Gedanken fir den Dag - Pensée du Jour

Freitag, 22. Mai 2020


Home Back Print Kontakt

Lesung aus der Apostelgeschichte.
9Als Paulus in Korinth war, sagte der Herr nachts in einer Vision zu ihm: Fürchte dich nicht! Rede nur, schweige nicht! 10Denn ich bin mit dir, niemand wird dir etwas antun. Viel Volk nämlich gehört mir in dieser Stadt. 11So blieb Paulus ein Jahr und sechs Monate und lehrte bei ihnen das Wort Gottes. 12Als aber Gallio Prokonsul von Achaia war, traten die Juden einmütig gegen Paulus auf, brachten ihn vor den Richterstuhl 13und sagten: Dieser verführt die Menschen zu einer Gottesverehrung, die gegen das Gesetz verstößt. 14Als Paulus etwas erwidern wollte, sagte Gallio zu den Juden: Läge hier ein Vergehen oder Verbrechen vor, ihr Juden, so würde ich eure Klage ordnungsgemäß behandeln. 15Streitet ihr jedoch über Lehre und Namen und euer Gesetz, dann seht selber zu! Darüber will ich nicht Richter sein. 16Und er wies sie vom Richterstuhl weg.
17Da ergriffen alle den Synagogenvorsteher Sosthenes und verprügelten ihn vor dem Richterstuhl. Gallio aber kümmerte sich nicht darum. 18Paulus blieb noch längere Zeit. Dann verabschiedete er sich von den Brüdern und segelte zusammen mit Priszilla und Aquila nach Syrien ab. In Kenchreä hatte er sich aufgrund eines Gelübdes den Kopf kahl scheren lassen. (Apg 18, 9-18)


Dem Paulus seng Visioun an der Nuecht erënnert u munch Beruffungsgeschicht, a si mécht op mech Androck: „Du brauchs net ze fäerten, Gott selwer ass mat dir!“ De Paulus ass den éischte grousse Missionar, deen onermiddlech, ouni ze fäerten, säi Wee geet, a kräiz a quier d’Botschaft vum operstanenen Jesus verkënnegt, nei Gemeinschafte grënnt an déi jonk Kierch stäerkt. Säi beandrockende Courage erënnert mech un d‘Theresa vun Ávila, déi seet: Gott eleng geet duer! Fir mech heescht dat: Ech erdroen alles, packen alles, wann ech weess, datt eleng den Härgott mir de leschte Sënn schenke kann. Hie gëtt mir an all mengem Schaffen, Streiden a Sichen e Sënn, Wäert, Déift a Gréisst. D’Léift vum Härgott, an d’Liewe mat him, gi mengem Liewen Schéinheet, dem Nächste Gréisst, der Frëndschaft a Partnerschaft Déift an Éiwegkeet. Den Hl. Willibrord, deen dacks als zweete Paulus bezeechent gëtt, huet dat verstanen. Hien huet Grousses hannerlooss, well e sech vun der Gréisst vum Härgott leede gelooss huet.

Francis Erasmy

Nichts soll dich verstören,
nichts dich erschrecken,
alles vergeht,

Gott ändert sich nicht.
Geduld
erlangt alles;

wer Gott hat,
dem fehlt nichts:
Gott nur genügt.

Teresa von Ávila

Als Teresa von Ávila starb, fand man in ihrem Brevier diese kleine, dreimal dreizeilige Gedicht, das mit den Worten endet: „Sólo Dios basta – Gott nur genügt.“ Dieses Gedicht wird nach Meinung fast aller Experten zweifellos Teresa zugeschrieben.

Text vu gëscht
Klick op d’Kalennerblat fir de ganzen Text als PDF!
Text vu muer

Links:

Top

Gedanken

Daily Gospel

Évangile du jour

Evangelho do dia

Evangelium des Tages

 
Service Kommunikatioun a Press . Service Communication et Presse
Äerzbistum Lëtzebuerg . Archevêché de Luxembourg

© Verschidde Rechter reservéiert . Certains droits réservés
Dateschutz . Protection des données
Ëmweltschutz . Protection de l'environnement