11. Sonndeg am Joereskrees A - 17./18.6.2023


Home Back Print Kontakt

Léif Matchrëschten! Ech menge mir kennen all dat Lidd “Lobe den Herren” (Mag 258). An der zweeter Strof heescht et do: „Der dich auf Adelers Fittichen sicher geführet“. Dee Saz erënnert un déi éischt Liesung vun dësem Sonndeg aus dem Buch Exodus. Gott féiert säi Vollek Israel aus der Sklaverei eraus a suergt fir et. Gott dréit och eis wéi op Flilleken. Awer kënne mir hei nach eppes mat esou Biller ufänken? Gleewe mir nach drun, dass Gott och eis féiert a begleet am Liewen? Vill Mënschen am Laf vun der Welt geschicht hunn sech Gott esou virgestallt, dass hie fir si do wier. Wéi ass dat mat eis? Loosse mir eis des Fro haut mol eng Kéier duerch de Kapp goen a ruffe mir hien eisen Här un ëm säin Erbaarmen a seng Léift.

Kyrie

Här Jesus Christus, du weis eis dee Gott, deen eis gär huet.
Här Jesus Christus, du schwätz vun deem Gott, dee fir eis suergt.
Här Jesus Christus, du féiers eis zu deem Gott, deen och eise Papp ass.

Dagesgebiet

Gott, du unsere Hoffnung und unsere Kraft, ohne dich vermögen wir nichts. Steh uns mit deiner Gnade bei, damit wir denken, reden und tun was dir gefällt. Darum bitten wir durch Jesus Christus.

Dieu tout-puissant, force de ceux qui espèrent en toi, sois favorable à nos appels : puisque l’homme est fragile et que sans toi il ne peut rien, donne-nous toujours le secours de ta grâce ; ainsi nous pourrons, en observant tes commandements, vouloir et agir de manière à répondre à ton amour.

Härgott, du bass eis Hoffnung an eis Kraaft. Ouni dech kenne mir deng Botschaft vun der Léift net an eisem Liewen verwierklechen. Gëff eis all deng Gnod, esou datt mir ëmmer an iwwerall schwätzen a maachen, wat dir gefält, an eiser Beruffung als Chrëschten entsprécht. Dorëms biede mir dech duerch de Jesus, déi Jong, eisen Här, dee mat dir an dem Hellege Geescht lieft an all Éiwegkeet. Amen.

Liesungen: Ex 19, 2-6a / Röm 5, 6-11 / Mt 9, 36 - 10, 8

Lesung aus dem Buch Exodus.
In jenen Tagen kamen die Israeliten in die Wüste Sinai. Sie schlugen in der Wüste das Lager auf. Dort lagerte Israel gegenüber dem Berg. Mose stieg zu Gott hinauf. Da rief ihm der HERR vom Berg her zu: Das sollst du dem Haus Jakob sagen und den Israeliten verkünden: Ihr habt gesehen, was ich den Ägyptern angetan habe, wie ich euch auf Adlerflügeln getragen und zu mir gebracht habe. Jetzt aber, wenn ihr auf meine Stimme hört und meinen Bund haltet, werdet ihr unter allen Völkern mein besonderes Eigentum sein. Mir gehört die ganze Erde, ihr aber sollt mir als ein Königreich von Priestern und als ein heiliges Volk gehören.

Kv Wir sind das Volk des Herrn die Herde seiner Weide.  
Jauchzt dem Herrn, alle Lande! /
Dient dem Herrn mit Freude! *
Kommt vor sein Angesicht mit Jubel!
Erkennt: Der Herr allein ist Gott. /
Er hat uns gemacht, wir sind sein Eigentum, *
sein Volk und die Herde seiner Weide. – (Kv)
Kommt mit Dank durch seine Tore, /
mit Lobgesang in seine Höfe! *
Dankt ihm, preist seinen Namen!
Denn der Herr ist gut, /
ewig währt seine Huld *
und von Geschlecht zu Geschlecht seine Treue. – Kv

Lesung aus dem Brief des Apostels Paulus an die Gemeinde in Rom.
Schwestern und Brüder! Christus ist, als wir noch schwach waren, für die zu dieser Zeit noch Gottlosen gestorben. Dabei wird nur schwerlich jemand für einen Gerechten sterben; vielleicht wird er jedoch für einen guten Menschen sein Leben wagen. Gott aber erweist seine Liebe zu uns darin, dass Christus für uns gestorben ist, als wir noch Sünder waren. Nachdem wir jetzt durch sein Blut gerecht gemacht sind, werden wir durch ihn erst recht vor dem Zorn gerettet werden. Da wir mit Gott versöhnt wurden durch den Tod seines Sohnes, als wir noch Gottes Feinde waren, werden wir erst recht, nachdem wir versöhnt sind, gerettet werden durch sein Leben. Mehr noch, ebenso rühmen wir uns Gottes durch Jesus Christus, unseren Herrn, durch den wir jetzt schon die Versöhnung empfangen haben.

Halleluja. Halleluja. Das Reich Gottes ist nahe. Kehrt um und glaubt an das Evangelium. Halleluja.

Aus dem heiligen Evangelium nach Matthäus.
In jener Zeit, als Jesus die vielen Menschen sah, hatte er Mitleid mit ihnen; denn sie waren müde und erschöpft wie Schafe, die keinen Hirten haben. Da sagte er zu seinen Jüngern: Die Ernte ist groß, aber es gibt nur wenig Arbeiter. Bittet also den Herrn der Ernte, Arbeiter für seine Ernte auszusenden! Dann rief er seine zwölf Jünger zu sich und gab ihnen die Vollmacht, die unreinen Geister auszutreiben und alle Krankheiten und Leiden zu heilen. Die Namen der zwölf Apostel sind: an erster Stelle Simon, genannt Petrus, und sein Bruder Andreas, dann Jakobus, der Sohn des Zebedäus, und sein Bruder Johannes, Philippus und Bartholomäus, Thomas und Matthäus, der Zöllner, Jakobus, der Sohn des Alphäus, und Thaddäus, Simon Kananäus und Judas Iskariot, der ihn ausgeliefert hat. Diese Zwölf sandte Jesus aus und gebot ihnen: Geht nicht den Weg zu den Heiden und betretet keine Stadt der Samariter, sondern geht zu den verlorenen Schafen des Hauses Israel! Geht und verkündet: Das Himmelreich ist nahe! Heilt Kranke, weckt Tote auf, macht Aussätzige rein, treibt Dämonen aus! Umsonst habt ihr empfangen, umsonst sollt ihr geben.

Lecture du livre de l’Exode.
C’est en partant de Rephidim qu’ils arrivèrent dans ce désert, et ils y établirent leur camp juste en face de la montagne. Moïse monta vers Dieu. Le Seigneur l’appela du haut de la montagne : « Tu diras à la maison de Jacob, et tu annonceras aux fils d’Israël : “Vous avez vu ce que j’ai fait à l’Égypte, comment je vous ai portés comme sur les ailes d’un aigle et vous ai amenés jusqu’à moi. Maintenant donc, si vous écoutez ma voix et gardez mon alliance, vous serez mon domaine particulier parmi tous les peuples, car toute la terre m’appartient ; mais vous, vous serez pour moi un royaume de prêtres, une nation sainte.” Voilà ce que tu diras aux fils d’Israël. »

R/ Il nous a faits, et nous sommes à lui, nous, son peuple, son troupeau.
Acclamez le Seigneur, terre entière,
servez le Seigneur dans l’allégresse,
venez à lui avec des chants de joie ! R
Reconnaissez que le Seigneur est Dieu :
il nous a faits, et nous sommes à lui,
nous, son peuple, son troupeau. R
Oui, le Seigneur est bon,
éternel est son amour,
sa fidélité demeure d’âge en âge. R

Lecture de la lettre de saint Paul Apôtre aux Romains.
Alors que nous n’étions encore capables de rien, le Christ, au temps fixé par Dieu, est mort pour les impies que nous étions. Accepter de mourir pour un homme juste, c’est déjà difficile ; peut-être quelqu’un s’exposerait-il à mourir pour un homme de bien. Or, la preuve que Dieu nous aime, c’est que le Christ est mort pour nous, alors que nous étions encore pécheurs. À plus forte raison, maintenant que le sang du Christ nous a fait devenir des justes, serons-nous sauvés par lui de la colère de Dieu. En effet, si nous avons été réconciliés avec Dieu par la mort de son Fils alors que nous étions ses ennemis, à plus forte raison, maintenant que nous sommes réconciliés, serons-nous sauvés en ayant part à sa vie. Bien plus, nous mettons notre fierté en Dieu, par notre Seigneur Jésus Christ, par qui, maintenant, nous avons reçu la réconciliation.

Alléluia. Alléluia. Le règne de Dieu est tout proche. Convertissez-vous et croyez à l’Évangile. Alléluia.  

Évangile de Jésus-Christ selon saint Matthieu.
Voyant les foules, Jésus fut saisi de compassion envers elles parce qu’elles étaient désemparées et abattues comme des brebis sans berger. Il dit alors à ses disciples : « La moisson est abondante, mais les ouvriers sont peu nombreux. Priez donc le maître de la moisson d’envoyer des ouvriers pour sa moisson. » Alors Jésus appela ses douze disciples et leur donna le pouvoir d’expulser les esprits impurs et de guérir toute maladie et toute infirmité. Voici les noms des douze Apôtres : le premier, Simon, nommé Pierre ; André son frère ; Jacques, fils de Zébédée, et Jean son frère ; Philippe et Barthélemy ; Thomas et Matthieu le publicain ; Jacques, fils d’Alphée, et Thaddée ; Simon le Zélote et Judas l’Iscariote, celui-là même qui le livra. Ces douze, Jésus les envoya en mission avec les instructions suivantes : « Ne prenez pas le chemin qui mène vers les nations païennes et n’entrez dans aucune ville des Samaritains. « Allez plutôt vers les brebis perdues de la maison d’Israël. Sur votre route, proclamez que le royaume des Cieux est tout proche. » Guérissez les malades, ressuscitez les morts, purifiez les lépreux, expulsez les démons. Vous avez reçu gratuitement : donnez gratuitement. »

Priedegt

Léif Matchrëschten! Dee leschte Sonndeg ware Gemengewalen. Dat ass ëmmer nees ee spannende Moment besonnesch fir d’Kandidaten. Wie gëtt beruff a wien eben net? Déi eng freeën sech iwwer eng nei Aufgab an déi aner sinn elo zu déifst enttäuscht, dass si dat, wat si wollten erreechen, net kritt hunn. Esou eng Wal ass ee Beoptragen fir een Déngscht un enger Gemeinschaft vu Mënschen. Ech hoffen, dass all Kandidaten dat esou gesinn hunn, wéi si sech opgestallt hunn. Mä d’Iwwerdroe vun esou engem Amt an enger Gemeng, op als Buergermeeschter, Schäffen oder Conseiller ass duerchaus net eng Saach vun enger perséinlecher Éierung. Et ass een Optrag dee mat Engagement verbonnen ass. Elo muss eppes gemaach ginn. Lo muss sech agesat ginn.

Am Evangelium vun haut ass eigentlech och vun enger Wal riets. De Jesus wielt Mënschen aus, déi hien dann beoptraagt fir eraus ze goen an eng Aufgab ze erfëllen. Et ass eng ganz änlech Situatioun, wéi bäi eis am Fong an der Gesellschaft. Do si vill Leit. “Sie waren müde und erschöpft wie Schafe, die keinen Hirten haben.” (Mt 9, 36b) Eis Gesellschaft ass op ville Platzen zimmlech midd, wann ech dat esou ka soen. Et ginn eigentlech eng riseg grouss Mass u Problemer, déi ze léise sinn. Do brauch et gutt Hierten, déi de Mënschen hëllefen, déi si uleeden a féieren, déi no Léisungen sichen, déi sech ganz intensiv mat all deem beschäftegen, wat de Leit um Häerz läit. Sou eng Aufgab ass net einfach. Et brauch Mutt an Engagement, fir sech dat op ze erleeën.

De Jesus hei am Evangelium kuckt seng “Gesellschaft” vun deemools. Villes war komplizéiert an huet no Léisunge verlaangt. Deemools wéi haut hate Mënschen hier Suergen, hier Angscht virun der Zukunft, hier Krankheeten an esou Villes méi. Et ass net esou wesentlech anescht wéi haut. De Jesus berifft allerdéngs elo keng Gemengeconseilleren, keng politesch Verantwortlech. Hie berifft seng Apostelen, dass si bäi all déi Mënschen ginn, déi ee brauchen. Den Optrag, deen hie gëtt, klengt vläicht an eisen Oueren vun haut ee wéineg al an och ze fromm. An dach stécht eng ganz grouss Geschicht derhannert, déi a mengen Aen och nach haut gëllt.

“Er gab ihnen die Vollmacht, die unreinen Geister auszutreiben und alle Krankheiten und Leiden zu heilen.” (Mt 10,1) “Heilt Kranke, weckt Tote auf, macht Aussätzige rein, treibt Dämonen aus!” (Mt 10, 8a) Den Optrag huet eng interessant Tendenz zum Heelen vu Krankheeten. Dir wësst, dass ech net einfach esou u Wonner gleewen. Ech denken hei och net drun, dass solle Krankheeten am medezinesche Sënn solle geheelt ginn. Awer mir kënnen eis jo mol jiddereen fir sech Gedanken doriwwer maachen, wat fir eis hei Krankheeten kéinte sinn. Sinn dat net dacks eis Suergen, eis Problemer? Eis Gesellschaft ass an enger Krise, si ass krank, kéint ee soen. Mir hunn engersäits super räich Leit an anerersäits esou eng extreem Aarmut vu Mënschen, déi einfach aus der Nout net eraus kommen. De Mënschen d’Aen op ze maachen fir d’Ongerechtegkeet an eiser Welt vun haut, dat wier scho mol een éischte Schrëtt, deen de Jesus eis hei op gëtt. Déi sozial Ongerechtegkeeten waren deemools scho grouss. Mä et huet sech bis haut net vill doru geännert. An dat ass einfach och ee Skandal fir eis Gesellschaft, déi sech esou gär selwer lueft. De Jesus gëtt den Optrag “die unreinen Geister auszutreiben”. Ass dat net grad den Optrag, fir den Egoismus, d’Gurmangsegkeet, d’Liewen am Iwwerfloss asw. haut aus ze dreiwen? Déi onreng Geeschter sinn a mengen Aen ebe just déi Tendenzen am Mënsch, déi ëmmer nëmmen no sech wëlle kucken. Wann an deem Punkt des béis Geeschter an eiser Gesellschaft kéinten ausgedriwwe ginn, da wiere munch Krankheeten a Situatiounen vu Leed scho mol geléist.

“Heilt Kranke, weckt Tote auf, macht Aussätzige rein, treibt Dämonen aus!” Véier ganz konkret Uweisungen an dësem klenge Saz! Den Optrag ass méi wéi däitlech. Wéi vill Doudeger kennt eis Gesellschaft? Et sinn déi, déi sech zeréck gezunn hunn. Et sinn déi, déi an den Eck gedriwwe goufen. Et sinn déi, déi mir eleng loossen. An déi Aussätzeg si wuel zum Deel déi, déi mir net wëllen hunn an eiser Gemeinschaft. Nach ëmmer liewe mir am Modus, dass mir Mënschen wéinst hirem Hierkommen, hiren Nationalitéit, hirer Hautfaarf, hirem Geschlecht, hirer Relioun, hirer politescher Iwwerzeegung ausschléissen an si als “Aussätzeger” behandelen. Mir wëllen näischt mat hinnen ze dinn hunn. Dem Jesus säin Optrag heescht kloer an däitlech, dass mir jiddereen sollen unhuelen an ophuelen an eiser Gemeinschaft.

Mir kënnen d’Evangelium vun haut mat dem Optrag zum Heelen natierlech ganz wuertwiertlech liesen als een Optrag ee “Wonner” ze wierken. Mä da geet et wuel fir eis schif. Well huet jeemools ee Mënsch esou ee “Wonner” gewierkt? Dat war schonn an der fréier Zäit vun der Kierch ee grousse Problem mat dem Text vun eisem haitegen Evangelium. Mir musse wuel dësen Text dann op eng Manéier esou verstoen, dass mir een Optrag hunn zu echter Séilsuerg an Diakonie un deene Mënschen, déi krank oder an Nout sinn.1] Op eis sekular Gesellschaft iwwerdroen ergëtt sech hei den Optrag, fir alle Mënschen an Nout ze hëllefen.

Mir brauche weder an eiser Kierch a Relioun, nach an eiser sekularer Gesellschaft Mënschen, déi Wonner wierken. Mir brauche just Mënschen, déi sech éierlech engagéieren a sech fir Gerechtegkeet a Fridden asetzen. Mir brauche Mënschen, déi eescht maachen mat dem Optrag, deen si kritt hunn. Um Schluss vum Evangelium heescht haut: “Umsonst habt ihr empfangen, umsonst sollt ihr geben.” (Mt 10, 8b) Mir all hunn eist Liewe geschenkt kritt. Mir hu Villes, dat eis liewe léist. Deele mir einfach all dat mat deenen, déi eis brauchen.

1] Vgl. Ulrich Luz, Das Evangelium nach Matthäus (Mt8-17), EKK I/2, 4. verännderte Auflage 2007, S. 94.

Fürbitten

Loosse mir bieden zu Gott, deen säi Vollek aus der Gefaangenschaft an d’Fräiheet gefouert huet:

  • Mënsche sinn grad haut op vill Manéieren a falsche Virstellungen an Zwäng gefaangen. Schenk hinne Mënschen, déi si aus hirer Gefaangenschaft fräi maachen. Härgott, héier eis.
  • Mënsche lauschteren haut dacks op aner Stëmmen wéi op deng Stëmm. Schenk hinnen oppen Oueren fir dat, wat’s du hinne soe wëlls. Härgott, héier eis.
  • Mënsche leeën haut ze dacks kee Wäert méi op ee Bond mat dir, eisem Gott. Looss si erkennen, wéi wäertvoll et ass, mat dir zesummen um Wee ze sinn. Härgott, héier eis.
  • Mënsche leiden haut u ville Krankheeten. Gëff villen de Mutt fir sech an der Fleeg deene Kranken un ze huelen. Härgott, héier eis.
  • Mënsche stierwen dacks een ongerechten Dout an de Kricher vun der Welt. Huel si an och all eis Verstuerwen, un déi mir denken, bäi dir op. Härgott, héier eis.

Dir, Härgott, Papp am Himmel, gëllt eise Merci an eise Luef, elo an ëmmer. Amen.

II.

Comme Moïse au sommet de la montagne, ouvrons-nous à la présence du Seigneur et présentons-lui les besoins et aspirations de nos frères et sœurs d’ici et d’ailleurs.

* Pour l’Église, appelée à œuvrer à la moisson du royaume des Cieux; prions afin qu’elle accomplisse cette mission toujours plus de ferveur.
* Pour les chefs d’État partout dans le monde; prions afin que la justice et le bien-être de la population soient toujours leur principale préoccupation.
* Pour les pères de famille dont c’est aujourd’hui la fête; prions afin qu’ils connaissent des jours paisibles et soient comblés d’amour au quotidien.
* Pour les nations éprouvées par la guerre; prions afin que soient trouvées des solutions qui favoriseront la paix.
* Pour nos communautés chrétiennes; prions afin qu’elle sache accueillir et encourager les nouveaux ouvriers et nouvelles ouvrières qui désirent travailler à la moisson du Royaume.

Dieu tout-puissant, toi dont l’amour est éternel, écoute la prière de ton peuple rassemblé en ce jour et conduis-le sur les chemins de réconciliation et de justice. Nous te le demandons par Jésus, ton Fils, notre Seigneur. Amen.
(https://fr.novalis.ca)

Gowegebiet

Härgott, duerch des Gowen niers du dee ganze Mënsch. Du léiss eis als deng Kanner an dëser Welt liewen, an du gëss eis dofir alles, wat mir brauchen. Looss eis doraus nei Kraaft schäffen, esou datt mir och mat eisem Liewen a Wierken deng Botschaft bezeien. Dorëms biede mir dech, duerch de Jesus, eisen Här a Brudder. Amen.

Tu as voulu que nous trouvions, Seigneur, dans les biens que nous te présentons les nourritures de cette vie et le sacrement d’une vie nouvelle; fais que nos corps et nos âmes puissent toujours en bénéficier. Par Jésus

Hochgebet – „Nachfolge“


Präfation
Ja, es ist würdig und recht es ist gut und richtig, dir, guter Gott, immer und überall
in unserem Leben zu danken, denn in Jesus Christus hast du uns offenbart,
wer und wie du für uns bist: ein menschen- und lebensfreundlicher Gott.

In ihm, Jesus Christus, sind wir mehr als Frauen und Männer, wir alle sind Schwestern und Brüder,
die seinem Beispiel folgen wollen.

Wir danken dir, denn deine frohe Botschaft ruft uns Menschen 
zur Umkehr und zur Nachfolge, zu Solidarität und Achtung voreinander.

So danken wir dir, Gott, für die Berufung und das Leben,
das du einem jeden von uns geschenkt hast.
Darum freuen wir uns und singen mit allen Engeln und Heiligen des Himmels:
Sanctus

Ja, guter Gott, du bist heilig und du schenkst Heil, 
doch die Welt, in der wir leben, ist voll von Unrecht und Unterdrückung.
Sie trennt zwischen reich und arm,
unterscheidet zwischen mächtig und ohnmächtig, grenzt oben von unten ab.

Als Christen sind wir oft sprachlos, wenn wir dann das eine Wort sagen sollen,
das Menschen heilen kann; wir sind oft ratlos, wenn wir den ersten Schritt tun sollen,
diese unhaltbaren Zustände zu beseitigen.

Um dennoch nicht aufzugeben im Einsatz für Gerechtigkeit und Frieden,
feiern wir Eucharistie und denken an Jesus, der mit allen teilt.
Mit ihm kam ein neuer Anfang in diese Welt.
Denn da waren Menschen, blind vor Rechthaberei und Gesetzestreue; 
er sagte: Seht mit meinen Augen, da gingen ihnen die Augen auf.
Da waren Menschen, taub vor hohlen Phrasen.
Er sagte: Hört mit meinen Ohren.
Da verging ihnen Hören und Sehen.
Da waren Menschen, lahm und müde von stets neuer Enttäuschung. 
Er sagte: Geht auf meinen Wegen.
Da folgten sie ihm nach.

Deshalb, guter Gott, feiern wir jetzt Eucharistie
und sagen dir Dank für Jesus, deinen Sohn und unseren Herrn.

Wir tun zeichenhaft, was er wirklich getan hat, denn ihn hat sein Tun das Leben gekostet. 
Menschen zum Durchblick zu verhelfen, Menschen zur Umkehr der Werte zu bewegen, 
das störte allzu sehr die Großen und Mächtigen. 
Jesus aber fasste sein ganzes Leben in einem einfachen Zeichen zusammen,
in Brot und Wein, als er mit seinen Freunden das Abschiedsmahl hielt.

So bitten wir dich, allmächtiger Gott: Segne diese Gaben von Brot und Wein durch deinen Geist
und vollende sie für uns als den Leib + und das Blut deines Sohnes, unseres Herrn Jesus Christus.

Damals brach Jesus das Brot. Er dankte dir und gab es seinen Jüngern mit den Worten:

NEHMET UND ESSET ALLE DAVON: 
DAS IST MEIN LEIB, DER FÜR EUCH HINGEGEBEN WIRD.

Ebenso nahm er nach dem Mahl den Kelch, dankte wiederum, 
reichte ihn seinen Jüngern und sprach:

NEHMET UND TRINKET ALLE DARAUS: 
DAS IST DER KELCH DES NEUEN UND EWIGEN BUNDES.
MEIN BLUT, DAS FÜR EUCH UND FÜR ALLE VERGOSSEN WIRD
ZUR VERGEBUNG DER SÜNDEN. TUT DIES ZU MEINEM GEDÄCHTNIS.

Geheimnis des Glaubens:

Darum bitten wir dich, Vater, für deine Kirche: 
Beschütze und führe sie; gib ihr Frieden und Einheit überall auf der Welt.
Gib unserem Papst Franziskus, unserem Bischof N.
und allen Frauen und Männern, die in deiner Kirche ein Amt verwalten Weisheit und Kraft. 

Gedenke in deiner Güte auch der Menschen, die in unserem Herzen einen besonderen Platz haben.

Bleib all jenen treu, die der Tod uns in diesem Leben genommen hat.

Mit deinem ganzen Volk, mit Maria, der Mutter des Herrn, dem heiligen Josef,
mit den Aposteln und Märtyrern, und all deinen heiligen Frauen und Männern, 
ja, mit allen Menschen auf der Erde, die auf dich vertrauen,
bitten wir dich um deine Barmherzigkeit, neigen wir uns vor deiner Größe
und sagen wir dir unseren Dank.

Durch ihn und mit ihm und in ihm ist dir, Gott, allmächtiger Vater, 
in der Einheit des Heiligen Geistes alle Herrlichkeit und Ehre jetzt und in Ewigkeit.
(Quelle unbekannt)

Vaterunser

Wat an eisem Liewen wierklech dréit, wat all Angscht iwwerwënnt, dat ass dat grousst Vertrauen, dass Gott bäi eis ass an eis wéi ee gudde Papp beschützt. Zu him wëlle mir bieden, wéi de Jesus eis et geléiert huet: Vater unser im Himmel, …

Friddensgebiet

Festgefuere Meenungen, Vertrauen dat net do ass a Virurteeler bréngen de Fridden ënnert de Mënschen a Gefor. Loosse mir bieden ëm de Fridden an d’Versönung an enger zerrappter Welt.

Schlussgebiet

Härgott, des helleg Moolzecht ass en Zeechen, datt mir ënnert enee a mat dir Gemeinschaft hunn. Looss des helleg Feier elo wierksam ginn an eisem alldeegleche Liewen, a looss eis selwer zu iwwerzeegten Zeien vun denger grousser Léift ginn. Dorëms biede mir dech, duerch de Jesus, eise Brudder an eisen Här. Amen.

Cette communion à tes mystères, Seigneur, préfigure l’union des fidèles en toi; fais qu’elle serve à l’unité dans ton Église. Par Jésus.

Wir danken dir, guter Gott, für die Begegnung mit dir und miteinander in dieser Feier. Wir bitten dich: Gib uns Hoffnung und Zuversicht, wenn wir nun hinausgehen, um deinen Samen zu säen, damit wir nicht müde werden oder enttäuscht aufgeben. Lass deine Saat der Liebe, des Friedens und der Gerechtigkeit wachsen und reifen. Darum bitten wir durch Christus, unseren Herrn.


Mass vum 11. Juni
Klick op d’Kalennerblat fir d’Sonndesmass als PDF!
Mass vum 25. Juni

Links:

Top

Online Pastoral

Lëscht vun de Sonndesgottesdéngschter

 
Service Kommunikatioun a Press . Service Communication et Presse
Äerzbistum Lëtzebuerg . Archevêché de Luxembourg

© Verschidde Rechter reservéiert . Certains droits réservés
Dateschutz . Protection des données
Ëmweltschutz . Protection de l'environnement