34. Sonndeg am Joereskrees A - 25./26.11.2023


Home Back Print Kontakt

34. Sonndeg am Joereskrees A - 25./26.11.2023 - (C) Carlo Morbach - 22.11.2023

34. Sonndeg am Joereskrees A - 25./26.11.2023


Léif Matchrëschten! „Christus, gestern und heute, Anfang und Ende, Alpha und Omega. Sein ist die Zeit und die Ewigkeit. Sein ist die Macht und die Herrlichkeit in alle Ewigkeit. Amen.“ Sou heescht an der Ouschternuechtfeier all Joer, wann déi nei Ouschterkäerz virbereet gëtt. Mä et fält eis dann dach schwéier, dat esou ze gleewen, wa mir gesinn, dass Christus fir vill Mënsche kaum nach eng Roll spillt am Liewen an dass si sech éischter un aneren Iddien orientéieren. Läit dat nëmmen un deenen aneren oder awer och un eis? Stëmmt um Enn d’Diagnose vum Georges Bernanos: „Dat grousst Ongléck vun dëser Welt, dat grousst Jéimere vun dëser Zäit ass net, dass et Leit ouni Gott gëtt, mä dass mir esou mëttelméisseg Chrëschte sinn“? Huet eist Liewen nach Kraaft zum Zeeche fir d’Botschaft vu Christus? Froe mir hien ëm säin Erbaarmen un.


Kyrie


* Här Jesus Christus, du méchs eis fräi vu Villem, wat eis belaascht. Kyrie eleison.

* Här Jesus Christus, du kucks eis u mat denger Léift. Christe eleison.

* Här Jesus Christus, du suergs dech ëm eis wéi ee gudde Papp. Kyrie eleison.


Dagesgebiet


Allmächtegen an éiwege Gott, du hues dengem Jong all Muecht am Himmel an op der Äerd ginn
an hien zum Zil vun denger neier Schëpfung gemaach. Befrei deng ganz Schëpfung aus der Muecht vun dem Béisen, fir datt mir all dir eleng dengen an dech an all Éiwegkeet luewen. Dorëms biede mir dech duerch de Jesus, eisen Här a Gott. Amen.


Dieu éternel, tu as voulu fonder toutes choses en ton Fils bien-aimé, le Roi de l’univers ; fais que toute la création, libérée de la servitude, reconnaisse ta puissance et te glorifie sans fin. Par Jésus Christ... Amen.


Liesungen: Ez 34, 11-12.15-17 / 1Kor 15,20–26.28 / Mt 25, 31-46


Lesung aus dem Buch Ezechiel.

So spricht GOTT, der Herr: Siehe, ich selbst bin es, ich will nach meinen Schafen fragen und mich um sie kümmern. Wie ein Hirt sich um seine Herde kümmert an dem Tag, an dem er inmitten seiner Schafe ist, die sich verirrt haben, so werde ich mich um meine Schafe kümmern und ich werde sie retten aus all den Orten, wohin sie sich am Tag des Gewölks und des Wolkendunkels zerstreut haben. Ich, ich selber werde meine Schafe weiden und ich, ich selber werde sie ruhen lassen - Spruch GOTTES, des Herrn. Das Verlorene werde ich suchen, das Vertriebene werde ich zurückbringen, das Verletzte werde ich verbinden, das Kranke werde ich kräftigen. Doch das Fette und Starke werde ich vertilgen. Ich werde es weiden durch Rechtsentscheid. Ihr aber, meine Herde - so spricht GOTT, der Herr - , siehe, ich sorge für Recht zwischen Schaf und Schaf.


Kv. Der HERR ist mein Hirt, nichts wird mir fehlen.

Der HERR ist mein Hirt, nichts wird mir fehlen.

Er lässt mich lagern auf grünen Auen und führt mich zum Ruheplatz am Wasser.

Meine Lebenskraft bringt er zurück.

Er führt mich auf Pfaden der Gerechtigkeit, getreu seinem Namen. Kv.

Auch wenn ich gehe im finsteren Tal, ich fürchte kein Unheil;

denn du bist bei mir, dein Stock und dein Stab, sie trösten mich. Kv.

Du deckst mir den Tisch vor den Augen meiner Feinde.

Du hast mein Haupt mit Öl gesalbt, übervoll ist mein Becher. Kv.

Ja, Güte und Huld werden mir folgen mein Leben lang

und heimkehren werde ich ins Haus des HERRN für lange Zeiten. Kv.


Lesung aus dem ersten Brief des Apostels Paulus an die Gemeinde in Korinth.

Schwestern und Brüder! Christus ist von den Toten auferweckt worden als der Erste der Entschlafenen. Da nämlich durch einen Menschen der Tod gekommen ist, kommt durch einen Menschen auch die Auferstehung der Toten. Denn wie in Adam alle sterben, so werden in Christus alle lebendig gemacht werden. Es gibt aber eine bestimmte Reihenfolge: Erster ist Christus; dann folgen, wenn Christus kommt, alle, die zu ihm gehören. Danach kommt das Ende, wenn er jede Macht, Gewalt und Kraft entmachtet hat und seine Herrschaft Gott, dem Vater, übergibt. Denn er muss herrschen, bis Gott ihm alle Feinde unter seine Füße gelegt hat. Der letzte Feind, der entmachtet wird, ist der Tod. Wenn ihm dann alles unterworfen ist, wird auch er, der Sohn, sich dem unterwerfen, der ihm alles unterworfen hat, damit Gott alles in allem sei.


Halleluja. Halleluja. Gesegnet sei er, der kommt im Namen des Herrn! Gesegnet sei das Reich unseres Vaters David, das nun kommt. Halleluja.


Aus dem heiligen Evangelium nach Matthäus.

In jener Zeit sprach Jesus zu seinen Jüngern: Wenn der Menschensohn in seiner Herrlichkeit kommt und alle Engel mit ihm, dann wird er sich auf den Thron seiner Herrlichkeit setzen. Und alle Völker werden vor ihm versammelt werden und er wird sie voneinander scheiden, wie der Hirt die Schafe von den Böcken scheidet. Er wird die Schafe zu seiner Rechten stellen, die Böcke aber zur Linken. Dann wird der König denen zu seiner Rechten sagen: Kommt her, die ihr von meinem Vater gesegnet seid, empfangt das Reich als Erbe, das seit der Erschaffung der Welt für euch bestimmt ist! Denn ich war hungrig und ihr habt mir zu essen gegeben; ich war durstig und ihr habt mir zu trinken gegeben; ich war fremd und ihr habt mich aufgenommen; ich war nackt und ihr habt mir Kleidung gegeben; ich war krank und ihr habt mich besucht; ich war im Gefängnis und ihr seid zu mir gekommen. Dann werden ihm die Gerechten antworten und sagen: Herr, wann haben wir dich hungrig gesehen und dir zu essen gegeben oder durstig und dir zu trinken gegeben? Und wann haben wir dich fremd gesehen und aufgenommen oder nackt und dir Kleidung gegeben? Und wann haben wir dich krank oder im Gefängnis gesehen und sind zu dir gekommen? Darauf wird der König ihnen antworten: Amen, ich sage euch: Was ihr für einen meiner geringsten Brüder getan habt, das habt ihr mir getan. Dann wird er zu denen auf der Linken sagen: Geht weg von mir, ihr Verfluchten, in das ewige Feuer, das für den Teufel und seine Engel bestimmt ist! Denn ich war hungrig und ihr habt mir nichts zu essen gegeben; ich war durstig und ihr habt mir nichts zu trinken gegeben; ich war fremd und ihr habt mich nicht aufgenommen; ich war nackt und ihr habt mir keine Kleidung gegeben; ich war krank und im Gefängnis und ihr habt mich nicht besucht. Dann werden auch sie antworten: Herr, wann haben wir dich hungrig oder durstig oder fremd oder nackt oder krank oder im Gefängnis gesehen und haben dir nicht geholfen? Darauf wird er ihnen antworten: Amen, ich sage euch: Was ihr für einen dieser Geringsten nicht getan habt, das habt ihr auch mir nicht getan. Und diese werden weggehen zur ewigen Strafe, die Gerechten aber zum ewigen Leben.


Lecture du livre du prophète Ézékiel.

Ainsi parle le Seigneur Dieu : Voici que moi-même, je m’occuperai de mes brebis, et je veillerai sur elles. Comme un berger veille sur les brebis de son troupeau quand elles sont dispersées, ainsi je veillerai sur mes brebis, et j’irai les délivrer dans tous les endroits où elles ont été dispersées un jour de nuages et de sombres nuées. C’est moi qui ferai paître mon troupeau, et c’est moi qui le ferai reposer, – oracle du Seigneur Dieu. La brebis perdue, je la chercherai ; l’égarée, je la ramènerai. Celle qui est blessée, je la panserai. Celle qui est malade, je lui rendrai des forces. Celle qui est grasse et vigoureuse, je la garderai, je la ferai paître selon le droit. Et toi, mon troupeau – ainsi parle le Seigneur Dieu –, voici que je vais juger entre brebis et brebis, entre les béliers et les boucs.


R. Le Seigneur est mon berger : rien ne saurait me manquer.

Le Seigneur est mon berger : je ne manque de rien. *

Sur des prés d'herbe fraîche, il me fait reposer. R.

Il me mène vers les eaux tranquilles et me fait revivre ; *

il me conduit par le juste chemin pour l'honneur de son nom. R.

Si je traverse les ravins de la mort, je ne crains aucun mal, *

car tu es avec moi : ton bâton me guide et me rassure. R.

Tu prépares la table pour moi devant mes ennemis ; *

tu répands le parfum sur ma tête, ma coupe est débordante. R.

Grâce et bonheur m'accompagnent tous les jours de ma vie ; *

j'habiterai la maison du Seigneur pour la durée de mes jours. R.


Lecture de la première lettre de saint Paul Apôtre aux Corinthiens.

Frères, le Christ est ressuscité d’entre les morts, lui, premier ressuscité parmi ceux qui se sont endormis. Car, la mort étant venue par un homme, c’est par un homme aussi que vient la résurrection des morts. En effet, de même que tous les hommes meurent en Adam, de même c’est dans le Christ que tous recevront la vie, mais chacun à son rang : en premier, le Christ, et ensuite, lors du retour du Christ, ceux qui lui appartiennent. Alors, tout sera achevé, quand le Christ remettra le pouvoir royal à Dieu son Père, après avoir anéanti, parmi les êtres célestes, toute Principauté, toute Souveraineté et Puissance. Car c’est lui qui doit régner jusqu’au jour où Dieu aura mis sous ses pieds tous ses ennemis. Et le dernier ennemi qui sera anéanti, c’est la mort. Et, quand tout sera mis sous le pouvoir du Fils, lui-même se mettra alors sous le pouvoir du Père qui lui aura tout soumis, et ainsi, Dieu sera tout en tous.


Alléluia. Alléluia. Béni soit celui qui vient au nom du Seigneur ! Béni soit le Règne qui vient, celui de David notre père. Alléluia.


Évangile de Jésus Christ selon saint Matthieu.

En ce temps-là, Jésus disait à ses disciples : « Quand le Fils de l’homme viendra dans sa gloire, et tous les anges avec lui, alors il siégera sur son trône de gloire. Toutes les nations seront rassemblées devant lui ; il séparera les hommes les uns des autres, comme le berger sépare les brebis des boucs : il placera les brebis à sa droite, et les boucs à gauche. « Alors le Roi dira à ceux qui seront à sa droite : “Venez, les bénis de mon Père, recevez en héritage le Royaume préparé pour vous depuis la fondation du monde. Car j’avais faim, et vous m’avez donné à manger ; j’avais soif, et vous m’avez donné à boire ; j’étais un étranger, et vous m’avez accueilli ; j’étais nu, et vous m’avez habillé ; j’étais malade, et vous m’avez visité ; j’étais en prison, et vous êtes venus jusqu’à moi !” Alors les justes lui répondront : “Seigneur, quand est-ce que nous t’avons vu... ? tu avais donc faim, et nous t’avons nourri? tu avais soif, et nous t’avons donné à boire ? tu étais un étranger, et nous t’avons accueilli ? tu étais nu, et nous t’avons habillé ? tu étais malade ou en prison... Quand sommes-nous venus jusqu’à toi ?” Et le Roi leur répondra : “Amen, je vous le dis : chaque fois que vous l’avez fait à l’un de ces plus petits de mes frères, c’est à moi que vous l’avez fait.” « Alors il dira à ceux qui seront à sa gauche : “Allez-vous-en loin de moi, vous les maudits, dans le feu éternel préparé pour le diable et ses anges. Car j’avais faim, et vous ne m’avez pas donné à manger ; j’avais soif, et vous ne m’avez pas donné à boire ; j’étais un étranger, et vous ne m’avez pas accueilli ; j’étais nu, et vous ne m’avez pas habillé ; j’étais malade et en prison, et vous ne m’avez pas visité.” Alors ils répondront, eux aussi : “Seigneur, quand t’avons-nous vu avoir faim, avoir soif, être nu, étranger, malade ou en prison, sans nous mettre à ton service ?” Il leur répondra : “Amen, je vous le dis : chaque fois que vous ne l’avez pas fait à l’un de ces plus petits, c’est à moi que vous ne l’avez pas fait.” « Et ils s’en iront, ceux-ci au châtiment éternel, et les justes, à la vie éternelle. »


Priedegt


Léif Matchrëschten! D’Welt an d’Zäit ginn ouni op ze hale virun. Lo sti mir scho wäit am 21. Joerhonnert a mir sinn dach awer, wat d’Nout an de Misär an der Welt ugeet, net viru komm. Et ass ëmmer nach dat selwecht: Krich, Verdreiwung, Ënnerdréckung, Krankheeten a Villes méi. No deenen zwee grousse Kricher am 20. Joerhonnert mat all hirem Schrecklechen hat ee kéinte mengen, de Mënsch hätt lo endlech verstanen, dass ee misst am Fridden an am Respekt ee mat deem anere liewen. An awer hu mir schonn erëm déi selwecht Zenarien, déi sech op ville Platzen an eiser Welt ofspillen.


1925 Huet de Poopst Pius XI. d’Fest vun haut, d’Fest vu Christus dem Kinnek, agefouert. Dat war seng Reaktioun op dat Schrecklecht, wat am éischte Weltkrich geschitt war. Hie wollt zum Ausdrock bréngen, dass net emol esou ee mäerderesche Krich mat all senger Nout dat kéint ausläschen, wat Jesus Christus an eis Welt bruecht huet. Mat dem Jesus a senger Botschaft war eppes do, wat d’Mënschen net méi lass gelooss huet. Ee ganz wichtege Grondgedanke vum Jesus senger Botschaft ass jo, dass de Mënsch wichteg ass. Hien ass jeeweils als Eenzele wéi och als Gemeinschaft onendlech vill wäert. Ganz onofhängeg vun deem, wat ee Mënsch a sengem Liewe mécht, op hie gutt oder schlecht ass, op hie Schold op sech gelueden huet oder net, hie verléiert ni seng Eemolegkeet, hie verléiert ni seng Bezéiung zu Gott als Papp. Natierlech schwätzt d’Evangelium haut vu Strof. Mä ass et net esou, dass, wann een sech géint déi aner Mënsche stellt, sech selwer aus der Gemeinschaft ausschléisst, dass een sech esou eigentlech selwer bestrooft? An awer bleift een ee Mënsch an och dann huet een ee Recht op seng Würd.


De Mënsch kann onendlech grausam a schlecht sinn. Déi vill Kricher hunn dat gewisen. Dat onheemlecht Veruechte vun de Mënschen an de Konflikter och vun eiser Zäit verlaangt vun eis eng Äntwert. Mir musse grad als Chrëschten ëmmer an ëmmer dorop hiweisen, dass all Mënsch, wéi Christus selwer, als Kinnek ze bezeechne wier, also als ee Wiese mat engem extreem héije Wäert. D’Fest vu Christus dem Kinnek ass d’Äntwert vun eiser Kierch op all déi Veruechtung vum Mënsch, déi et zu allen Zäite gouf a gëtt. De Jesus selwer huet däitlech zum Ausdrock bruecht, wéi mir och haut kënne weisen, dass d’Würd vum Mënsch net vun der Muecht ofhänkt. Dat weist hien, wéi hien a Jerusalem anzitt a wéi hien am Verhéier virum Pilatus steet. 


Beim Anzuch kënnt hien op engem klengen Iesel geridden an net op engem dichtege Päerd. Net Zaldote begleeden hien, wéi eben ee Kinnek, mä aarm Leit a Kanner. Dem Jesus seng Muecht ass eng aner wéi déi Muecht, déi Herrscher vun der Welt un den Dag leeën. Seng Muecht ass den Déngscht un deenen aneren. Et ass eng Muecht déi keng Angscht mécht.


A sengem Prozess virum Pilatus wéi och virun der Priisterschaft weist sech dann dem Jesus säi Wee ganz däitlech. Hie steet dofir, dass kee Mënsch iwwer een aner dierf Muecht ausüben, weder politesch a militäresch Muecht, nach geeschteg Muecht vun enger Relioun. A villen Aktiounen huet hie genee dat gewisen. D’Ewechhuele vu Muecht vu Mënschen iwwer Mënschen, dat ass déi Wourecht, déi de Jesus gelieft a verkënnegt huet. Dofir ass hien an d’Welt komm. Dat ass ganz radikal a seet bis haut un de Still vu villen, déi mengen, si hätte Muecht, op an der Politik, oder an der Wirtschaft, oder och an eiser Kierch.


Dem Jesus säin Evangelium ass vun hirem Wiesen hier Fräiheet. D’Kierchen hunn des Mëtt vun hirem Optrag all ze dacks vergiess a verroden. Si hu gespillt a spillen nach ëmmer d’Muechtspiller vun de Mächtege mat. D’Fest vu Christus dem Kinnek ass dofir eppes wéi eng deck Pick am Fleesch vun deenen, déi vergiess hunn an sech weigeren ze gesi, woufir si eigentlech sollte stoen. D’Astoe fir déi onbedéngt Würd a Fräiheet vum Mënsch ass eis Aufgab, déi mir der Welt vun haut musse bidden.


Fürbitten


Mir bieden zu Gott, dem Papp vun alle Mënschen:


* Fir déi Mënschen, déi keng Heemecht hunn an no Gebuergenheet sichen: Härgott, héier eis.


* Fir déi Mënschen, déi aus hirer Heemecht verdriwwe goufen an elo no der richteger Plaz fir hiert Liewe sichen: Härgott, héier eis.


* Fir déi Mënschen, déi hier familiär Wuerzelen a Bindunge verluer hunn an elo no Léift sichen: Härgott, héier eis.


* Fir all eis Verstuerwen, dass si bäi dir am Himmel déi éiweg Heemecht fannen: Härgott, héier eis.


Du bass den Ufank an d’Enn vun eisem Liewen. Du suergs fir eis. Dech luewen an éiere mir elo an ëmmer. Amen.


II.


Par notre baptême, nous sommes conviés à intercéder auprès de Dieu pour nos frères et nos sœurs du monde entier. En union avec le Christ, «premier ressuscité parmi ceux qui se sont endormis», prions le Père de toute bonté. Seigneur, roi du ciel et de la terre, écoute-nous.

Ici et ailleurs, des hommes, des femmes et des enfants sont blessés ou découragés par la vie; que le Seigneur leur apporte force et espérance.

–  Ici et ailleurs, des chrétiens et des chrétiennes s’engagent pour la parole de Dieu; que le Seigneur leur procure courage et persévérance.

Ici et ailleurs, des personnes travaillent à faire respecter les droits des plus vulnérables de la société; que le Seigneur les soutienne dans leurs actions.

Ici et ailleurs, des jeunes et des moins jeunes hésitent à témoigner de leur foi; que le Seigneur leur inspire audace et confiance.

Dieu souverain, écoute nos prières. Sois notre lumière et notre force pour que nous puissions être des signes de ton royaume au cœur du monde. Par Jésus le Christ, notre Seigneur. (https://fr.novalis.ca/)


Gowegebiet


Här, eise Gott, mir bréngen d’Affer vun dengem Jong duer, duerch dat d’Mënschheet mat dir versönt ass. Hien, dee fir eis gestuerwen an operstanen ass, soll alle Vëlker an Natiounen Eenheet a Fridde schenken. Dorëms biede mir duerch Christus, eisen Här. Amen.


En offrant le sacrifice qui te réconcilie les hommes, Seigneur, nous te prions : que ton Fils lui-même accorde à tous les peuples les biens de l’unité et de la paix.


Vater im Himmel, mit unseren Gaben treten wir vor dich; sie sind Zeichen unserer Bereitschaft, deinen Willen zu erfüllen. Wir bitten dich: Nimm uns an in der Tischgemeinschaft deines Sohnes, heute und in Ewigkeit.


Hochgebet: - „Dein Reich komme“

Präfation
Gott und Vater Jesu, unseres Herrn, es ist würdig und recht, dich zu preisen.
Durch unsere Gemeinschaft mit deinem Sohn
hast du uns mit allem Segen deines Geistes beschenkt.
Durch Christus sind wir erlöst von unseren Sünden und versöhnt mit dir.
So kommt das Reich deiner Gnade zu uns.
In Christus hast du uns zu deinen Töchtern und Söhnen erwählt.
Als Erben deines Reiches hast du uns eingesetzt.
Mit Christus gelangen wir in dein Reich
und empfangen das Siegel des Heiligen Geistes, Weisheit und Einsicht.
Als Kirche danken wir dir mit deinem ganzen Volk,
dass du den Plan unserer Rettung nach deinem gnädigen Willen verwirklichst.
Mit allen Engeln und Heiligen rufen wir zum Lob deiner Herrlichkeit.

Sanctus

Wir danken dir, Gott und Vater,
du hast die Welt erschaffen, durch deinen Willen ist sie begründet.
Du allein bist heilig, deine Wege sind wahr,
deine gerechten Taten werden offenbar.
Du hast deine Macht in Anspruch genommen
und deinem Messias die Herrschaft über die ganze Schöpfung verliehen.
Er ist der Erste und der Letzte und der Lebendige.

Er ist würdig, Macht zu empfangen, Reichtum und Weisheit,
Kraft und Ehre, Herrlichkeit und Lob.
Als Lamm wurde er hingegeben.
Mit seinem Blut hat er uns für dich erworben
aus allen Stämmen und Sprachen, Völkern und Nationen.
Zu deiner königlichen Priesterschaft hat er uns gemacht.
Von ihm kommt unsere Rettung.
Er hat uns freigekauft für dich, unseren Gott.

Der Geist Christi, der von dir kommt und alles neu macht,
ergreife nun unsere Gaben von Brot und Wein
und mache sie für uns zum Leib
 + und Blut deines Sohnes,
der für uns eintritt und mit uns Mahl hält.

Da er die Seinen liebte, die in der Welt waren, liebte er sie bis zur Vollendung.
Und als die Stunde kam, dass er von dir verherrlicht werde,
nahm er beim Mahl das Brot und sprach den Segen,
brach es und reichte es seinen Jüngern mit den Worten:


NEHMET UND ESSET ALLE DAVON:
DAS IST MEIN LEIB, DER FÜR EUCH HINGEGEBEN WIRD.


Ebenso nahm er den Kelch mit Wein,
dankte und reichte ihn seinen Jüngern mit den Worten:


NEHMET UND TRINKET ALLE DARAUS:
DAS IST DER KELCH DES NEUEN UND EWIGEN BUNDES,
MEIN BLUT, DAS FÜR EUCH UND FÜR ALLE VERGOSSEN WIRD
ZUR VERGEBUNG DER SÜNDEN.
TUT DIES ZU MEINEM GEDÄCHTNIS.


Geheimnis des Glaubens:

Wir preisen deinen Tod, wir glauben, dass du lebst,
wir hoffen, dass du kommst, zum Heil der Welt.
Komm, o Herr, bleib bei uns, komm, o Herr, Leben der Welt!

Gott und Vater, voll Zuversicht gehen wir hin zum Thron deiner Gnade
und feiern das Gedächtnis an Jesus, deinen Sohn, unseren Hohepriester.
Auf Erden lebend hat er mit uns gefühlt und ist versucht worden wie wir.
Für uns hat er Gebete und Bitten vor dich gebracht
und hat durch Leiden Gehorsam gelernt.
Sterbend ist er mit seinem eigenen Blut in dein Heiligtum eingetreten.

Du hast ihn erhört, durch seine Auferstehung vollendet
und zur Rechten deiner Majestät in den Himmel erhoben.
Er lebt bei dir, um für uns einzutreten.

Gewähre uns, dass wir vom Altar essen und trinken dürfen
und durch Christi Fleisch und Blut eintreten in dein Reich.
Vater, nimm das Opfer des Lobes an, die Frucht unserer Lippen, die deinen Namen preisen.

Wir bitten dich für die Kirche und ihre Vorsteher,
Papst Franziskus, unsere Bischöfe, und alle, die mit uns auf dem neuen
und lebendigen Weg hinausziehen und das neue Jerusalem suchen.

Mögen auch unsere Toten aufgrund ihres Glaubens
bei dir Gefallen finden und dich, den sie als ihren Gott suchten, als ihren Lohn empfangen.

Vater, wir wissen uns in Gemeinschaft mit vielen Zeugen, mit Maria und Josef,
mit den Müttern und Vätern unseres Glaubens, den Propheten und Aposteln,
 (dem/der hl. N.)
und allen Heiligen der festlichen Versammlung.
Vereine du uns mit der Gemeinschaft der Erstgeborenen,
der vollendeten Gerechten, die im Himmel verzeichnet sind.
So bitten wir dich im Namen Jesu,
des Mittlers eines neuen Bundes.

Durch ihn und mit ihm und in ihm ist dir, Gott, allmächtiger Vater, 
in der Einheit des Heiligen Geistes alle Herrlichkeit und Ehre jetzt und in Ewigkeit.

(Katholikentag Aachen 1986)


Vaterunser


Gerechtegkeet ass och eng Fro vu gerechten Verhältnisser an der Verdeelung vun den natierlechen Ressourcen vun dëser Welt. Jidder Mënsch brauch säin deeglecht Brout fir ze liewen. Biede mir ëm dëst Brout net nëmme fir eis mäi fir all Mënsch op der Welt: Vater unser … 


Friddensgebiet


Dem Härgott säi Räich, an dat mir all ageluede sinn, ass ee Räich vun der Gerechtegkeet an der Wourecht, ee Räich vun der Léift an dem Fridden. Wéi mir all wëssen, ass dat awer fir eis hei an der aktueller Welt nach laang net ëmmer de Fall. Dorunner si mir als Mënschen ëmmer nees Schold, well mir eisen Egoismus iwwer all dat setzen. Loosse mir eis dat agestoen an eisen Här ëm säi Fridde fir eis all froen. Här Jesus schenk eis all däi Fridden.


Schlussgebiet


Allmächtege Gott, du hues eis beruff, fir Christus, dem Kinnek vun denger ganzer Schëpfung ze dengen. Stäerk eis duerch des Moolzecht, déi eis Onstierflechkeet versprécht, fir datt mir Undeel kréien un senger Herrschaft an um éiwege Liewen. Dorëms biede mir duerch Christus, eisen Här. Amen.


Après avoir partagé le pain de l’immortalité, nous te supplions, Seigneur : nous mettons notre gloire à obéir au Christ Roi de l’univers. Fais que nous puissions vivre avec lui, éternellement, dans la demeure du ciel.


Guter und treuer Gott, im Mahl deines Sohnes lässt du uns immer neu teilnehmen am Leben der kommenden Welt. Dafür danken wir dir und bitten dich: Der Geist, den wir empfangen haben, halte in uns die Hoffnung lebendig und leite uns zu Werken der Liebe, bis du deine Schöpfung vollenden wirst durch Christus, unsern Herrn.


Mass vum 19. November
Klick op d’Kalennerblat fir d’Sonndesmass als PDF!
Mass vum 3. Dezember

Links:

Top

Online Pastoral

Lëscht vun de Sonndesgottesdéngschter

 
Service Kommunikatioun a Press . Service Communication et Presse
Äerzbistum Lëtzebuerg . Archevêché de Luxembourg

© Verschidde Rechter reservéiert . Certains droits réservés
Dateschutz . Protection des données
Ëmweltschutz . Protection de l'environnement