28. Sonndeg am Joereskrees B - 9./10.10.2021


Home Back Print Kontakt

Léif Matchrëschten! Dëse zweete Sonndeg am Oktober feiere mir d’Journée de la commémoration nationale. Hei denke mir un all déi Mënschen, déi sech fir eis Heemecht, eist Land agesat hunn. Mat de Joren sinn déi meescht, déi des schlëmm Zäiten nach selwer erlieft hunn net méi do. Awer et ass scho wichteg, dass een sech erënnert an dass een och opmierksam bleift vis-à-vis vun allen Tendenzen, déi och haut duerchaus d’Potenzial hunn, fir änlech schlëmm Situatiounen an der Gesellschaft wakereg ze ruffen. Wichteg ass eng Besënnung op déi Wäerter, déi eis Gesellschaft mënschlech erhalen am Sënn vu Gerechtegkeet a Fräiheet fir jiddereen. Loosse mir haut ëm een oppene Geescht bieden, deen eis féiert an eisem Handelen an Denken. Froe mir Här Jesus Christus ëm Kraaft an Hëllef.

Kyrie

Här Jesus Christus, du kenns eise Wonsch no Gléck. - Här, erbaarm dech eiser.

Här Jesus Christus, du hëllefs eis fir eis selwer ze erkennen an en neien Ufank ze maachen. - Christus, erbaarm dech eiser.

Här Jesus Christus, du wëlls eis mat dengem Wuert am Liewe begleeden. - Här, erbaarm dech eiser.

Dagesgebiet

Journée de la Commémoration Nationale
Baarmhäerzege Gott, an denger Muecht léit et fir Kricher of ze wenden
an den Iwwermutt vun deene Mächtegen ze briechen.
Mir soen dir Merci, datt mir kennen am Fridde liewen.
Erhal eiser Heemecht d’Fräiheet
an huel all Nout a Leed vun allen Natiounen op der Welt ewech.
Dorëms biede mir dech duerch de Jesus, eisen Här, déi Jong,
dee mat dir an dem Hellege Geescht lieft an all Éiwegkeet. Amen.

28. Sonndeg am Joereskrees
Gudde Gott, ouni dech kenne mir näischt ufänken a fäerdegbréngen. Bleif bei eis mat denger Gnod a maach eis bereet, ëmmer dat Gutt ze wierken. Dorëms biede mir dech duerch de Jesus, eisen Här, déi Jong, dee mat dir an dem Hellege Geescht lieft an all Éiwegkeet. Amen.

Gott und Vater, unser Leben liegt offen vor dir. Schenke uns den Geist der Einsicht und Weisheit, damit wir nach deinen Geboten leben und die Befreiung erfahren, die du uns schenkst durch Jesus, deinen Sohn und unsern Bruder, der in der Einheit des Heiligen Geistes mit dir lebt und wirkt in Ewigkeit.

Nous t’en prions, Seigneur, que ta grâce nous devance et qu’elle nous accompagne toujours, pour nous rendre attentifs à faire le bien sans relâche. Par Jésus Christ.

Liesungen: Weish 7, 7-11 / Hebr 4, 12-13 / Mk 10, 17-30

Lesung aus dem Buch der Weisheit.
Ich betete und es wurde mir Klugheit gegeben; ich flehte und der Geist der Weisheit kam zu mir. Ich zog sie Zeptern und Thronen vor, Reichtum achtete ich für nichts im Vergleich mit ihr. Einen unschätzbaren Edelstein stellte ich ihr nicht gleich; denn alles Gold erscheint neben ihr wie ein wenig Sand und Silber gilt ihr gegenüber so viel wie Lehm. Mehr als Gesundheit und Schönheit liebte ich sie und zog ihren Besitz dem Lichte vor; denn niemals erlischt der Glanz, der von ihr ausstrahlt. Zugleich mit ihr kam alles Gute zu mir, unzählbare Reichtümer waren in ihren Händen.

Kv Sättige uns, Herr, mit deiner Huld! Dann werden wir jubeln und uns freuen.
Unsere Tage zu zählen, lehre uns! *
Dann gewinnen wir ein weises Herz.
Kehre doch um, Herr! – Wie lange noch? *
Um deiner Knechte willen lass es dich reuen! – (Kv)
Sättige uns am Morgen mit deiner Huld! *
Dann wollen wir jubeln und uns freuen all unsre Tage.
Erfreue uns so viele Tage, wie du uns gebeugt hast, *
so viele Jahre, wie wir Unheil sahn. – (Kv)
Dein Wirken werde sichtbar an deinen Knechten *
und deine Pracht an ihren Kindern.
Güte und Schönheit des Herrn, unseres Gottes, sei über uns! /
Lass gedeihen das Werk unsrer Hände, *
ja, das Werk unsrer Hände lass gedeihen! – Kv

Lesung aus dem Hebräerbrief.
Lebendig ist das Wort Gottes, wirksam und schärfer als jedes zweischneidige Schwert; es dringt durch bis zur Scheidung von Seele und Geist, von Gelenken und Mark; es richtet über die Regungen und Gedanken des Herzens; vor ihm bleibt kein Geschöpf verborgen, sondern alles liegt nackt und bloß vor den Augen dessen, dem wir Rechenschaft schulden.

Halleluja. Halleluja. Selig, die arm sind vor Gott; denn ihnen gehört das Himmelreich. Halleluja.

Aus dem heiligen Evangelium nach Markus.
In jener Zeit lief ein Mann auf ihn zu, fiel vor ihm auf die Knie und fragte ihn: Guter Meister, was muss ich tun, um das ewige Leben zu erben? Jesus antwortete: Warum nennst du mich gut? Niemand ist gut außer der eine Gott. Du kennst doch die Gebote: Du sollst nicht töten, du sollst nicht die Ehe brechen, du sollst nicht stehlen, du sollst nicht falsch aussagen, du sollst keinen Raub begehen; ehre deinen Vater und deine Mutter! Er erwiderte ihm: Meister, alle diese Gebote habe ich von Jugend an befolgt. Da sah ihn Jesus an, gewann ihn lieb und sagte: Eines fehlt dir noch: Geh, verkaufe, was du hast, gib es den Armen und du wirst einen Schatz im Himmel haben; dann komm und folge mir nach! Der Mann aber war betrübt, als er das hörte, und ging traurig weg; denn er hatte ein großes Vermögen. Da sah Jesus seine Jünger an und sagte zu ihnen: Wie schwer ist es für Menschen, die viel besitzen, in das Reich Gottes zu kommen! Die Jünger waren über seine Worte bestürzt. Jesus aber sagte noch einmal zu ihnen: Meine Kinder, wie schwer ist es, in das Reich Gottes zu kommen! Leichter geht ein Kamel durch ein Nadelöhr, als dass ein Reicher in das Reich Gottes gelangt. Sie aber gerieten über alle Maßen außer sich vor Schrecken und sagten zueinander: Wer kann dann noch gerettet werden? Jesus sah sie an und sagte: Für Menschen ist das unmöglich, aber nicht für Gott; denn für Gott ist alles möglich. Da sagte Petrus zu ihm: Siehe, wir haben alles verlassen und sind dir nachgefolgt. Jesus antwortete: Amen, ich sage euch: Jeder, der um meinetwillen und um des Evangeliums willen Haus oder Brüder, Schwestern, Mutter, Vater, Kinder oder Äcker verlassen hat, wird das Hundertfache dafür empfangen. Jetzt in dieser Zeit wird er Häuser und Brüder, Schwestern und Mütter, Kinder und Äcker erhalten, wenn auch unter Verfolgungen, und in der kommenden Welt das ewige Leben.

Lecture du livre de la Sagesse.
J’ai prié, et le discernement m’a été donné. J’ai supplié, et l’esprit de la Sagesse est venu en moi. Je l’ai préférée aux trônes et aux sceptres ; à côté d’elle, j’ai tenu pour rien la richesse ; je ne l’ai pas comparée à la pierre la plus précieuse ; tout l’or du monde auprès d’elle n’est qu’un peu de sable, et, en face d’elle, l’argent sera regardé comme de la boue. Plus que la santé et la beauté, je l’ai aimée ; je l’ai choisie de préférence à la lumière, parce que sa clarté ne s’éteint pas. Tous les biens me sont venus avec elle et, par ses mains, une richesse incalculable.

R/ Rassasie-nous de ton amour, Seigneur : nous serons dans la joie.
Apprends-nous la vraie mesure de nos jours :
que nos cœurs pénètrent la sagesse.
Reviens, Seigneur, pourquoi tarder ?
Ravise-toi par égard pour tes serviteurs. R
Rassasie-nous de ton amour au matin,
que nous passions nos jours dans la joie et les chants.
Rends-nous en joies tes jours de châtiment
et les années où nous connaissions le malheur. R
Fais connaître ton œuvre à tes serviteurs
et ta splendeur à leurs fils.
Que vienne sur nous la douceur du Seigneur notre Dieu !
Consolide pour nous l’ouvrage de nos mains ;
oui, consolide l’ouvrage de nos mains. R

Lecture de la lettre aux Hébreux.
Frèeres, elle est vivante, la parole de Dieu, énergique et plus coupante qu’une épée à deux tranchants ; elle va jusqu’au point de partage de l’âme et de l’esprit, des jointures et des moelles ; elle juge des intentions et des pensées du cœur. Pas une créature n’échappe à ses yeux, tout est nu devant elle, soumis à son regard ; nous aurons à lui rendre des comptes.

Alléluia. Alléluia. Heureux les pauvres de cœur, car le royaume des Cieux est à eux ! Alléluia.

Évangile de Jésus Christ selon saint Marc.
En ce temps-là, Jésus se mettait en route quand un homme accourut et, tombant à ses genoux, lui demanda : « Bon Maître, que dois-je faire pour avoir la vie éternelle en héritage ? » Jésus lui dit : « Pourquoi dire que je suis bon ? Personne n’est bon, sinon Dieu seul. Tu connais les commandements : Ne commets pas de meurtre, ne commets pas d’adultère, ne commets pas de vol, ne porte pas de faux témoignage, ne fais de tort à personne, honore ton père et ta mère. » L’homme répondit : « Maître, tout cela, je l’ai observé depuis ma jeunesse. » Jésus posa son regard sur lui, et il l’aima. Il lui dit : « Une seule chose te manque : va, vends ce que tu as et donne-le aux pauvres ; alors tu auras un trésor au ciel. Puis viens, suis-moi. » Mais lui, à ces mots, devint sombre et s’en alla tout triste, car il avait de grands biens. Alors Jésus regarda autour de lui et dit à ses disciples : « Comme il sera difficile à ceux qui possèdent des richesses d’entrer dans le royaume de Dieu ! » Les disciples étaient stupéfaits de ces paroles. Jésus reprenant la parole leur dit : « Mes enfants, comme il est difficile d’entrer dans le royaume de Dieu ! Il est plus facile à un chameau de passer par le trou d’une aiguille qu’à un riche d’entrer dans le royaume de Dieu. » De plus en plus déconcertés, les disciples se demandaient entre eux : « Mais alors, qui peut être sauvé ? » Jésus les regarde et dit : « Pour les hommes, c’est impossible, mais pas pour Dieu ; car tout est possible à Dieu. » Pierre se mit à dire à Jésus : « Voici que nous avons tout quitté pour te suivre. » Jésus déclara : « Amen, je vous le dis : nul n’aura quitté, à cause de moi et de l’Évangile, une maison, des frères, des sœurs, une mère, un père, des enfants ou une terre sans qu’il reçoive, en ce temps déjà, le centuple : maisons, frères, sœurs, mères, enfants et terres, avec des persécutions, et, dans le monde à venir, la vie éternelle.

Priedegt

Mir feieren d’journée de la commémoration nationale. Mir erënneren eis u schlëmm Zäiten. Mir denken drun, wéi NAZI-Däitschland hei an eisem Land versicht huet alles esou ze organiséieren, wéi et der deemoleger diktatorescher Regierung an de Krom gepasst huet. Et war den NAZIën hire Wëllen, deen sech ëmmer méi breet gemaach huet fir aner Mënschen ze ënnerdrécken. Et war hire Wëllen dat genee esou ze maachen, wéi si et gemaach hunn. Hire politesche Wëllen huet si derzou bruecht Gesetzer ze schafen, déi ongerecht, diskriminatoresch jo ganz einfach onmënschlech waren. Awer et war dat genee hire Wëllen, hire politesche Wëllen.

„Politesche Wëllen“ ass fir mech dofir en Ausdrock, dee ganz geféierlech ass. Mat dësem Begrëff kann een am schlëmmste Fall och ganz Onrechtssystemer rechtfäerdegen. Gesetzer, déi vun engem Staat gemaach ginn, Gesetzer, déi eng Regierung mécht, well si et genee esou wëllen, si Gesetz, op dat elo Onrecht ass oder net. A genee do läit de Problem mat dem Ausdrock vum politesche Wëllen. Ech ka Villes wëllen. Op dat awer da gutt ass, ass eng aner Fro. Am Laf vun der Geschicht si vill esou Staaten komm a gaangen, déi nom Wëllen vun der regéierender Partei oder Klass gewollt hunn, dass d’Gesetzer genee esou ausgesinn hunn, wéi si et an hirem Programm stoen haten. Dat ass eigentlech ëmmer de Fall. Mä dat ass awer och d’Gefor.

Dee Moment, wou ech de Wëllen, de politesche Wëllen als eenzeg Norm an Handlungsmaxime huelen fir ee Land ze regéieren an an eng Richtung ze lenken, lafen ech ëmmer d’Gefor, fir an een Onrechtssystem eran ze geroden an zu engem reegelrechten Onrechtsstaat ze ginn. Wa mir haut bäi eis vu politeschem Wëlle schwätzen an dat als ausräichend Begrënnung fir nei Gesetzer huelen, wéi kann een dann nach anere Staat ee Virworf maachen, si wieren am Onrecht, well jo och si no hirem politesche Wëllen genee déi Gesetzer gemaach hunn, déi si ebe wollten.

Ech gesinn eis haiteg Welt, ech gesinn eis haiteg Staaten hei an Europa genee do op engem ganz geféierleche Wee. Wa mir net oppassen an alles genee esou argumentéieren, wäerte mir mol guer a glat net mierken, wa mir da wierklech lues a lues an een Onrecht era rutschen. Deemools an Däitschland hunn si et och eréischt gemierkt, wéi et scho längstens ze spéit war. Haut am Afghanistan an op villen anere Platzen mierke mir dëst Scheiteren vun eisem Asaz och eréischt, wéi et ze spéit war.

De Wëllen a méi genee de politesche Wëllen geet ni duer als Rechtfäerdegung fir ee Gesetz ze maachen. Et muss virdrun genee gekuckt ginn, wat een neit Gesetz, jo och eng nei Verfassung soll leeschten. Et geet och net duer einfach nëmmen aus dem momentanen Affekt eraus eppes ze decidéieren. Et muss ee schonn och méi wäit a méi déif kucken. Ee Bléck an d’Geschicht am Allgemengen, ee Bléck och an d’Geschicht vum Denken a philosopheschen Iwwerleeën ass héich noutwendeg fir haiteg Politiker, wann si wëlle verhënneren, dass net nees een Onrechtssystem eise Staat iwwerrennt. De politesche Wëllen als eenzeg Handlungsmaxime ass dofir net gëeegent, jo am Géigendeel, si ass extreem geféierlech, well si ebe just d’Dieren opmécht fir Onrecht.

Ee Bléck an eist Evangelium weist eis déi ganz Tragedie, déi bis haut an der ganzer Welt den Ausléiser fir Sträit a Krich ass. De Räichtum an dat fir ëmmer méi wëllen ze hunn, maachen eis zu ongerechten, onéierlechen jo grausame Mënschen, déi eben iwwer Läiche ginn, fir ëmmer nach méi ze besëtzen. Vill Kricher entstinn, well ee Land dat anert wëll ausbeuten, ënnerdrécken an zerstéiere wëll. Am Zweete Weltkrich war dat eent vun den Haaptmotiver. D’Verfolgung an d’Ëmbréngen vun de jüddesche Mënschen huet sech an engem Néit op Besëtz opgebaut an huet säin Enn an de KZën fonnt. Mä dat war de politesche Wëllen vun deenen, déi un de Schalthiewelen vun deemools souzen. Haut ginn et duerchaus nach Leit, déi esou denken, jo déi och esou handelen.

An der Liesung vun haut schwätzt ee Mënsch, deen ëm Weisheet, ëm Intelligenz biet: „Ich betete und es wurde mir Klugheit gegeben; ich flehte und der Geist der Weisheit kam zu mir.“ (Weish 7,7) Biede mir haut op dësem Dag ëm des Intelligenz, ëm dësen Duerchbléck vun allen, déi regéieren, a vun allen, déi iergendwéi wëllen eng gerecht Gesellschaft opbauen. Un der Intelligenz feelt et wuel op ganz ville Platzen an eiser Welt.

Fürbitten

Journée de la Commémoration Nationale
Gott ass gutt. Hien huet en Häerz fir all déi, déi an Nout sinn. Hien biede mir:

  • Stéi alle bäi, déi onschëlleg Affer vun ongerechter Gewalt gi sinn. Härgott, héier eis.
  • Weis Weeër zum Fridden, do wou Gewalt deen eenzegen Auswee aus de Konflikter ze si schéngt. Härgott, héier eis.
  • Schenk d’Bereetschaft zu Ëmkéier a Versönung, wou Mënschen an eng Situatioun ouni Auswee gerode sinn. Härgott, héier eis.
  • Féier d’Mënschen, déi un de Rand vun der Gesellschaft gerode sinn, aus der Isolatioun eraus. Härgott, héier eis.
  • Léier eis dankbar ze sinn fir alles, wat mir onverdéngt aus denger Hand oder aus der Hand vu Matmënschen geschenkt kritt hunn. Härgott, héier eis.
  • Fir déi, déi an de Weltkricher hiert Liewen fir eis Heemecht gelooss hunn. Datt si béi dir gebuerge sinn. Härgott, héier eis.
  • Huel all eis Verstuerwen bäi dech a gëff hinnen hire verdéngte Loun. Härgott, héier eis.

Dir Härgott soe mir Merci fir deng Suerg ëm eis a fir all Guddes, dat’s du eis all Dag gëss. Dech luewen an éiere mir elo an an all Éiwegkeet. Amen.

II.

Mir sichen nom Liewen. Mir froen no Gott. Mir gesinn d’Welt an d’Mënschen. Dofir biede mir:

  • Fir all, déi Verantwortung droen an der Politik, Wirtschaft, Gesellschaft a Kierch, datt hiert Liewen anere Mutt mécht, matzeschaffen u méi Gerechtegkeet a Léift an eiser Zäit. Härgott héier eis.
  • Fir all déi, déi op der Schietsäit vum Liewe stinn, déi Schwaach, déi Behënnert an déi Aarm, datt hiert Liewen fir eis een Opruff bleift fir zesummenzestoen an ze hëllefen. Härgott héier eis.
  • Fir all déi, déi am Déngscht un de Matmënsche stinn, datt vun hirem Liewen an Asaz Freed a Gebuergenheet ausgeet an datt si aneren zu engem erfëllte Liewen verhëllefen. Härgott héier eis.
  • Fir eis Verstuerwen, déi eis Gemeinschaft verlooss hunn an déi mir vermëssen. Datt si béi dir gebuerge sinn. Härgott, héier eis.

Härgott, eise gudde Papp, wien op dech vertraut, dee gëtt gerett. Fir all dat Gutt, dat mir geschenkt kritt hunn soe mir Merci. Erhéier eist Gebiet. Dech luewen an éiere mir elo an an all Éiwegkeet. Amen.

III.

Le moment est venu de nous tourner vers le Père afin de lui présenter les besoins des hommes et des femmes de ce temps. Faisons-le en toute confiance, «car tout est possible à Dieu».
Seigneur, fais-nous voir toi amour.
– Prions pour toutes les personnes qui travaillent dans le domaine alimentaire; qu’elles obtiennent un juste revenu pour leurs efforts consacrés à produire ce dont nous avons besoin pour vivre.
– Prions pour les adolescents et les jeunes adultes qui ont des choix importants à faire dans leurs études ou en vue d’un premier emploi; qu’ils rencontrent des gens compréhensifs et compétents pour les guider et les rassurer.
– Prions pour les couples qui ont des décisions cruciales à prendre en tant que parents actuels ou futurs; qu’ils trouvent la lumière du Seigneur sur leur voie.
- Prions pour les responsables politiques dont les décisions influencent nos communautés; que chacun et chacune porte le souci du bien commun.
– Prions pour les membres de notre communauté; que le Seigneur leur donne le courage de faire les bons choix et d’accomplir le bien avec sagesse.
Dieu notre Père, tu nous appelles à partager ta vie dans l’éternité en marchant à la suite de ton Fils bien-aimé. Accorde-nous l’intelligence de comprendre ce que tu attends vraiment de nous et le courage d’y répondre. Nous te le demandons par le Christ, Jésus, notre Seigneur. Amen.
(http://www.vieliturgique.ca)

Gowegebiet

Journée de la Commémoration Nationale
Baarmhäerzege Gott,
déi Jong Jesus Christus huet eiser Welt de Fridde bruecht
an duerch séi Blutt den Haass ausgeläscht.
Kuck op d’Nout vun deenen,
déi ënnert Krich an Terror ze leiden hunn,
a schenk hinnen wéi och eis allen Fridden a Sécherheet.
Dorëms biede mir dech, duerch de Jesus, eise Brudder an eisen Här. Amen.

28. Sonndeg am Joereskrees
Härgott, huel eis Gebieder an eis Affergowen un. Looss eis des hellege Eucharistie mat voller Iwwerzeegung feieren, fir datt mir eng Kéier béi dir an denger Herrlechkeet dat éiwegt Liewen fannen. Dorëms biede mir dech, duerch de Jesus, eise Brudder an eisen Här. Amen.

Gott, unser Heil, du schenkst uns den Frieden und gibst uns die Kraft, dir aufrichtig zu dienen. Lass uns dich mit diesen Gaben ehren und die Gemeinschaft mit deinem Sohn und miteinander erfahren. Darum bitten wir dich durch ihn, Christus, unsern Herrn.

Avec ces ofrandes, Seigneur, reçois les prières de tes fidèles; que cette liturgie célébrée avec amour nous fasse passer ä la gloire du ciel. Par Jésus.

EUCHARISTICHE HOCHGEBET „Versöhnung“ II


Der Bund des Friedens


PRÄFATION
Wir danken dir, Gott, allmächtiger Vater, und preisen dich für dein Wirken in dieser Welt
durch unseren Herrn Jesus Christus:
Denn inmitten einer Menschheit, die gespalten und zerrissen ist,
erfahren wir, daß du Bereitschaft zur Versöhnung schenkst.
Dein Geist bewegt die Herzen, wenn Feinde wieder mitein an der sprechen.
Gegner sich die Hände reichen und Völker einen Weg zueinander suchen.
Dein Werk ist es wenn der Wille zum Frieden den Streit beendet,
Verzeihung den Haß überwindet und Rache der Vergebung weicht.
Darum können wir nicht aufhören, dir zu danken und dich zu preisen.
Wir stimmen ein in den Lobgesang der Chöre des Himmels, die ohne Ende rufen:

SANKTUS

Herr aller Mächte und Gewalten ,
gepriesen bist du in deinem Sohn Jesus Christus, der in deinem Namen gekommen ist.
Er ist dein rettendes Wort für uns Menschen.
Er ist die Hand, die du den Sündern entgegenstreckst.
Er ist der Weg, auf dem dein Friede zu uns kommt.
Gott, unser Vater, als wir Menschen uns von dir abgewandt hatten,
hast du uns durch deinen Sohn zurückgeholt.
Du hast ihn in den Tod gegeben, damit wir zu dir und zueinander finden.

Darum feiern wir die Versöhnung, die Christus uns er wirkt hat, und bitten dich:
Heilige diese Gaben durch deinen Geist, da wir nun den Auftrag deines Sohnes erfüllen.

Denn bevor er sein Leben hingab, um uns zu befreien,
nahm er beim Mahl das Brot in seine Hände, dankte dir,
brach es, reichte es seinen Jüngern und sprach:

Nehmet und esset alle davon:
Das ist mein Leib, der für euch hingegeben wird.

Ebenso nahm er nach dem Mahl den Kelch, dankte wiederum,
reichte ihn seinen Jüngern und sprach:

Nehmet und trinket alle daraus:
Das ist der Kelch des neuen und ewigen Bundes,
mein Blut, das für euch und für alle vergossen wird
zur Vergebung der Sünden.
Tut dies zu meinem Gedãchtnis.

Geheimnis des Glaubens:
Deinen Tod, o Herr, verkünden wir, und deine
Auferstehung preisen wir, bis du kommst in Herrlichkeit.

Herr, unser Gott. Dein Sohn hat uns dieses Vermächtnis seiner Liebe anvertraut.
In der Gedächtnisfeier seines Todes und seiner Auferstehung
bringen wir dar, was du uns gegeben hast: das Opfer der Versöhnung.

Wir bitten dich, nimm auch uns an in deinem Sohn und schenke uns in diesem Mahl den Geist,
den er verheißen hat den Geist der Einheit, der wegnimmt, was trennt
und der uns zusammenhält in der Gemeinschaft mit unserem Papst N.,
unserem Bischof N., mit allen Bischöfen und mit deinem ganzen Volk.
Mach deine Kirche zum Zeichen der Einheit unter den Menschen
und zum Werkzeug deines Friedens.

Wie du uns hier am Tisch deines Sohnes versammelt hast,
in Gemeinschaft mit der seligen Jungfrau und Gottesmutter
Maria und allen Heiligen, so sammle die Menschen
aller Rassen und Sprachen, aller Schichten und Gruppen
zum Gastmahl der ewigen Versöhnung in der
neuen Welt deines immerwährenden Friedens durch unseren Herrn Jesus Christus.

Durch ihn und mit ihm und in ihm ist dir, Gott, allmächtiger Vater,
in der Einheit des Heiligen Geistes alle Herrlichkeit und Ehre jetzt und in Ewigkeit. AMEN.

Vater Unser


De Jesus huet eis ee wonnerbaart Gebiet geléiert, dat eis drun erënnert, dass Gott eise gemeinsame Papp ass an dass mir esou och alleguer ënnert enaner Bridder a Schwëstere sinn. Loosse mir ee fir deen aneren bieden, wéi de Jesus eis et geléiert huet: Vater Unser ...

Friddensgebiet

Grad op engem Dag wéi dee vun haut erënnere mir eis un Zäiten, wou kee Fridde war, un Zäiten vu Krich an Ënnerdréckung. An eiser Welt vun haut gëtt et op ganz ville Platzen Krich an Nout. Doru sinn ëmmer nees Mënsche selwer schold. Biede mir fir si all a fir eis ëm de Fridden vu Gott.

Schlussgebiet

Journée de la Commémoration Nationale
Baarmhäerzege Gott, du hues eis an dëser Feier gestäerkt.
Hëllef eis, datt mir eis an eiser Welt asetzen
fir de Fridden an d’Gerechtegkeet vun alle Mënschen.
Looss deng Léift an eis wuessen,
esou datt mir si un all aner Mënschen weiderschenken.
Dorëms biede mir dech, duerch de Jesus, eise Brudder an eisen Här. Amen.

28. Sonndeg am Joereskrees
Gott, eisen Här, an dëser helleger Feier hues du deng Gleeweg mat dem Léif an dem Blutt vun dengem Jong gestäerkt. Gëff eis duerch dëst hellegt Sakrament Undeel un dengem gëttleche Liewen. Dech luewen an éiere mir duerch déi Jong Jesus Christus, eise Brudder an eisen Här. Amen.

Gott der Barmherzigkeit und Güte, schon jetzt schenkst du uns im heiligen Mahl Anteil am Leben deines Sohnes. Bewahre in uns das Feingefühl für die rechte Kleidung, mache uns Christus immer ähnlicher und vollende unsere Gemeinschaft mit ihm, damit wir ihn zu den Menschen tragen können. Darum bitten wir durch ihn, unseren Bruder und Herrn.

Dieu souverain, nous te le demandons humblement: rends-nous participants de la nature divine, puisque tu nous as fait communier au corps et au sang du Christ. Lui qui règne.


Mass vum 3. Oktober
Klick op d’Kalennerblat fir d’Sonndesmass als PDF!
Mass vum 17. Oktober

Links:

Top

Online Pastoral

Lëscht vun de Sonndesgottesdéngschter

 
Service Kommunikatioun a Press . Service Communication et Presse
Äerzbistum Lëtzebuerg . Archevêché de Luxembourg

© Verschidde Rechter reservéiert . Certains droits réservés
Dateschutz . Protection des données
Ëmweltschutz . Protection de l'environnement