E Wuert fir den Dënsdeg, 26.5.2020

Aus dem heiligen Evangelium nach Johannes


Home Back Print Kontakt

In jener Zeit
1 erhob Jesus seine Augen zum Himmel und sprach: Vater, die Stunde ist da. Verherrliche deinen Sohn, damit der Sohn dich verherrlicht.
2 Denn du hast ihm Macht über alle Menschen gegeben, damit er allen, die du ihm gegeben hast, ewiges Leben schenkt.
3 Das ist das ewige Leben: dich, den einzigen wahren Gott, zu erkennen und Jesus Christus, den du gesandt hast.
4 Ich habe dich auf der Erde verherrlicht und das Werk zu Ende geführt, das du mir aufgetragen hast.
5 Vater, verherrliche du mich jetzt bei dir mit der Herrlichkeit, die ich bei dir hatte, bevor die Welt war.
6 Ich habe deinen Namen den Menschen offenbart, die du mir aus der Welt gegeben hast. Sie gehörten dir, und du hast sie mir gegeben, und sie haben an deinem Wort festgehalten.
7 Sie haben jetzt erkannt, dass alles, was du mir gegeben hast, von dir ist.
8 Denn die Worte, die du mir gegeben hast, gab ich ihnen, und sie haben sie angenommen. Sie haben wirklich erkannt, dass ich von dir ausgegangen bin, und sie sind zu dem Glauben gekommen, dass du mich gesandt hast.
9 Für sie bitte ich; nicht für die Welt bitte ich, sondern für alle, die du mir gegeben hast; denn sie gehören dir.
10 Alles, was mein ist, ist dein, und was dein ist, ist mein; in ihnen bin ich verherrlicht.
11a Ich bin nicht mehr in der Welt, aber sie sind in der Welt, und ich gehe zu dir.

Déi lescht Wierder virum Stierwe si ganz dack wichteg Messagen, esou wuel fir deen, dee si seet, wéi fir deen, un dee si adresséiert sinn. Vläicht hutt Dir nach esou staark Wieder am Kapp, déi Mënschen Iech virun hierem Doud gesot hunn. Déi lescht Wochen hunn ons an den Texter fir d’Mass déi Wierder begleed, déi den Evangelist Johannes als Abschiedsriede vum Jesus zesummegestallt huet: Wieder vum Jesus viru senger Passioun.

Haut an déi nächst zwee Deeg begéinen ons och nees am 17. Kapitel vum Johannesevangelium Wierder vum Jesus viru sengem Leiden a Stierwen. Des riicht de Jesus eewer net u seng Frënn, ma u säi Papp am Himmel. Dofir nennen d’Theologe si dat „Hohepriesterlecht Gebied“. Heigi mir mat an d’Intimitéit vum Jesus mat sengem Papp eragholl. Mir dierfen an des enk Relatioun mat erakommen, well duerch de Jesus ass och jo fir ons Gott kee Frieme méi, mir gehéieren zesummen. „Alles, was mein ist, ist dein, und was dein ist, ist mein. (Joh 17, 10) Esou dierfe mir mat allem, wat onst Liewen ausmëcht bei Gott kommen an him et soen. Grad deser Deeg deet et jo gutt, wann ee net mat allem, wat engem u Schwieregen a Negative begéint elleng do stoe muss. D’Wieder vum Jesus soen ons: Hien trëtt fir ons an. An och wann hie elo vun deser Welt, aus onser Lieweswierklechkeet eraus ass, léisst hien ons net elleng – och net am Doud.

Déi lescht Wierder virum Stierwen vum Jesus u säi Papp, och Wierder, déi ons Hoffnung a Courage gi kënnen. Déi wëschen ech ons all, bei allem, wat elo komme wäert.

Luc Schreiner

Text vu gëscht
Klick op d’Kalennerblat fir de ganzen Text als PDF!
Text vu muer

Links:

Top

Gedanken

Daily Gospel

Évangile du jour

Evangelho do dia

Evangelium des Tages

 
Service Kommunikatioun a Press . Service Communication et Presse
Äerzbistum Lëtzebuerg . Archevêché de Luxembourg

© Verschidde Rechter reservéiert . Certains droits réservés
Dateschutz . Protection des données
Ëmweltschutz . Protection de l'environnement