16. Sonndeg am Joereskrees B - 17./18.7.2021


Home Back Print Kontakt

Léif Matchrëschten! Praktesch all Mënsche seenen sech no Fridden a Gerechtegkeet. An trotzdeem gëtt et an esou ville Länner ëmmer nach ongerecht Strukturen. An och a Länner, déi am Fridde liewen, kënne mir ganz däitlech gesinn, wéi Aarm a Räich ëmmer méi ausenaner ginn. Eis Gesellschaften si krank. Et ass trotz allem ee Grondbedierfnis vum Mënsch, fir mat sech an de Matmënschen am Fridden an och an enger gerechter Staats- a Gesellschaftsuerdnung ze liewen. Ruffe mir d’Erbaarmen vun eisem Här Jesus un, deen eis soll hëllefen Gerechtegkeet a Fridden ze schafen.

Kyrie

Här Jesus Christus, du bréngs eis de Fridde vu Gott. Kyrie eleison.
Här Jesus Christus, du erwächs an eis d’Verlaangeren no deem Gudden. Christe eleison.
Här Jesus Christus, du gëss eis d’Kraaft, fir op dech ze lauschteren an dir ze follegen. Kyrie eleison.

Dagesgebiet

Härgott, eise Gott, du hues Glawen, Hoffnung a Léift an eis entfacht. Verdéif dëse Glawen an eis, a looss eis bereetwëlleg dat maachen, wat’s du eis opdréis. Dorëms biede mir duerch Jesus Christus, déi Jong, eisen Här a Gott, dee mat dir an dem Hellege Geescht lieft an all Éiwegkeet. Amen.

Sois favorable à tes fidèles, Seigneur, et multiplie les dons de ta grâce: entretient en eux la foi, l’espérance et la charité, pour qu’ils soient attentifs à garder tes commandements. Par Jésus Christ.

Herr, unser Gott, sieh gnädig auf alle, die du in deinen Dienst gerufen hast. Mach uns stark im Glauben, in der Hoffnung und in der Liebe, damit wir immer wachsam sind und auf dem Weg deiner Gebote bleiben. Darum bitten wir durch Jesus Christus.

Liesungen: Jer 23, 1-6 / Eph 2, 13-18 / Mk 6, 30-34

Lesung aus dem Buch Jeremia.
Weh den Hirten, die die Schafe meiner Weide zugrunde richten und zerstreuen - Spruch des HERRN. Darum - so spricht der HERR, der Gott Israels, über die Hirten, die mein Volk weiden: Ihr habt meine Schafe zerstreut und sie versprengt und habt euch nicht um sie gekümmert. Jetzt kümmere ich mich bei euch um die Bosheit eurer Taten - Spruch des HERRN. Ich selbst aber sammle den Rest meiner Schafe aus allen Ländern, wohin ich sie versprengt habe. Ich bringe sie zurück auf ihre Weide und sie werden fruchtbar sein und sich vermehren. Ich werde für sie Hirten erwecken, die sie weiden, und sie werden sich nicht mehr fürchten und ängstigen und nicht mehr verloren gehen - Spruch des HERRN. Siehe, Tage kommen - Spruch des HERRN - , da werde ich für David einen gerechten Spross erwecken. Er wird als König herrschen und weise handeln und Recht und Gerechtigkeit üben im Land. In seinen Tagen wird Juda gerettet werden, Israel kann in Sicherheit wohnen. Man wird ihm den Namen geben: Der HERR ist unsere Gerechtigkeit.

Kv Der Herr ist mein Hirt, nichts wird mir fehlen.
Der Herr ist mein Hirt, nichts wird mir fehlen. /
Er lässt mich lagern auf grünen Auen *
und führt mich zum Ruheplatz am Wasser.
Meine Lebenskraft bringt er zurück. *
Er führt mich auf Pfaden der Gerechtigkeit,
getreu seinem Namen. – (Kv)
Auch wenn ich gehe im finsteren Tal, *
ich fürchte kein Unheil;
denn du bist bei mir, *
dein Stock und dein Stab, sie trösten mich. – (Kv)
Du deckst mir den Tisch *
vor den Augen meiner Feinde.
Du hast mein Haupt mit Öl gesalbt, *
übervoll ist mein Becher. – (Kv)
Ja, Güte und Huld *
werden mir folgen mein Leben lang
und heimkehren werde ich ins Haus des Herrn *
für lange Zeiten. – Kv

Lesung aus dem Brief des Apostels Paulus an die Gemeinde in Ephesus.
Schwestern und Brüder! Jetzt aber seid ihr, die ihr einst in der Ferne wart, in Christus Jesus, nämlich durch sein Blut, in die Nähe gekommen. Denn er ist unser Friede. Er vereinigte die beiden Teile und riss die trennende Wand der Feindschaft in seinem Fleisch nieder. Er hob das Gesetz mit seinen Geboten und Forderungen auf, um die zwei in sich zu einem neuen Menschen zu machen. Er stiftete Frieden und versöhnte die beiden durch das Kreuz mit Gott in einem einzigen Leib. Er hat in seiner Person die Feindschaft getötet. Er kam und verkündete den Frieden: euch, den Fernen, und Frieden den Nahen. Denn durch ihn haben wir beide in dem einen Geist Zugang zum Vater.

Halleluja. Halleluja. (So spricht der Herr:) Meine Schafe hören auf meine Stimme; ich kenne sie und sie folgen mir. Halleluja.

Aus dem heiligen Evangelium nach Markus.
In jener Zeit versammelten sich die Apostel wieder bei Jesus und berichteten ihm alles, was sie getan und gelehrt hatten. Da sagte er zu ihnen: Kommt mit an einen einsamen Ort, wo wir allein sind, und ruht ein wenig aus! Denn sie fanden nicht einmal Zeit zum Essen, so zahlreich waren die Leute, die kamen und gingen. Sie fuhren also mit dem Boot in eine einsame Gegend, um allein zu sein. Aber man sah sie abfahren und viele erfuhren davon; sie liefen zu Fuß aus allen Städten dorthin und kamen noch vor ihnen an. Als er ausstieg, sah er die vielen Menschen und hatte Mitleid mit ihnen; denn sie waren wie Schafe, die keinen Hirten haben. Und er lehrte sie lange.

Lecture du livre du Prophète Jérémie.
Quel malheur pour vous, pasteurs ! Vous laissez périr et vous dispersez les brebis de mon pâturage – oracle du Seigneur ! C’est pourquoi, ainsi parle le Seigneur, le Dieu d’Israël, contre les pasteurs qui conduisent mon peuple : Vous avez dispersé mes brebis, vous les avez chassées, et vous ne vous êtes pas occupés d’elles. Eh bien ! Je vais m’occuper de vous, à cause de la malice de vos actes – oracle du Seigneur. Puis, je rassemblerai moi-même le reste de mes brebis de tous les pays où je les ai chassées. Je les ramènerai dans leur enclos, elles seront fécondes et se multiplieront. Je susciterai pour elles des pasteurs qui les conduiront ; elles ne seront plus apeurées ni effrayées, et aucune ne sera perdue – oracle du Seigneur. Voici venir des jours – oracle du Seigneur–, où je susciterai pour David un Germe juste : il régnera en vrai roi, il agira avec intelligence, il exercera dans le pays le droit et la justice. En ces jours-là, Juda sera sauvé, et Israël habitera en sécurité. Voici le nom qu’on lui donnera : « Le-Seigneur-est-notre-justice. »

R/ Le Seigneur est mon berger : rien ne saurait me manquer.
Le Seigneur est mon berger :
je ne manque de rien.
Sur des prés d’herbe fraîche,
il me fait reposer. R
Il me mène vers les eaux tranquilles
et me fait revivre ;
il me conduit par le juste chemin
pour l’honneur de son nom. R
Si je traverse les ravins de la mort,
je ne crains aucun mal,
car tu es avec moi :
ton bâton me guide et me rassure. R
Tu prépares la table pour moi
devant mes ennemis ;
tu répands le parfum sur ma tête,
ma coupe est débordante. R
Grâce et bonheur m’accompagnent
tous les jours de ma vie ;
j’habiterai la maison du Seigneur
pour la durée de mes jours. R

Lecture de la lettre de saint Paul apôtre aux Éphésiens.
Frères, maintenant, dans le Christ Jésus, vous qui autrefois étiez loin, vous êtes devenus proches par le sang du Christ. C’est lui, le Christ, qui est notre paix : des deux, le Juif et le païen, il a fait une seule réalité ; par sa chair crucifiée, il a détruit ce qui les séparait, le mur de la haine ; il a supprimé les prescriptions juridiques de la loi de Moïse. Ainsi, à partir des deux, le Juif et le païen, il a voulu créer en lui un seul Homme nouveau en faisant la paix, et réconcilier avec Dieu les uns et les autres en un seul corps par le moyen de la croix ; en sa personne, il a tué la haine. Il est venu annoncer la bonne nouvelle de la paix, la paix pour vous qui étiez loin, la paix pour ceux qui étaient proches. Par lui, en effet, les uns et les autres, nous avons, dans un seul Esprit, accès auprès du Père.

Alléluia. Alléluia. Mes brebis écoutent ma voix, dit le Seigneur ; moi, je les connais, et elles me suivent. Alléluia.

Évangile de Jésus Christ selon saint Marc.
En ce temps-là, après leur première mission, les Apôtres se réunirent auprès de Jésus, et lui annoncèrent tout ce qu’ils avaient fait et enseigné. Il leur dit : « Venez à l’écart dans un endroit désert, et reposez-vous un peu. » De fait, ceux qui arrivaient et ceux qui partaient étaient nombreux, et l’on n’avait même pas le temps de manger. Alors, ils partirent en barque pour un endroit désert, à l’écart. Les gens les virent s’éloigner, et beaucoup comprirent leur intention. Alors, à pied, de toutes les villes, ils coururent là-bas et arrivèrent avant eux. En débarquant, Jésus vit une grande foule. Il fut saisi de compassion envers eux, parce qu’ils étaient comme des brebis sans berger. Alors, il se mit à les enseigner longuement.

Priedegt

Léif Matchrëschten! “Weh den Hirten, die die Schafe meiner Weide zugrunde richten und zerstreuen.” De Prophet Jeremia übt Kritik. Hie geet mat de Kinneken an d’Geriicht. Propheten waren deemools keng bequeem Leit. Si hunn de Fanger an déi offe Wonne vun der Zäit geluecht an si hunn sech net gescheit, fir ganz fräi an eben och kloer an däitlech ze soen, wou d’Mëssstänn an der Gesellschaft deemools louchen. D’Propheten waren net einfach fromm Priedeger, déi nëmmen vum léiwen Härgott geschwat hunn. Neen, si hu mat klore Wierder d’Mëssstänn an de Bléck geholl. Natierlech waren si net ëmmer gäre gesinn. Déi, déi un der Regierung waren, waren net erfreet iwwer dat, wat ee Jeremia ugemahnt huet. Am Kapitel 22 just virun eiser Liesung schwätzt Gott mam Jeremia a gëtt den Optrag: “2 Du sollst sagen: König von Juda, der du auf dem Thron Davids sitzt, höre das Wort des HERRN, du selbst, deine Diener und dein Volk, die durch diese Tore kommen! 3 So spricht der HERR: Übt Recht und Gerechtigkeit und rettet den Ausgeplünderten aus der Hand des Gewalttäters! Fremde, Waisen und Witwen bedrängt und misshandelt nicht; vergießt kein unschuldiges Blut an diesem Ort!” (Jer 22, 2-3) Deen Optrag ass kloer a méi wéi däitlech. De Kinnek soll opgeruff ginn, fir Gerechtegkeet ze suergen. An haut an der Liesung héiere mir eben, wat geschitt mam Kinnek, wann en net fir Recht a Gerechtegkeet suergt. Kinneken sinn Hierten. Si sollen d’Vollek zum Gudden féieren. Awer wéi dacks geschitt et, dass genee de Géigendeel geschitt?

Haut heescht et ëmmer, dass d’Relioun sech aus dem politesche Geschäft misst eraus halen. Do hätt Relioun näischt ze sichen. Natierlech sinn reliéis Iwwerzeegungen op eng gewësse Manéier privat. Si beréieren déi intiimst Dimensioune vum mënschleche Liewen. Dass an der Politik net eng bestëmmte Relioun d’Soen soll hunn, schéngt och kloer ze sinn. An awer ass Relioun, sinn déi intiimst Dimensiounen vun eisem Liewen dach awer enorm wichteg fir eist Liewen a sollen och eis Entscheedungen beaflossen. Relioun gëtt esou ëmmer och eng Richtlinn fir eist Denken an Handelen an der Gesellschaft. An op alle Fall muss jiddereen och dierfen soen, wat him um Häerz läit, wat him wichteg ass, wat fir hien vu Bedeitung ass. Kollisiounen mat Meenungen a Gefiller vun anere Mënschen gëtt et do sécherlech. Awer am Respekt kann een dach matenaner liewen. Mä jiddereen huet säi Recht a seng Berechtegung fir sech ze manifestéieren. Relioun a reliéis Iwwerzeegungen hunn dofir och en Afloss op eis Gesellschaft. A virun allem dierf keen de Mond halen, wann Onrecht geschitt. D’Propheten hunn sech genee esou verstanen, Hiert Uleies war et net just fromm Gedanken ze verbreeden, mä eben just gesellschaftlech, jo och politesch Entscheedungen an ee richtegt Liicht ze setzen. Wa politesch oder gesellschaftlech Entscheedungen zu Onrecht féieren, muss dat dierfe gesot ginn, egal vu wiem och ëmmer an och aus egal wat fir enger Motivatioun an Ureegung eraus.

D’Propheten, haut an der Liesung de Jeremia, scheien sech net d’Saach op de Punkt ze bréngen an och d’Fakten ze benennen. Wann hei am Text vun den Hierten geschwat gëtt, dann ass net nëmmen de Kinnek eleng gemengt, neen, do ass och de ganzen Apparat vu Beamten asw. mat gemengt. Hier Aufgab ass a war et, fir d’Vollek ze suergen. Der Aufgab sinn si net nokomm. Genee dat prangert de Jeremia un.

Heiansdo wënschen ech mir esou Zäiten zeréck, wou Propheten nach konnten fräi schwätzen. Mir liewen haut an enger fräier Gesellschaft, jiddefalls um Pabeier. Awer mir dierfen nach laang net ëmmer an iwwerall soen, wat eis um Häerz läit. Hei zu Lëtzebuerg ass offiziell dekretéiert, dass Relioun absolut Privatsaach ass. Doriwwer misst een elo seriéis diskutéieren, wat dat iwwerhaapt kann heeschen. Mä jiddereen dierf awer seng Meenung soen an och Kritik un deenen un der Spëtzt vun engem Staat muss méiglech sinn. Mëssstänn mussen als dat benannt ginn.

Wann ech eis Gesellschaft kucken, dann trëfft dem Jeremia seng Kritik wuel och haut zou: “Ihr habt meine Schafe zerstreut und sie versprengt und habt euch nicht um sie gekümmert.” Mir hunn esou vill Leit, déi um Rand stinn, déi net wëssen, wéi si kënnen iwwerliewen. D’Käschten fir Wunnechten explodéieren, d’Schéier tëschent Aarmen a Räichen geet ëmmer méi ausenaner. D’Pandemie am Moment weist eis, dass dësen Effekt elo nach vill méi däitlech no vir kënnt. Mir lavéieren an de politeschen Rieden ëmmer nach, wéi wa mir d’Welt géife kënne beherrschen. An awer gesi mir, wéi kleng an aarmséileg mir sinn. Villfach sinn d’Schof verspreet ginn, ausenaner gedriwwen, vun Angscht entsat, an d’Aarmut gedriwwen. Mech perséinlech degoûtéiert et, wat ech heiansdo sou héieren a gesinn. Heiansdo kann ech verstoen, dass déi Herrschend näischt mat Relioun wëllen ze dinn hunn. Texter, wéi deen haut vum Jeremia, sinn aktuell wéi ni an halen munchen de Spigel vir. Natierlech halen si och de Kierchefürsten dëse Spigel vir. Och do gëtt et Mëssstänn. Déi mussen absolut ausgeläscht ginn. An ech weess ganz gutt, dass een am Glashaus muss oppassen, wann ee mat Steng werft. Just nëmmen op eis Kierch ze kucken an do Mëssstänn unzeprangeren geet awer net duer. Eis ganz Gesellschaft mat all hire Facetten steet virun dem Geriicht vum Härgott, wéi de Jeremia sech ausdréckt.

Op Gott och an eiser Zäit dat mécht oder maache kann, wat de Jeremia hei profezeit: “Ich werde für sie Hirten erwecken, die sie weiden, und sie werden sich nicht mehr fürchten und ängstigen und nicht mehr verloren gehen.”? Mir als Chrëschten allefalls missten eis ganz staark zesummen huelen a versichen eis Welt zum Gudden hin ze gestalten. Mir missten de Mënschen haut Perspektive bidden. Mir missten et maachen, wéi de Jesus selwer haut am Evangelium: “Als er ausstieg, sah er die vielen Menschen und hatte Mitleid mit ihnen; denn sie waren wie Schafe, die keinen Hirten haben.” Et ass eis Aufgab Hierten ze sinn, gutt Hierten ze sinn.

Fürbitten

Den Här, Jesus Christus ass dee gudden Hiert, deen seng Schof kennt an och weess, wat si brauchen. Zu him wëlle mir bieden:

  • Mir bieden fir all déi Mënschen, déi an dësen Deeg Erhuelung sichen. Looss si nei Kraaft fir hir Séil an hire Kierper fannen. Christus, héier eis.
  • Mir bieden fir all déi Mënschen, déi net kënnen oder wëllen an d’Vakanz goen. Looss si Mënsche begéinen, duerch déi si nei Kraaft an Halt fannen. Christus, héier eis.
  • Mir bieden fir all déi Mënschen, déi Rou an Erhuelung bréichten an awer net ofschalte kënnen wéinst hirer Aarbecht oder Verflichtungen. Looss si net daf a gefillslos gi vis-à-vis vun hiren eegenen Bedürfnisser. Christus, héier eis.
  • Mir bieden fir all déi krank Mënschen an all déi, déi si fleegen an sech ëm si suergen. Looss si Rou an Entspanung fannen. Christus, héier eis.
  • Mir bieden fir all eis léif Verstuerwen. Huel si op deng éiweg Rou Christus, héier eis.

Här, Jesus Christus, mir soen dir Merci, dass mir mat eisen Suergen bäi dech dierfe kommen. Mir luewen an éieren dech elo an an all Éiwegkeet. Amen.

II.

Le Seigneur est notre berger. Il prend soin des hommes et des femmes qu’il a créés dans son amour. En toute confiance, nous rappelons-lui nos sœurs et frères dispersés, apeurés, accablés.
Veille sur nous, Seigneur.
– Pour les peuples qui n’ont pas encore entendu la Bonne Nouvelle; que le Seigneur leur donne des bergers selon son cœur.
– Pour l’Église, née du sacrifice du Christ Jésus; que le Seigneur ouvre son cœur à la détresse des hommes et des femmes d’aujourd’hui.
– Pour les pauvres, les malades, les rejetés de notre société; que le Seigneur soit leur justice et la source de leur espérance.
– Pour notre communauté qui célèbre l’œuvre de salut accompli en Jésus Christ; que le Seigneur la guide vers la vie en plénitude, dans un seul esprit.
Dieu, notre Père, par ton Fils bien-aimé, tu as révélé ton visage de tendresse et de pitié. Achève ce que tu as déjà commencé et rassemble-nous dans la paix. Alors, nous pourrons te louer et chanter tes merveilles avec Jésus, le Christ, notre Seigneur. Amen.
(http://www.vieliturgique.ca)

Gowegebiet

Här, du hues déi vill Affer, déi dir jeemools vu Mënschen duerbruecht ginn, an deem engen Affer vum Neie Bond ofgeschloss. Huel dës Gowen vun denge Gleewegen un a maach si helleg, esou wéi’s du deemools d’Affer vum Abel ugeholl hues; a wat jidder eenzelen zu denger Éier duerbréngt, dat soll allen zum Heel dengen. Dorëms biede mir duerch Jesus Christus, eise Brudder an eisen Här. Amen.

Dans l’unique et parfait sacrifice de la croix, tu as porté à leur achèvement, Seigneur, les sacrifices de l’ancienne loi; reçois cette offrande des mains de tes fidèles et daigne la sanctifier comme tu as béni les présents d’Abel: que les dons offerts par chacun pour te glorifier servent au salut de tous. Par Jésus.

Gott und Vater, was die Erde hervorbringt und unsere Arbeit erzeugt, bringen wir vor dich. Sei bei uns in der Kraft deines Geistes, wenn wir das Mahl deines Sohnes feiern, Christus, unseres Herrn.

Hochgebet - „Reich Gottes“


Präfation:
Würdig ist es und recht, dir,
heiliger Gott, zu danken.
Was du durch die Propheten angekündigt hast,
hast du in Christus begonnen:
In ihm ist deine Herrschaft schon angebrochen,
wir aber sind eingeladen,
auch in unserem Leben
deinen Willen zu vollziehen und dich
den Herrn unseres Lebens sein zu lassen.
Am Ende der Zeiten wirst du dein Reich
sieghaft und unwiderstehlich aufrichten,
wenn die alte Erde vergangen ist
und wir mit verklärtem Leib
zu neuem Leben auferstehen.
Dann wird die Liebe alles erfüllen
und Friede und Freude werden ohne Ende sein.
Darum wollen wir heute schon
deine Herrlichkeit preisen
und deinen Ruhm verkünden
indem wir singen:

Sanctus

Gott, Vater der Menschen
und Herr des Himmels und der Erde,
dich bitten wir:
Sende den Heiligen Geist,
der alles neu macht,
über die Gaben von Brot und Wein,
und schenke sie uns wieder
als den Leib + und das Blut deines Sohnes,
unseres Herrn Jesus Christus.

Denn er nahm am Abend vor seinem Leiden
im Kreis der Apostel das Brot,
sprach das Dankgebet,
brach das Brot
und reichte es ihnen mit den Worten:
NEHMT UND ESST ALLE DAVON:
DAS IST MEIN LEIB, DER FÜR EUCH HINGEGEBEN WIRD.

Dann nahm er auch den Kelch mit Wein, pries deinen heiligen Namen,
reichte den Kelch seinen Jüngern und sprach:

NEHMT UND TRINKT ALLE DARAUS:
DAS IST DER KELCH DES NEUEN UND EWIGEN BUNDES,
MEIN BLUT, DAS FÜR EUCH UND FÜR ALLE VERGOSSEN WIRD
ZUR VERGEBUNG DER SÜNDEN.
TUT DIES ZU MEINEM GEDÄCHTNIS.

Geheimnis des Glaubens.

Dein Sohn ist wieder zu dir heimgegangen,
um für uns einen Platz in deinem Reich zu bereiten.
Auf Erden aber hat er uns diese Feier seines Todes
und seiner Auferstehung hinterlassen,
um unsere Hoffnung lebendig zu halten
und uns durch seinen Leib und sein Blut für unseren Weg zu stärken.

Wir bitten dich, Vater:
Sei in uns mit deinem Heiligen Geist, dem Geiste Jesu Christi,
dass er unseren Papst Franziskus, unseren Bischof N.
und alle Bischöfe, uns selbst,
ja, belebe und stärke alle deine Gläubigen,
deinen Willen zu tun um so dein Reich in dieser Welt voranzutreiben
und für seine ewige Vollendung zu bereiten.

Nimm den guten Willen all derer an,
die uns durch den Tod schon verlassen haben,
und schenke auch uns mit ihnen zusammen
Anteil an deinem göttlichen Leben
im Reich deiner Liebe und deiner Gerechtigkeit,
deines Friedens und deiner Herrlichkeit,
damit wir in den Lobgesang deiner Heiligen einstimmen können
durch unseren Herrn Jesus Christus.

Durch ihn und mit ihm und in ihm ist dir, Gott, allmächtiger Vater,
in der Einheit des Heiligen Geistes alle Herrlichkeit und Ehre jetzt und in Ewigkeit.
(s.: Werner Eizinger, Impulse zum Eucharistischen Hochgebet, Butzon & Bercker, 03/2000)

Meditation

ich will
gegen das geläut
der leute
mein geschweige
stimmen
ich will
gegen das gedröhn
der bomben
meine träume
summen
ich will
gegen das geleucht
der lichter
meinen dunkelheiten
trauen
ich will
für die große flut
der tränen
eine freudenmauer
bauen
Wilhelm Willms

Schlussgebiet

Här Jesus Christus, eemol méi hues du ons erëm opgeriicht an duerch däi Wuert Courage gemaach. Bleif duerfir bäi ons mat dengem Geescht, datt mir am Leed an an de Suergen vum Alldag nimools vergiessen ons un dir ze orientéieren, deens du liefs an Här bass an all Éiwegkeet. Amen.

Dieu trés bon, reste auprès de ton peuple, car sans toi notre vie tombe en ruine; fais passer à une vie nouvelle ceux que tu as initiés aux sacrements de ton Royaume. Par Jésus.

Guter Gott, du sendest uns, wie du deine Jünger ausgesandt hast, deine Botschaft zu verkünden und zu leben. Begleite uns auf unserem Weg und lass uns immer wieder zu dir zurückkehren bis wir bei dir bleiben dürfen im Reich deines Vaters in alle Ewigkeit. Amen.


Mass vum 11. Juli
Klick op d’Kalennerblat fir d’Sonndesmass als PDF!
Mass vum 25. Juli

Links:

Top

Online Pastoral

Lëscht vun de Sonndesgottesdéngschter

 
Service Kommunikatioun a Press . Service Communication et Presse
Äerzbistum Lëtzebuerg . Archevêché de Luxembourg

© Verschidde Rechter reservéiert . Certains droits réservés
Dateschutz . Protection des données
Ëmweltschutz . Protection de l'environnement