlech Komponent eng ganz wesentlech Roll fir ee Patient? Dat materiellt ass wichteg, jo. Awer et ass nach laang net alles. Déi Hand op der Schëller, dat klengt Laachen, dat frëndlecht Wuert vu Courage maachen an esou weider, sinn dacks vill méi wichteg. De Mënsch vis-à-vis hëlt een nëmmen dann eescht, wann ee versicht sech an hien eran ze versetzen, wann een seng Gedanke wëll verstoen, wann een seng Uleies, seng Nout a Suergen, mä eben och seng Freed a säi Gléck gesäit.


A villen Discoursen an der Politik wéi an der Kierch geet et dacks just ëm Materielles. Mir mengen, wa mir alles am Materielle Beräich gereegelt hätten, da wier eis Welt gutt. Dat ass si awer net. Och wann all dat Materiellt wichteg ass, sou muss dat mënschlecht Matenaner stëmmen. An dat fänkt dacks genuch do un, wou mir respektvoll een aneren emol schwätze loossen a versichen hien ze verstoen. De Jesus selwer huet ëmmer erëm esou gehandelt. Hien ass op Mënschen zou gaangen an huet si als éischt wouer geholl an allem, wat si waren. Duerno huet hie gehandelt. Dat war säi Wee vun der Gaaschtfrëndschaft a vum Eescht-Huele vum Mënsch. All Mënsch verdéngt eis Opmierksamkeet. Wa mir bereet sinn déi ze schenken, da wäert eis och Gott begéinen. 


Fürbitten


Den Härgott ass gutt zu eis Mënschen. Hien huet eis gär. Dofir dierfe mir elo och virun hien trieden an him eis Uleies soen:


* Fir all déi Mënschen, déi sech elo an der Vakanzenzäit bäi eis als Gäscht ophalen, dass si béi eis Entspanung a Rou fannen. Härgott, héier eis.


* Fir déi Mënschen, déi sech fir benodeelegt Mënschen an eiser Gesellschaft asetzen, dass si an hir-em Engagement net midd ginn. Härgott, héier eis.


* Fir all déi Mënschen, déi sech schwéier di fir offen ze si fir aner Mënschen an aner Kulturen. Huel hinnen d'Angscht virun deem Friemen a gëff hinnen d'Bereetschaft fir Toleranz an Akzeptanz. Härgott, héier eis.


* Fir all déi Mënschen, déi an de Krichsgebidder vun eiser Welt musse liewen. Gëff de Leeder vun de Staaten d'Asiicht, dass nëmme Fridden ee mënschewierdegt Liewe ka garantéieren. Härgott, héier eis.


* Fir all eis Verstuerwen, looss si deelhuelen un denger Herrlechkeet. Härgott, héier eis.


Du Härgott, decks eis ëmmer nees den Dësch a luets eis an. Du schenks eis alles, wat mir fir eist Liewe brauchen. Dofir luewen an éiere mir dech, elo an an all Éiwegkeet. Amen.


II.


En toute sérénité, confiants en la bonté infaillible de Dieu le Père, présentons-lui les besoins de notre monde et de notre temps.

Dieu de la vie, nous te prions.

Afin qu’il accorde son soutien aux hommes et aux femmes d’État, aux chefs de gouvernement et à toutes les personnes qui occupent des postes clés dans la société, prions le Seigneur.

Afin qu’il fasse grandir la joie dans le cœur des personnes qui se consacrent au service de l’Église, prions le Seigneur.

Afin qu’il accompagne les familles qui sont présentement en vacances, prions le Seigneur.

Afin qu’il inspire l’hospitalité aux personnes qui hébergent des vacanciers, dans leurs foyers ou dans des établissements hôteliers, prions le Seigneur.

Afin qu’il guide par sa parole les chrétiens et les chrétiennes qui luttent au nom de la justice et de la paix, prions le Seigneur.

Béni sois-tu, Seigneur, et accueille favorablement nos prières. Que toujours nous sachions nous ouvrir à ta présence et à celle de nos frères et sœurs. Par Jésus, ton Fils, notre Seigneur, qui vit avec toi et l’Esprit, maintenant et pour les siècles des siècles. Amen. (https://fr.novalis.ca)


Gowegebiet


Här, du hues déi vill Affer, déi dir jeemools vu Mënschen duerbruecht ginn, an deem engen Affer vum Neie Bond ofgeschloss. Huel dës Gowen vun denge Gleewegen un a maach si helleg, esou wéi’s du deemools d’Affer vum Abel ugeholl hues; a wat jidder eenzelen zu denger Éier duerbréngt, dat soll allen zum Heel dengen. Dorëms biede mir duerch Jesus Christus, eise Brudder an eisen Här. Amen.


Dans l'unique et parfait sacrifice de la croix, tu as porté à leur achèvement, Seigneur, les sacrifices de l'ancienne loi; reçois cette offrande des mains de tes fidèles et daigne la sanctifier comme tu as béni les présents d'Abel: que les dons offerts par chacun pour te glorifier servent au salut de tous. Par Jésus.


Guter Gott, wie Abraham die drei Fremden bewirtet hat, so hast auch du uns geladen, deine Gäste zu sein. Brot und Wein sind nun bereitet und wir bitten dich: Lass uns aus diesen Gaben die Kraft und den Mut erwachsen, deine Liebe bedingungslos zu leben. Darum bitten wir durch Christus, unseren Herrn.


Hochgebet - „Sehnsucht“

Präfation
Gott, hab Dank, für die Geschichten der Heiligen Schrift,
in denen wir uns verlieren und finden können;
 

durch die wir erinnert werden, dass für unser Leben bedeutsam sind:
die Schönheit und der Glanz, die Sehnsucht und das Wagnis.

Hab Dank für alle verheißungsvollen Geschichten und Bilder, 
deren Licht uns das Leben bestehen lässt.

Danke für die heiligen Frauen und Männer, die uns von der Aussicht erzählen,
dass Worte in den stummen Mund und Tänze in die lahmen Füße gelegt werden,
dass die Menschen Häuser bauen und auch darin wohnen.

Danke für Jesus von Nazaret, der seine Hoffnung gelebt, durchgetragen und geteilt hat.

So vieles und viele lassen uns loben und singen.

Sanctus

Hab Dank für Jesus, ihn, unseren Bruder, den wahren Menschen,
der mit uns lebt und die Sehnsucht nach Gehalt und Gelingen in uns wach hält.

Hab Dank für den Tisch, der uns sammelt,
für das Brot, das uns nährt, für den Wein, der uns freut.

Wohl und Weh, Segen und Sorge wohnen ihnen inne.

Deine Lebenskraft beseele die Dinge und Geschöpfe –
wie am Anfang, wie am Ende –
und bewirke Verbundenheit und Verbindlichkeit.

Darum bitten wir dich: Sende deinen Geist über Brot und Wein,
damit Jesus Christus
 + mit Leib und Blut in unserer Mitte gegenwärtig wird.

Denn am Abend vor seinem Leiden nahm er beim Mahl das Brot
und sagte dir Dank, brach das Brot, reichte es seinen Jüngern und sprach:


NEHMET UND ESSET ALLE DAVON:
DAS IST MEIN LEIB, DER FÜR EUCH HINGEGEBEN WIRD.


Ebenso nahm er den Kelch mit Wein, dankte wiederum,
reichte den Kelch seinen Jüngern und sprach:


NEHMET UND TRINKET ALLE DARAUS: 
DAS IST DER KELCH DES NEUEN UND EWIGEN BUNDES,
MEIN BLUT, DAS FÜR EUCH UND FÜR ALLE VERGOSSEN WIRD
ZUR VERGEBUNG DER SÜNDEN.
TUT DIES ZU MEINEM GEDÄCHTNIS.


Geheimnis des Glaubens: 

Unsere Erinnerung geht zu Jesus, zu seiner Gestalt voller Menschlichkeit,
zu seinem Wort voller Trost, zu seinem Weg aus Unbestechlichkeit,
zu seinem Ende aus Schmerz und seinem Anfang aus Licht.

Und doch steht noch etwas aus:
Möge sich die Schönheit auf jedes Leben legen
und mit den Privilegien Schluss sein.
Mögen die einen nicht auf ewig oben
und die andern nicht für alle Zeit unten sein.
Mögen wieder Bilder in uns lebendig werden, wie es denn sein könnte, das Leben.

Mögen die Soldaten dieser Welt innehalten, wir selber die Spiele beenden,

die uns die Welt bedeuten.
Mögen wir mit Papst Leo, unserem Bischof N.
und der Gemeinschaft der Bischöfe das Wort und die Geste finden,
die uns begegnen lassen.

Gott, wir glauben, dass noch etwas aussteht, wir halten Ausschau nach deiner Zeit

in Gemeinschaft mit Maria und Josef, den Aposteln und Blutzeugen,
wir sehnen sie und schaffen sie herbei, bis sie aufstrahlt

durch ihn und mit ihm und in ihm ist dir, Gott, allmächtiger Vater, 
in der Einheit des Heiligen Geistes alle Herrlichkeit und Ehre jetzt und in Ewigkeit.

aus der Schweiz; Quelle unbekannt


Vaterunser


Gott luet eis an, fir op hien ze vertrauen an eis dann och esou un hien ze riichte mat eisem Gebiet. Loosse mir dofir esou bieden, wéi eisen Här Jesus eist et geléiert huet: Vater unser im Himmel, …


Friddensgebiet


Fridden entsteet do, wou mir opriichteg an éierlech ëm ee gutt Handele beméit sinn. Ganz déiwe Fridde gëtt et, wa mir da Gott ëm säi Fridde froen. Här Jesus Christus kuck net op eist Versoen, mä op eist Beméie fir gutt ze sinn a schenk eis all däi Fridden. De Fridde sief mat iech all.


Schlussgebiet


Här Jesus Christus, eemol méi hues du ons erëm opgeriicht an duerch däi Wuert Courage gemaach. Bleif duerfir bäi ons mat dengem Geescht, datt mir am Leed an an de Suerge vum Alldag nimools vergiessen ons un dir ze orientéieren, deens du liefs an Här bass an all Éiwegkeet. Amen.


Dieu trés bon, reste auprès de ton peuple, car sans toi notre vie tombe en ruine; fais passer à une vie nouvelle ceux que tu as initiés aux sacrements de ton Royaume. Par Jésus.


Guter Gott, du sendest uns, wie du deine Jünger ausgesandt hast, deine Botschaft zu verkünden und zu leben. Begleite uns auf unserem Weg und lass uns immer wieder zu dir zurückkehren bis wir bei dir bleiben dürfen im Reich deines Vaters in alle Ewigkeit. Amen.


Mass vum 13. Juli
Klick op d’Kalennerblat fir d’Sonndesmass als PDF!
Mass vum 27. Juli

Links:

Top

Online Pastoral

Lëscht vun de Sonndesgottesdéngschter

 
Service Kommunikatioun a Press . Service Communication et Presse
Äerzbistum Lëtzebuerg . Archevêché de Luxembourg

© Verschidde Rechter reservéiert . Certains droits réservés
Dateschutz . Protection des données
Ëmweltschutz . Protection de l'environnement