13. Sonndeg am Joereskrees A - 1./2.7.2023


Home Back Print Kontakt

Léif Matchrëschten! D’Liewen aus dem Glawen u Jesus Christus a seng Botschaft ass an eiser Zäit schonn ee wéineg méi komplizéiert ginn. Dat, wat mir als Chrëschten gleewen a verkënnegen, gëtt net méi esou einfach verstanen. An awer huet des Botschaft vu Christus och eis haut eppes ze soen. Eist Liewen muss vill méi an eng Déift era goen, wou mir net nëmmen vun deem, wat Vierdergrond steet, ofhängeg sinn. Eise Glawe mécht eis fräi vun engem vill ze staarken Festhalen u Materiellem. Ruffe mir zu eisem Här Jesus Christus a froe mir hien ëm seng Gnod:

* Här Jesus Christus, du riffs eis eraus aus eiser Nout. Här, erbaarm dech.
* Här Jesus Christus, du féiers eis zum Fridden. Christus, erbaarm dech.
* Här Jesus Christus, du hëls all Angscht vun eis. Här, erbaarm dech.

Dagesgebiet

Gott, unser Vater, du hast uns in der Taufe zu Kindern des Lichtes gemacht. Lass nicht zu, dass die Finsternis des Irrtums über uns Macht gewinnt, sondern hilf uns, im Licht deiner Wahrheit zu bleiben. Darum bitten wir durch Jesus Christus.

Tu as voulu, Seigneur, qu’en recevant ta grâce nous devenions des fils de lumière; ne permets pas que l’erreur nous plonge dans la nuit, mais accorde-nous d’être toujours rayonnants de ta vérité. Par Jésus Christ. Amen.

Guter Gott, durch die Taufe sind wir in die Gemeinschaft der Christen gerufen. Wir sind eingeladen, aus der Kraft der Gemeinschaft mit dir zu leben. Hilf uns immer mehr, diese Quellen zu entdecken und für unser Lebenfruchtbar zu machen. Darum bitten wir durch Jesus Christus unseren Herrn und Bruder.

Liesungen: 2 Kön 4, 8-11.14-16a / Röm 6, 3-4.8-11 / Evangelium: Mt 10, 37-42

Lesung aus dem zweiten Buch der Könige.
Eines Tages ging Elischa nach Schunem. Dort lebte eine vornehme Frau, die ihn dringend bat, bei ihr zu essen. Seither kehrte er zum Essen bei ihr ein, sooft er vorbeikam. Sie aber sagte zu ihrem Mann: Ich weiß, dass dieser Mann, der ständig bei uns vorbeikommt, ein heiliger Gottesmann ist. Wir wollen ein kleines, gemauertes Obergemach herrichten und dort ein Bett, einen Tisch, einen Stuhl und einen Leuchter für ihn bereitstellen. Wenn er dann zu uns kommt, kann er sich dorthin zurückziehen. Als Elischa eines Tages wieder hinkam, ging er in das Obergemach, um dort zu schlafen. Und als er seinen Diener Gehasi fragte, was man für die Frau tun könne, sagte Gehasi: Nun, sie hat keinen Sohn und ihr Mann ist alt. Da befahl er: Ruf sie herein! Er rief sie und sie blieb in der Tür stehen. Darauf versicherte ihr Elischa: Im nächsten Jahr um diese Zeit wirst du einen Sohn liebkosen.

Kv.: Von der Huld des Herrn will ich ewig singen.
Von der Huld des Herrn will ich ewig singen, *
von Geschlecht zu Geschlecht mit meinem Mund deine Treue verkünden.
Denn ich bekenne: Auf ewig ist Huld gegründet, *
im Himmel deine Treue gefestigt. (Kv)
Selig das Volk, das den Jubelruf kennt, *
Herr, sie gehen im Licht deines Angesichts.
Sie freuen sich allezeit über deinen Namen *
und sie jubeln über deine Gerechtigkeit. (Kv)
Denn du bist ihre Schönheit und Stärke, *
du erhöhst unsre Kraft in deiner Güte.
Ja, dem Herrn gehört unser Schild, *
dem Heiligen Israels unser König. (Kv)

Lesung aus dem Brief des Apostels Paulus an die Gemeinde in Rom.
Schwestern und Brüder! Wir, die wir auf Christus Jesus getauft wurden, sind auf seinen Tod getauft worden? Wir wurden ja mit ihm begraben durch die Taufe auf den Tod, damit auch wir, so wie Christus durch die Herrlichkeit des Vaters von den Toten auferweckt wurde, in der Wirklichkeit des neuen Lebens wandeln. Sind wir nun mit Christus gestorben, so glauben wir, dass wir auch mit ihm leben werden. Wir wissen, dass Christus, von den Toten auferweckt, nicht mehr stirbt; der Tod hat keine Macht mehr über ihn. Denn durch sein Sterben ist er ein für alle Mal gestorben für die Sünde, sein Leben aber lebt er für Gott. So begreift auch ihr euch als Menschen, die für die Sünde tot sind, aber für Gott leben in Christus Jesus.

Halleluja. Halleluja. Ihr seid ein auserwähltes Geschlecht, eine königliche Priesterschaft, ein heiliger Stamm. Verkündet die großen Taten Gottes, der euch in sein wunderbares Licht gerufen hat. Halleluja.

Aus dem heiligen Evangelium nach Matthäus.
In jener Zeit sprach Jesus zu seinen Aposteln: Wer Vater oder Mutter mehr liebt als mich, ist meiner nicht wert, und wer Sohn oder Tochter mehr liebt als mich, ist meiner nicht wert. Und wer nicht sein Kreuz auf sich nimmt und mir nachfolgt, ist meiner nicht wert. Wer das Leben findet, wird es verlieren; wer aber das Leben um meinetwillen verliert, wird es finden. Wer euch aufnimmt, der nimmt mich auf, und wer mich aufnimmt, nimmt den auf, der mich gesandt hat. Wer einen Propheten aufnimmt, weil es ein Prophet ist, wird den Lohn eines Propheten erhalten. Wer einen Gerechten aufnimmt, weil es ein Gerechter ist, wird den Lohn eines Gerechten erhalten. Und wer einem von diesen Kleinen auch nur einen Becher frisches Wasser zu trinken gibt, weil es ein Jünger ist - Amen, ich sage euch: Er wird gewiss nicht um seinen Lohn kommen.

Lecture du deuxième livre des Rois.
Un jour, le prophète Élisée passait à Sunam; une femme riche de ce pays insista pour qu’il vienne manger chez elle. Depuis, chaque fois qu’il passait par là, il allait manger chez elle. Elle dit à son mari: «Écoute, je sais que celui qui s’arrête toujours chez nous est un saint homme de Dieu. Faisons-lui une petite chambre sur la terrasse; nous y mettrons un lit, une table, un siège et une lampe, et quand il viendra chez nous, il pourra s’y retirer.» Le jour où il revint, il se retira dans cette chambre pour y coucher. Puis il dit à son serviteur: «Que peut-on faire pour cette femme?» Le serviteur répondit: «Hélas, elle n’a pas de fils, et son mari est âgé.» Élisée lui dit: «Appelle-la.» Le serviteur l’appela et elle se présenta à la porte. Élisée lui dit: «À cette même époque, au temps fixé pour la naissance, tu tiendras un fils dans tes bras.»

R/ Ton amour, Seigneur, sans fin je le chante!
L’amour du Seigneur, sans fin je le chante;
ta fidélité, je l’annonce d’âge en âge.
Je le dis : C’est un amour bâti pour toujours;
ta fidélité est plus stable que les cieux. (R)
Heureux le peuple qui connaît l’ovation!
Seigneur, il marche à la lumière de ta face;
tout le jour, à ton nom il danse de joie,
fier de ton juste pouvoir. (R)
Tu es sa force éclatante;
ta grâce accroît notre vigueur.
Oui, notre roi est au Seigneur;
notre bouclier, au Dieu saint d’Israël. (R)

Lecture de la lettre de saint Paul apôtre aux Romains.
Frères, ne le savez-vous pas? Nous tous qui par le baptême avons été unis au Christ Jésus, c’est à sa mort que nous avons été unis par le baptême. Si donc, par le baptême qui nous unit à sa mort, nous avons été mis au tombeau avec lui, c’est pour que nous menions une vie nouvelle, nous aussi, comme le Christ qui, par la toute-puissance du Père, est ressuscité d’entre les morts. Et si nous sommes passés par la mort avec le Christ, nous croyons que nous vivrons aussi avec lui. Nous le savons en effet: ressuscité d’entre les morts, le Christ ne meurt plus; la mort n’a plus de pouvoir sur lui. Car lui qui est mort, c’est au péché qu’il est mort une fois pour toutes; lui qui est vivant, c’est pour Dieu qu’il est vivant. De même, vous aussi, pensez que vous êtes morts au péché, mais vivants pour Dieu en Jésus Christ.

Alléluia. Alléluia. Descendance choisie, sacerdoce royal, nation sainte, annoncez les merveilles de Celui qui vous a appelés des ténèbres à son admirable lumière. Alléluia.  

Évangile de Jésus Christ selon saint Matthieu.
En ce temps-là, Jésus disait à ses Apôtres: «Celui qui aime son père ou sa mère plus que moi n’est pas digne de moi; celui qui aime son fils ou sa fille plus que moi n’est pas digne de moi; celui qui ne prend pas sa croix et ne me suit pas n’est pas digne de moi. Qui a trouvé sa vie la perdra; qui a perdu sa vie à cause de moi la trouvera. Qui vous accueille m’accueille; et qui m’accueille accueille Celui qui m’a envoyé. Qui accueille un prophète en sa qualité de prophète recevra une récompense de prophète; qui accueille un homme juste en sa qualité de juste recevra une récompense de juste. Et celui qui donnera à boire, même un simple verre d’eau fraîche, à l’un de ces petits en sa qualité de disciple, amen, je vous le dis: non, il ne perdra pas sa récompense.»

Priedegt

Léif Matchrëschten! “Wer nicht sein Kreuz auf sich nimmt und mir nachfolgt, ist meiner nicht wert.” (Mt 10, 38) Wien ass een echte Verkënneger vun der Botschaft vu Jesus Christus? An den Deeg ronderëm den 29. Juni, dem Fest vun den Apostelen Péitruss a Paulus, waren schonn zënter laanger Zäit d’Weien vun neie Priister. Vill Mystik ass mat der Wei verbonnen. Duerch Gebiet an Opleeën vun den Hänn schéckt de jeeweilege Bëschof an der Reegel jonk Männer eraus, fir d’Botschaft vu Christus ze verkënnegen. Haut ass dat scho bal eng Seelenheet ginn. Et ginn an eise Géigenden nëmme méi ganz wéineg Männer zum Priister geweit. Eis Kierch, déi esou konzentréiert ass op zölibatär männlech Priister, geréit ëmmer weider an eng onheemlech Krise, wann sech un der Saach näischt ännert.

Ech hu mech schonn dacks gefrot, firwat et esou ass, dass haut esou wéineg Männer sech bereet erklären dee Wee ze goen. Vläicht läit et net einfach drun, dass kee Glawe méi do ass. Mä ass et net och eng Fro vum Prestige, dee fréier Priister an der Gesellschaft genoss hunn? Si waren d’Hären am Duerf. Si haten Afloss a Muecht. A genee dat ass awer esou net méi do. Ech hunn och den Androck, dass et grad dësen Ëmstand vu Muecht a Afloss war, dee munch jonk Leit ugezunn huet. Et war eng Méiglechkeet fir Männer, dacks aus klengen familiäre Verhältnisser, zu enger geuechter Positioun an der Gesellschaft ze kommen. War et also wierklech ëmmer eng zudéifst reliéis Iwwerzeegung, déi a fréieren Zäiten Leit ugezunn huet, fir des Positioun an der Kierch un ze striewen? Dorun zweiwelen ech mëttlerweil.

Dann op der anerer Säit géif et wuel eng Rei Mënsche ginn, déi sech beruff fillen fir esou een Déngscht an der Kierch auszeüben, awer si dierfen et net, well si net zougelooss ginn, well si bestuet sinn oder well si Frae sinn. Zënter Joerzéngten gëtt iwwer des Punkten an eiser Kierch debattéiert. D’Fro gëtt allerdéngs vu Roum aus nach net emol richteg zougelooss. Mat engem Verbuet driwwer nozedenken ass des Fro reegelrecht beluecht ginn. Et ass scho bal zynesch, wéi krampfhaft un engem Bild vu Priister festgehale gëtt, dat einfach net an eis Zäit passt.

Nach ëmmer argumentéieren Theologen, Bëscheef a Kardineel bis erop bäi de Poopst fir d’Zouloossung vum Amt vum Priister kéint et nëmme Männer ginn, well de Jesus schliisslech am Sall vum Abendmahl nëmme Männer ëm sech gesammelt gehat hätt. Dëst Argument ass esou falsch, wéi et topeg ass. Dobäi waren et duerchaus eng Rei vu Fraen, déi um Ufank eng ganz wesentlech Roll gespillt hunn beim Opbau vun der neier Gemeinschaft. Den hellegen Thomas vun Aquin, op deen sech sou gären och nach haut beruff gëtt, bezeechent d’Maria vu Magdala als “Apostola Apostolorum”. Et ginn am NT dann nach eng ganz Rei vu Fraen opgezielt, déi sech bäi der Leedung vun der Verkënnegung een Numm gemaach hunn. Lydia, d’Purpurhändlerin, huet enger Gemeinschaft zu Philippi vir gestanen an si geleet. Wat ass dat anescht u Funktioun, wéi dat, wat ee Priister haut soll maachen?

Déi aner Viraussetzung fir d’Priister-Sinn, den Zölibat, ass nach méi däitlech, dass déi net wesentlech ass. Esouguer innerhalb vun der kathoulescher Kierch haten an hu mir bestuete Priister. De Klaus Müller bezeechent den Hiweis op dat besonnescht Zeechen vum Zölibat als réng Ideologie. Wiem kann een et also verdenken, dass ee Mënsch bäi esou engem Bild vum Job einfach Nee-Merci seet?

D’Evangelium vun haut ass sécherlech a senger Ausso zimmlech schwéier ze verstoen. Papp a Mamm verloossen, Kanner net méi gär hunn, heescht dat wierklech als zölibatäre Mënsch ze liewen, wéi et ëmmer nees propagéiert gëtt? Dat ass kaum hei esou gemengt. Mä et ass éischter, dass de Verkënneger vun der Botschaft vu Jesus Christus fräi soll sinn vun allen Ofsécherungen vun der Existenz. E soll net ugestréckt sinn. Dofir dierf hien dann awer Mënsche gär hunn, mat hinnen zesumme sinn.1] War de Jesus net ee Mënsch, deen ëmmer an enger Gemeinschaft vu Mënschen gelieft huet? Mir musse ganz kloer haut an der Kierch d’Plaz vun engem Verkënneger an enger Verkënnegerin vun der Botschaft vu Jesus Christus nei denken, nei organiséieren, nei liewen.

De Jesus stoung matten am Liewen vun de Mënschen vun deemools. Hien huet mat a fir seng Matmënsche gelieft. Hie stoung also net op engem Troun a war och net ausgezeechent duerch besonnesch Urieden oder Kleeder asw. Bäi der Verkënnegung vun der Botschaft geet et drëm ee Liewen ze verkënnegen, dat mënschlech ass. De Verkënneger erfëllt säin Déngscht net domat, dass hie mat Geboter an Menacen géint déi dach esou béis Welt ugeet, nach duerch “die Besetzung klerikaler Rollen”2], wéi de Klaus Müller schreift. Verkënneger gëtt ee Mënsch eréischt doduerch, dass hien aus dem Vertrauen a Gott, wéi de Jesus et gemaach huet, fräi gëtt an als fräie Mënsch sech selwer ass an net eng Roll. Dat mécht de Verkënneger zu engem Symbol vu Jesus Christus.3] De Verkënneger ass net Här, deen iwwer deenen anere steet, neen, hien ass ee Matmënsch, deen a voller Fräiheet dem Jesus seng Botschaft lieft. Hie lieft si och esou, wéi de Jesus si gelieft huet, ënner de Leit a mat de Leit, ouni speziell Kleedung, ouni besonnesch Positioun an der Gesellschaft. Iwwer eng nei Orientéierung vum Liewen vun engem Verkënneger oder enger Verkënnegerin vun der Botschaft vu Jesus Christus misst eis Kierch a mengen Aen dringend ufänken nozedenken an eppes ze änneren.

1] Vgl. heizou déi interessant Ausféierungen vum Klaus Müller, Gottes ABC. Texte für das Lesejahr A, Aschendorff Verlag Münster 2013, S. 230ff.
2] Ebd. S. 232.
3] Vgl. ebd. S. 232f.

Fürbitten

Gott hëlleft eis, d’Laascht vum Liewen ze droen an auszehalen. Dofir dierfe mir zu him bieden:

  • Fir all Mënschen, déi versichen aus dem Evangelium eraus ze liewen, dass si glafwierdeg sinn. Härgott, héier eis.
  • Fir déi Mënschen, déi un de Rand vun der Gesellschaft gedrängt sinn, dass si Opmierksamkeet an Zouwendung geschenkt kréien. Härgott, héier eis.
  • Fir all, déi sech zerstridden hunn, dass si Weeër zu enger éierlecher Versönung fannen. Härgott, héier eis.
  • Fir all eis Verstuerwen, déi mir vermëssen an déi mir gär haten, dass si bäi dir liewen. Härgott, héier eis.

Mir vertrauen op deng Hëllef, gudde Gott. Dofir erhéier elo eis Gebieder. Dech luewe mir elo an an all Éiwegkeet. Amen.

II.

Tout en nous invitant à prendre notre croix et à la suivre, le Christ nous assure de son soutien indéfectible. C’est pourquoi nous osons nous tourner vers son Père et, en toute confiance, lui présenter notre prière, en union avec l’Église de partout dans le monde.
Dans ta bonté, Seigneur, écoute-nous.
– Pour les hommes et les femmes d’État qui veillent au bien-être et au développement des nations, prions.
– Pour les disciples du Christ qui ont à cœur de diffuser le message de l’Évangile, prions.
– Pour les personnes qui vivent le rejet, aux prises avec des problèmes de dépendances ou envahies par le désespoir, prions.
– Pour notre communauté chrétienne, lieu d’accueil pour toutes les personnes qui frappent à sa porte, prions.
Seigneur, toi qui veilles sur notre monde avec bienveillance, reçois favorablement notre prière et daigne l’exaucer selon ton désir. Nous te le demandons par Jésus, le Christ, notre Seigneur. Amen.
(https://fr.novalis.ca)

Gowegebiet

Här, eise Gott, an de Geheimnisser, déi mir feieren, schenks du eis Orientéierung an Heel fir eist Liewen. Gëff, datt mir den Déngscht un dengem Altor würdeg vollzéien, an doduerch nei Kraaft schäffen. Dorëms biede mir duerch de Jesus, eisen Här. Amen.

Dieu qui agis avec puissance dans tes sacrements, fais que le peuple assemblé pour te servir soit accordé à la sainteté de tes propres dons. Par Jésus... — Amen.

Guter Gott, wir bereiten Brot und Wein, Zeichen des Leben und der Hoffnung. Im Gedächtnis deines Todes und deiner Auferstehung schenkst du uns die Kraft, unser Leben mit allen Höhen und Tiefen durchzutragen und den Glauben daran nicht zu verlieren, daß du uns in dein Reich führen willst. Dafür danken wir dir durch Jesus Christus, unseren Herrn und Bruder.

Hochgebet – „Gott des Lebens I“


Präfation
Wir danken dir, guter Gott.
Wir glauben, dass unser Leben in dir seinen Ursprung hat
und in dir seine Vollendung findet.
Wir danken dir für Jesus, der in deinem Namen kam,
damit alle Menschen das Leben und dieses in Fülle haben.
Wir danken dir für ihn, weil ihm die Befreiung von Nöten
wichtiger war als die Beachtung heiliger Überlieferungen.
Dankbar bereit, ihm nachzufolgen, bekennen wir:

Sanctus

Guter Gott, du hast dich dem Mose als jener offenbart,
der das Elend seines Volkes gesehen und dessen Schrei gehört hat.
Von Anfang an warst du auf der Seite
der bedrückten Hebräerinnen und Hebräer.
Du wolltest deren Befreiung und führtest sie aus dem
Sklavenhaus Ägyptens in ein Land, in dem Milch und Honig fließt.

Du bist kein Gott privater Innerlichkeit,
sondern der befreiende Gott der Geschichte.
Du willst nicht, dass in deinem Namen
Herrschaft ausgeübt wird oder die Verhältnisse religiös verklärt werden.
Du bist der eine und einzige Gott und duldest um unserer Freiheit willen
keine Götzen neben dir.

Im Namen und Auftrag Jesu sind wir vor dir versammelt,
um in Erinnerung an ihn das Brot zu brechen
(und den Wein auszuteilen).

Wir bitten dich um deinen Geist, damit im Teilen des Brotes
(im Teilen von Brot und Wein)
Jesus Christus + unter uns gegenwärtig wird.

Es war in der Nacht vor seinem Leiden.
Im Angesichte des Todes kam Jesus mit den Seinen zusammen,
um von ihnen Abschied zu nehmen.
In jener Nacht nahm er während des Essens
Brot in seine Hände, dankte dafür,
brach es und reichte es den Seinen mit den Worten:

NEHMET UND ESSET ALLE DAVON.
DAS IST MEIN LEIB,
DER FÜR EUCH HINGEGEBEN WIRD.

Ebenso nahm er in jener Nacht
nach dem Essen den Becher mit Wein,
dankte wiederum und reichte ihn den Seinen mit den Worten:

NEHMET UND TRINKET ALLE DARAUS.
DAS IST DER KELCH
DES NEUEN UND EWIGEN BUNDES,
MEIN BLUT, DAS FÜR EUCH
UND FÜR ALLE VERGOSSEN WIRD
ZUR VERGEBUNG DER SÜNDEN.
TUT DIES ZU MEINEM GEDÄCHTNIS.

Geheimnis des Glaubens

Treuer Gott, wir gedenken des befreienden Lebens Jesu.
Er durchschaute das etablierte Unrecht seiner Zeit
und wollte nicht, dass es in deinem Namen weiterbestehe.
Deshalb griff er den Tempel an, vertrieb die Geldwechsler
und stieß den Taubenhändlern die Tische um,
erklärte den Tempel zur Räuberhöhle und entzog ihm deine
und damit jegliche Rechtfertigung.

Wir bitten um den Heiligen Geist.
Lass uns den Glauben an dich, den Gott des Lebens, bezeugen,
indem wir ausbeuterische Systeme bekämpfen,
damit niemand mehr um die Früchte der Arbeit betrogen wird;
indem wir knechtende Ordnungen unterwandern,
damit niemand mehr niedergehalten wird;
indem wir die Götzen des Todes entmachten,
damit ihnen nichts und niemand mehr geopfert werden kann.

Erfülle mit deinem Geist auch jene,
die eine besondere Verantwortung in der Kirche tragen,
damit sie mit uns der Versuchung zur Komplizenschaft mit Reichen
und Mächtigen widerstehen.
Wir bitten für den Bischof von Rom Franziskus 
und unsere Bischöfe und für alle Gläubigen unserer Kirche.

Gedenke der vielen und namenlosen Opfer lebensfeindlicher Verhältnisse
und all jener, die uns nahegestanden sind
und die der Tod uns entrissen hat.

Im Glauben, dass du der Gott des Lebens bist,
dürfen wir dich loben und preisen durch Jesus Christus.

Durch ihn und mit ihm und in ihm ist dir, Gott, allmächtiger Vater, 
in der Einheit des Heiligen Geistes 
alle Herrlichkeit und Ehre jetzt und in Ewigkeit. Amen.
Vgl. Urs Eigenmann, in: HG – Texte zum Teilen von Brot und Wein, Luzern 1996

Vaterunser

Alles, wat mir am Liewen brauchen ass eigentlech ee grousst Geschenk vu Gott. Hien ass wéi ee gudde Papp fir eis. Dofir biede mir: Vater unser ...

Friddensgebiet

De Fridden an eiser Welt gëtt ëmmer nees mat Féiss getrëppelt. Mir Mënschen sinn dacks esou schwaach, dass mir et net fäerdeg bréngen een deem aneren ze verzeien. Dofir biede mir: Här Jesus Christus, kuck net op eis Feeler, mä op eise gudde Wëllen a schenk eis alleguer däi Fridden.

Schlussgebiet

Gudde Gott, mir verlaangeren dono, datt schonn elo matten an dëser Welt eppes vun dengem Räich opliichte soll; - an dëser Welt, déi esou dacks gepräägt ass vu Willkür, Muechtmëssbrauch an Egoismus. Mir verlaangeren dono, an eisem Liewen Sënn ze entdecken, mir verlaangeren no Gebuergenheet a Fräiheet. Hëllef eis, datt all eis Wënsch fruchtbar ginn an eiser Bereetschaft, Mataarbechter un dengem Räich ze sinn, Gedold a Léift ze üben an eisem Déngscht un aneren. Dorëms biede mir duerch de Jesus, eisen Här. Amen.

Guter Gott, das Gedächtnis deines Sterbens und Auferstehens fordert uns heraus, nicht stumm und teilnahmslos zu bleiben, sondern uns einzusetzen, wo es um das Leben von Menschen geht. Als Christen haben wir nicht eine egoistische oder konsumorientierte Wertordnung, sondern wir sind gerufen zu zeigen, daß es Werte gibt, die über die Werte der Wirtschaft und des Vergnügens hinausgehen. Laß uns den Glauben immer wieder als einen solchen Wert erfahren. So bitten wir durch Jesus Christus unseren Herrn und Bruder.

Que le corps et le sang de Jésus Christ, offert en sacrifice et reçu en communion, nous donnent la vie, Seigneur : reliés à toi par une charité qui ne passera jamais, nous porterons des fruits qui demeurent. Par Jésus. Amen.


Mass vum 25. Juni
Klick op d’Kalennerblat fir d’Sonndesmass als PDF!
Mass vum 9. Juli

Links:

Top

Online Pastoral

Lëscht vun de Sonndesgottesdéngschter

 
Service Kommunikatioun a Press . Service Communication et Presse
Äerzbistum Lëtzebuerg . Archevêché de Luxembourg

© Verschidde Rechter reservéiert . Certains droits réservés
Dateschutz . Protection des données
Ëmweltschutz . Protection de l'environnement