5. Faaschtesonndeg 16./17.3.2024 B


Home Back Print Kontakt

5. Faaschtesonndeg 16./17.3.2024 B - (C) Carlo Morbach - 13.3.2024

5. Faaschtesonndeg 16./17.3.2024 B


Léif Matchrëschten! De 5. Faaschtesonndeg ass eis nach aus fréierer Zäit als Passiounssonndeg bekannt. Passioun kënnt jo vu „Passio“ a bedeit einfach iwwersat „Leiden“. A sengem Leide gëtt dem Jesus seng Leidenschaft fir eis Mënschen däitlech. Hien ass aus Léift de Wee vum Leiden a Stierwe gaangen. Doduerch geschitt d’Erléisung. Begréisse mir eisen Här an eiser Mëtt a froe mir hien ëm säin Erbaarme fir si all:


Här, Jesus Christus, du hues d’Leed an den Doud vun dëser Welt op dech geholl.

Här, Jesus Christus, du bass vum Doud operstanen.

Här, Jesus Christus, du verspréchs eis ee Liewe mat dir. 


Dagesgebiet


Här, eise Gott, déi Jong huet sech aus Léift zu dëser Welt dem Doud ausgeliwwert. Looss eis a senger Léift bleiwen a mat denger Gnod aus hir eraus liewen. Dorëms biede mir duerch Jesus Christus, eisen Här. Amen.


Que ta grâce nous obtienne, Seigneur, d’imiter avec joie la charité du Christ qui a donné sa vie par amour pour le monde. Lui qui règne.


Gott, Urgrund des Lebens und der Freude, erfülle uns mit Leidenschaft für das Leben, das du schenkst, für unser eigenes Leben und das aller Menschen. Lass uns dich erkennen als Quelle unseres Lebens, als Kraft unseres Suchens, als Beistand auf unserem Weg.


Liesungen: Jer 31, 31-34 / Hebr 5, 7-9 / Joh 12, 20-33


Lesung aus dem Buch Jeremia.

Siehe, Tage kommen - Spruch des HERRN - , da schließe ich mit dem Haus Israel und dem Haus Juda einen neuen Bund. Er ist nicht wie der Bund, den ich mit ihren Vätern geschlossen habe an dem Tag, als ich sie bei der Hand nahm, um sie aus dem Land Ägypten herauszuführen. Diesen meinen Bund haben sie gebrochen, obwohl ich ihr Gebieter war - Spruch des HERRN. Sondern so wird der Bund sein, den ich nach diesen Tagen mit dem Haus Israel schließe - Spruch des HERRN: Ich habe meine Weisung in ihre Mitte gegeben und werde sie auf ihr Herz schreiben. Ich werde ihnen Gott sein und sie werden mir Volk sein. Keiner wird mehr den andern belehren, man wird nicht zueinander sagen: Erkennt den HERRN!, denn sie alle, vom Kleinsten bis zum Größten, werden mich erkennen - Spruch des HERRN. Denn ich vergebe ihre Schuld, an ihre Sünde denke ich nicht mehr.


Kv Ein reines Herz erschaffe mir, o Gott!

Gott, sei mir gnädig nach deiner Huld, *
tilge meine Frevel nach deinem reichen Erbarmen!
Wasch meine Schuld von mir ab *
und mach mich rein von meiner Sünde! 
– (Kv)
Erschaffe mir, Gott, ein reines Herz *
und einen festen Geist erneuere in meinem Innern!
Verwirf mich nicht vor deinem Angesicht, *
deinen heiligen Geist nimm nicht von mir! 
– (Kv)
Gib mir wieder die Freude deines Heiles, *
rüste mich aus mit dem Geist der Großmut!
Ich will die Frevler deine Wege lehren *
und die Sünder kehren um zu dir. 
– Kv


Lesung aus dem Hebräerbrief.

Christus hat in den Tagen seines irdischen Lebens mit lautem Schreien und unter Tränen Gebete und Bitten vor den gebracht, der ihn aus dem Tod retten konnte, und er ist erhört worden aufgrund seiner Gottesfurcht. Obwohl er der Sohn war, hat er durch das, was er gelitten hat, den Gehorsam gelernt; zur Vollendung gelangt, ist er für alle, die ihm gehorchen, der Urheber des ewigen Heils geworden.


Lob dir, Christus, König und Erlöser! (So spricht der Herr:) Wenn einer mir dienen will, folge er mir nach; und wo ich bin, dort wird auch mein Diener sein. Lob dir, Christus, König und Erlöser!


Aus dem heiligen Evangelium nach Johannes.

In jener Zeit gab es auch einige Griechen unter den Pilgern, die beim Paschafest in Jerusalem Gott anbeten wollten. Diese traten an Philippus heran, der aus Betsaida in Galiläa stammte, und baten ihn: Herr, wir möchten Jesus sehen. Philippus ging und sagte es Andreas; Andreas und Philippus gingen und sagten es Jesus. Jesus aber antwortete ihnen: Die Stunde ist gekommen, dass der Menschensohn verherrlicht wird. Amen, amen, ich sage euch: Wenn das Weizenkorn nicht in die Erde fällt und stirbt, bleibt es allein; wenn es aber stirbt, bringt es reiche Frucht. Wer sein Leben liebt, verliert es; wer aber sein Leben in dieser Welt gering achtet, wird es bewahren bis ins ewige Leben. Wenn einer mir dienen will, folge er mir nach; und wo ich bin, dort wird auch mein Diener sein. Wenn einer mir dient, wird der Vater ihn ehren. Jetzt ist meine Seele erschüttert. Was soll ich sagen: Vater, rette mich aus dieser Stunde? Aber deshalb bin ich in diese Stunde gekommen. Vater, verherrliche deinen Namen! Da kam eine Stimme vom Himmel: Ich habe ihn schon verherrlicht und werde ihn wieder verherrlichen. Die Menge, die dabeistand und das hörte, sagte: Es hat gedonnert. Andere sagten: Ein Engel hat zu ihm geredet. Jesus antwortete und sagte: Nicht mir galt diese Stimme, sondern euch. Jetzt wird Gericht gehalten über diese Welt; jetzt wird der Herrscher dieser Welt hinausgeworfen werden. Und ich, wenn ich über die Erde erhöht bin, werde alle zu mir ziehen. Das sagte er, um anzudeuten, auf welche Weise er sterben werde.


Lecture du livre du prophète Jérémie.

Voici venir des jours – oracle du Seigneur –, où je conclurai avec la maison d’Israël et avec la maison de Juda une alliance nouvelle. Ce ne sera pas comme l’Alliance que j’ai conclue avec leurs pères, le jour où je les ai pris par la main pour les faire sortir du pays d’Égypte : mon alliance, c’est eux qui l’ont rompue, alors que moi, j’étais leur maître – oracle du Seigneur. Mais voici quelle sera l’Alliance que je conclurai avec la maison d’Israël quand ces jours-là seront passés – oracle du Seigneur. Je mettrai ma Loi au plus profond d’eux-mêmes ; je l’inscrirai sur leur cœur. Je serai leur Dieu, et ils seront mon peuple. Ils n’auront plus à instruire chacun son compagnon, ni chacun son frère en disant : « Apprends à connaître le Seigneur ! » Car tous me connaîtront, des plus petits jusqu’aux plus grands – oracle du Seigneur. Je pardonnerai leurs fautes, je ne me rappellerai plus leurs péchés.


R/ Crée en moi un cœur pur, ô mon Dieu.

Pitié pour moi, mon Dieu, dans ton amour,
selon ta grande miséricorde, efface mon péché.
Lave-moi tout entier de ma faute,
purifie-moi de mon offense.
R

Crée en moi un cœur pur, ô mon Dieu,
renouvelle et raffermis au fond de moi mon esprit.
Ne me chasse pas loin de ta face,
ne me reprends pas ton esprit saint.
R

Rends-moi la joie d’être sauvé ;
que l’esprit généreux me soutienne.
Aux pécheurs, j’enseignerai tes chemins ;
vers toi, reviendront les égarés.
R


Lecture de la lettre aux Hébreux.

Le Christ, pendant les jours de sa vie dans la chair, il offrit, avec un grand cri et dans les larmes, des prières et des supplications à Dieu qui pouvait le sauver de la mort, et il fut exaucé en raison de son grand respect. Bien qu’il soit le Fils, il apprit par ses souffrances l’obéissance et, conduit à sa perfection, il est devenu pour tous ceux qui lui obéissent la cause du salut éternel.


Gloire à toi, Seigneur, gloire à toi. Si quelqu’un veut me servir, qu’il me suive, dit le Seigneur ; et là où moi je suis, là aussi sera mon serviteur. Gloire à toi, Seigneur, gloire à toi. 


Évangile de Jésus Christ selon saint Jean.

En ce temps-là, il y avait quelques Grecs parmi ceux qui étaient montés à Jérusalem pour adorer Dieu pendant la fête de la Pâque. Ils abordèrent Philippe, qui était de Bethsaïde en Galilée, et lui firent cette demande : « Nous voudrions voir Jésus. » Philippe va le dire à André, et tous deux vont le dire à Jésus. Alors Jésus leur déclare : « L’heure est venue où le Fils de l’homme doit être glorifié. Amen, amen, je vous le dis : si le grain de blé tombé en terre ne meurt pas, il reste seul ; mais s’il meurt, il porte beaucoup de fruit. Qui aime sa vie la perd ; qui s’en détache en ce monde la gardera pour la vie éternelle. Si quelqu’un veut me servir, qu’il me suive ; et là où moi je suis, là aussi sera mon serviteur. Si quelqu’un me sert, mon Père l’honorera. Maintenant mon âme est bouleversée. Que vais-je dire ? “Père, sauve-moi de cette heure” ? – Mais non ! C’est pour cela que je suis parvenu à cette heure-ci ! Père, glorifie ton nom ! » Alors, du ciel vint une voix qui disait : « Je l’ai glorifié et je le glorifierai encore. » En l’entendant, la foule qui se tenait là disait que c’était un coup de tonnerre. D’autres disaient : « C’est un ange qui lui a parlé. » Mais Jésus leur répondit : « Ce n’est pas pour moi qu’il y a eu cette voix, mais pour vous. Maintenant a lieu le jugement de ce monde ; maintenant le prince de ce monde va être jeté dehors ; et moi, quand j’aurai été élevé de terre, j’attirerai à moi tous les hommes. » Il signifiait par là de quel genre de mort il allait mourir.


Priedegt


Ich habe meine Weisung in ihre Mitte gegeben und werde sie auf ihr Herz schreiben. Ich werde ihnen Gott sein und sie werden mir Volk sein.” (Jer 31, 33b) Erschaffe mir, Gott, ein reines Herz und einen festen Geist erneuere in meinem Innern!” (Ps 51(50), 12)


Deslescht, wéi mir eis Bibelowender ugefaangen hunn an déi éischt Zeile vum Markusevangelium gelies hunn, ass de Saz erausgehuewe ginn: „Und die Menschen waren voll Staunen über seine Lehre; denn er lehrte sie wie einer, der Vollmacht hat, nicht wie die Schriftgelehrten.” (Mk 1, 22) Mir hunn iwwer dee Begrëff „Vollmacht” geschwat a wat dee kann oder soll bedeiten. An de franséischen Iwwersetzunge gëtt meeschtens dat Wuert „autorité” gebraucht (Liturgesch Iwwersetzung an TOB). Dat griichescht Wuert heescht hei „Eksousia”. Dëst Wuert bezeechent am NT als éischt déi absolut Méiglechkeet fir ze Handelen, déi Gott zoukënnt.[1] De Jesus huet des Vollmacht a Muecht fir ze Handele vu Gott kritt.[2] Domat handelt hien aus sengem Wiesen eraus. An dem griichesche Wuert stécht jo “ousia” dran, wat esou vill heescht wéi „das Sein, Wesen, Vermögen”.[3] Dem Jesus seng Vollmacht kënnt also ganz aus sengem Häerz, aus sengem Wiesen.


Domat sinn ech dann och bäi deenen zwee Sätz aus den Texter vun haut, déi ech menge Gedanke virop gestalt hunn. Gott huet sengem Vollek seng „Weisung” op d’Häerz geschriwwen. D’Vollek huet dofir a sengem Wiesen eppes vu Gott, dat ganz déif an et era geschriwwe ginn ass, a säin ureegend Wiesen als Vollek vu Gott. Aus sengem Wiesen eraus soll d’Vollek dann och handelen. Mir erënneren eis, dass de Mose d’Gesetz vu Gott kritt hat. Dat war awer op stengen Tafele geschriwwen. Et war deemno eppes, wat dem Mënsch nach „äusserlech” war. Et ass dem Mënsch vu baussen opgesat ginn an an der Folleg huet de Mënsch och net ëmmer dono gehandelt. Déi stengen Tafele konnte vergiess oder verluer goen. Hei elo schreift Gott nei an zwar direkt an d’Häerz vum Mënsch. Et ass ee Gedanken, deen de Prophet Jeremia a senger Schrëft e puer mol uschléit. D’„Weisung“ vu Gott, seng „Tora“ bleift am Häerz op Dauer onvergiesslech, si ass „inwendig eingeprägt”[4]. Dëst léist mech och un dem Eugen Biser seng Gedanken erënneren, dee vum Jesus als dem „inwendigen Lehrer” schwätzt.[5] Mä dass et iwwerhaapt dozou komme kann, dass Gott op d’Häerz vum Mënsch schreift, muss de Mënsch als éischt emol een Häerz hunn. De Jeremia seet et am 24. Kapitel esou: „Ich gebe ihnen ein Herz, damit sie erkennen, dass ich der HERR bin. Sie werden mein Volk sein und ich werde ihr Gott sein; denn sie werden mit ganzem Herzen zu mir umkehren.” (Jer 24, 7) Den Antwortpsalm vun der Mass vun haut biet fir eis genee dorëm: „Erschaffe mir, Gott, ein reines Herz und einen festen Geist erneuere in meinem Innern!” (Ps 51(50), 12) D’Häerz vum Mënsch muss fräi si vun all Alem a vun all Schlechtegkeet. Nëmmen da ka Gott säi Gesetz do opschreiwen.[6] D’Häerz ass an der altestamentlecher Virstellung de Sëtz net nëmme vun den Emotiounen, mä och vum Verstand a vum Wëllen.[7] Wann d’„Weisung“ vu Gott do steet, da brauch si keng vergänglech „Krücke” méi, déi nëmme mat ganz bescheidenem Erfolleg dem Mënsch dëst Gesetz iwwermëttelt hunn.[8] Wann et um Häerz vum Mënsch steet, dann ass et en Deel vu sengem eigentleche Wiesen, deen net méi ka verluer goen oder geläscht ka ginn.


Mir all si gedeeft. Mir hunn, an dat ass dach wuel eng vun den Iddien, déi do der hannert stécht, och vu Gott seng „Weisung”, seng „Tora”, an eist Häerz geluecht kritt. Gott huet op eist Häerz seng Botschaft geschriwwen. Wa mir dann och nach eis dogmatesch Iddien eraus huelen, da wësse mir, dass d’Kierch ëmmer nees gesot huet, dass duerch d’Daf de Mënsch vun der Ierfsënn fräi gemaach gëtt. Wat soll dat anescht heeschen, wéi dass eist Häerz fräi gëtt vun allem, wat der Botschaft vu Jesus Christus oder vu Gott entgéint steet. Nëmmen op ee fräit Häerz ka Gott seng „Tora“ schreiwen, sou dass si endgülteg am Mënsch ofgespäichert ass. Am Jesus ass des „Weisung“ ganz konkret ginn. Hie soll dann och selwer an eis sinn, an eisem Häerz, an eisem Wiesen. „Durch den Glauben wohne Christus in euren Herzen, in der Liebe verwurzelt und auf sie gegründet.” (Eph 3,17) Eigentlech misste mir deemno och aus eisem Wiesen als Chrëschten eraus no der Botschaft an der Léift vu Christus handelen. Awer dofir muss hie wierklech an eis sinn. Den Eugen Biser schwätzt vun der „Inhabitation” vu Christus als „Lehrer” an eisem Ënneren.[9]


Fir mech schléisst sech esou de Krees a verweist op déi wesentlech Dimensioun vun der Faaschtenzäit als eng Virbereedung op déi grouss Botschaft vu Jesus Christus, déi mir an eisem Häerz sollen ophuelen an ofspäicheren. De Psalm 51, dee mir als Antwortpsalm haut gebiet hunn, biet Gott dorëm, dass de Mënsch d’Uerdnung vum Liewen an d’Geheimnis vu Gott voll erfaasse kann.[10] Sollte mir net och elo drëm froen, dass Gott eis esou ee réngt Häerz an ee grousse Geescht schenkt, fir dass mir dat, wat mir an eisem Häerz vun der Botschaft vu Jesus Christus erkannt hunn, och an der Realitéit vun eisem Liewe maachen an ëmsetzen? „Erschaffe mir, Gott, ein reines Herz und einen festen Geist erneuere in meinem Innern!” (Ps 51(50), 12)


[1] Vgl. Theologiesches Wörterbuch zum Neuen Testament, Hrsg vom Gerhard Kittel, Stuttgart 1935 (1954), S. 563.

[2] Vgl. ebd. S. 565.

[3] Vgl. Griechisch-deutsches Schul- und Hnadwörterbuch, Hrsg. Wilhelm Gemoll, 9. Aufl., S. 558.

[4] Georg Fischer, Jeremia 26-52, HTKAT, Freiburg 2005, S. 173.

[5] Eugen Biser, der inwendige Lehrer. Der Weg zu Selbstfindung und Heiling, Piper Verlag, München 1994.

[6] Vgl. Georg Fischer, Jeremia 26-52, HTKAT, Freiburg 2005, S. 173.

[7] Vgl. Hermann-Josef Stipp, Jeremia 25-52, Mohr Siebeck, Tübingen 2019, S. 281.

[8] Vgl. ebd.

[9] Vgl. Eugen Biser, der inwendige Lehrer, ebd. S. 62ff.

[10] Vgl. Erich Zenger, Psalmen Auslegung 2. Ich will die Morgenröte wecken, Verlag Herder, 2. Auflage Freiburg 2006, S.185f.


Fürbitten


Gott huet aus Léift zu de Mënsche säi Jong an eis Welt geschéckt. Dofir dierfe mir mat all eisen Uleies virun hien trieden a bieden:


* Fir all déi, déi weltwäit Hëllefswierker ënnerstëtzen an sech asetzen, dass Mënschen an Nout gehollef gëtt. Härgott, héier eis.


* Fir all déi, déi haut duerch hiren Asaz Zeeche gi vun der Botschaft vu Jesus Christus a Mënsche mat Léift begéinen. Härgott, héier eis.


* Fir all déi, déi enttäuscht a verbattert sinn, dass si vu gudde Mënsche mat Versteesdemech ugeholl ginn. Härgott, héier eis.


* Fir all déi, déi an der Angscht viru Gewalt, Zerstéierung a Krich musse liewen, dass si besonnesch an der Ukrain an am Hellege Land neie Fridde fannen. Härgott, héier eis.


* Fir all déi, déi eis verlooss hunn. Huel si op an dengem Erbaarmen. Härgott, héier eis.


Härgott, du hues och eis an deng Nofolleg geruff. Looss eis ëmmer an iwwerall mat der néideger Léift eise Matmënsche begéinen a fir si do sinn. Dech luewen an éiere mir elo an an all Éiwegkeet. Amen.


II.


De tout temps, des hommes et des femmes souhaitent rencontrer Jésus, le reconnaître dans leur vie. Tournons-nous vers le Père pour lui présenter les désirs enfouis au plus profond des cœurs.


Seigneur, écoute-nous; Seigneur, exauce-nous.


Prions pour notre Église; que son désir de vivre dans l’unité se réalise par la grâce de Dieu, par l’accueil inconditionnel et l’amour partagé.


Prions pour les populations vivant dans des régions où sévit la guerre; que les efforts pour en arriver à ce que cessent les hostilités atteignent leur but.


Prions pour les personnes qui se mettent au service des plus pauvres de notre société; que leur désir de changer le monde et de le rendre meilleur soit toujours enraciné dans l’amour du prochain.


Prions pour les membres de notre communauté; que le Seigneur comble leur désir de mieux le connaître et l’aimer.


Dieu notre Père, tu as élevé de terre ton Fils pour attirer à toi tous les êtres humains. Accueille nos prières qui montent vers toi et accorde nos désirs aux tiens. Nous te le demandons par Jésus, le Christ, notre Seigneur. Amen. (https://fr.novalis.ca)


Gowegebiet


Erhéier eis, allmächtege Gott. Du hues eis duerch déi Wuert zum Zeechnis fir ee chrëschtlecht Liewe beruff. Maach eis fréi duerch dëst Affer vun aller Schold a stäerk eis fir de Kampf géint dat Béist an eiser Welt. Dorëms biede mir duerch de Jesus, eisen Här. Amen.


Exauce tes serviteurs, Dieu tout-puissant: tu les as initiés à la foi chrétienne, qu'ils soient purifiés par ce sacrifice. Par Jésus.


Guter Gott, dein Sohn Jesus Christus hat sein Leben für uns eingesetzt, damit wir am ewigen Leben teilhaben. Wir bitten dich, lass seine Liebe und Hingabe Frucht bringen für alle Menschen. Darum bitten wir mit ihm unseren Bruder und Herrn.


Hochgebet – „Hoffnung“

Präfation
Wir haben wahrhaft Grund, dir zu danken, großer und ewiger Gott.
Seit du den Menschen ins Dasein gerufen,
hast du für ihn gesorgt.
Als er sich von dir abgewandt hatte, hast du ihn nicht verworfen.
Du hast deinen Sohn auf die Erde gesandt,
er hat uns den Weg zum Leben gelehrt und ist für uns am Kreuz gestorben.
Er hat den Tod zuschanden gemacht und ist auferstanden in deine Herrlichkeit.
Er hat uns gelehrt, dass unser Leben ein Ziel hat, ein Ziel voller Unsterblichkeit.
So hat er uns Hoffnung gegeben in den Widerwärtigkeiten der Zeit,
 
dass wir im Tod nicht verloren sind, sondern auf dem Weg des Evangeliums
 
ihm folgen und zugleich entgegengehen.
Darum erheben wir zu deinem Ruhm und zu deiner Ehre unsere Stimmen
und singen mit allen Heiligen.
Sanctus

Du bist wahrhaft heilig, unser Gott und Vater, und in deiner Vollkommenheit 
willst du auch uns zur Heiligkeit führen. Darum bitten wir dich:

Sende deinen Hl. Geist auf diese Gaben, auf Brot und Wein,
die wir zum Opfer bereitet haben,
damit sie uns zu Leib + und Blut deines Sohnes,
unseres Herrn Jesus Christus werden.

Die Apostel waren beisammen, um mit ihm das Paschamahl zu feiern.
Es war die Nacht vor seinem Tod am Kreuz.
Da nahm Jesus das Brot, sprach das Dankgebet, brach das Brot,
reichte es den Aposteln und sprach:


NEHMET UND ESSET ALLE DAVON:
DAS IST MEIN LEIB, DER FÜR EUCH HINGEGEBEN WIRD.


Dann nahm er den Kelch mit Wein, sprach den Lobpreis darüber, 
reichte ihn seinen Jüngern
und deutete sein Tun mit den Worten:


NEHMET UND TRINKET ALLE DARAUS:
DAS IST DER KELCH
DES NEUEN UND EWIGEN BUNDES,
MEIN BLUT, DAS FÜR EUCH
UND FÜR ALLE VERGOSSEN WIRD 
ZUR VERGEBUNG DER SÜNDEN.
TUT DIES ZU MEINEM GEDÄCHTNIS.


Geheimnis des Glaubens

Barmherziger Vater, dir gehorsam und voll Liebe zu uns,
hat dein Sohn sich für uns hingegeben.
Du hast sein Opfer angenommen und ihn aus dem Tod zu dir erhöht.

Wir bitten dich für deine Kirche, für unseren Papst Franziskus, 
unsere Bischöfe, Priester und Diakone, für die Ordensleute
für alle, die das Evangelium verkünden, für alle, die ihre Zeit und ihre Kraft
für dich und dein Reich einsetzen, für alle, die sich ihres Nächsten annehmen,
und auch für alle, die noch nicht zu dir gefunden haben:
Dein Heiliger Geist sei in uns und unter uns;
er sei unsere Kraft und stärke uns Geist und Willen,
 
in der Nachfolge deines Sohnes zu bleiben.

Er wecke immer neu unsere Hoffnung, damit wir unser Ziel nicht aus den Augen verlieren 
und auch in Sorgen und Leid voll Vertrauen und Zuversicht auf dich bauen.

Gedenke unserer Schwestern und Brüder, die vor uns und mit uns gelebt
und den Tod schon erfahren haben:
Lass sie nun bei dir auf ewig
in Freude und Dankbarkeit leben.

Wir bitten auch für uns selbst, denn wir gehen dem Tod entgegen:
Steh uns bei im letzten Kampf und schenke unserer Sehnsucht Erfüllung.
Nimm uns dann in dein himmlisches Reich auf, wo wir voll Glück und Seligkeit
mit Maria, der Mutter Jesu,
mit den Engeln und Heiligen dich rühmen 
durch unseren Herrn Jesus Christus.

Durch ihn und mit ihm und in ihm ist dir, Gott, allmächtiger Vater, 
in der Einheit des Heiligen Geistes alle Herrlichkeit und Ehre jetzt und in Ewigkeit.

(s.: Werner Eizinger, Impulse zum Eucharistischen Hochgebet, Butzon & Bercker, 03/2000)

Vaterunser


Vater, verherrliche deinen Namen!“ Sou ëmschreift de Jesus seng Missioun. Mä seng Missioun ass och eis Missioun. Mir sollen eis asetze fir de Numm vu Gott. Mir sollen eis asetze fir dës grouss Botschaft, sou dass Gott iwwerall ka gelueft ginn. Biede mir, wéi de Jesus eis et geléiert huet: Vater unser im Himmel, …


Friddensgebiet


Gott huet eis versöönt mat sech. Mir sollten eis dofir och ënnert enaner versönen. Mir sollten iwwer all op der Welt fir Fridden antrieden. Dofir biede mir: Här Jesus Christus, kuck net op eis Schwaachheet. Kuck op eist Engagement a schenk eis all däi Fridden. De Fridde vun eisem Här Jesus Christus sief mat iech all.


Schlussgebiet


Allmächtege Gott, du hues eis d’Sakrament vun der Eenheet geschenkt. Looss eis ëmmer lieweg bleiwen als Bridder a Schwëstere vu Christus, deem séi Léif mir empfaangen hunn. Dorëms biede mir duerch de Jesus, eise Brudder an eisen Här. Amen.


Accorde-nous, Dieu tout-puissant, d'être toujours comptés parmi les membres du Christ, nous qui communions à son corps et à son sang. Lui qui règne.


Großer Gott, du schenkst uns Gemeinschaft mit dir und miteinander. Lass uns lebendige Glieder am Leibe deines Sohnes sein, der in diesem Mahle mit uns eins geworden ist, Christus, unser Herr.



Mass vum 10. Mäerz
Klick op d’Kalennerblat fir d’Sonndesmass als PDF!
Mass vum 24. Mäerz

Links:

Top

Online Pastoral

Lëscht vun de Sonndesgottesdéngschter

 
Service Kommunikatioun a Press . Service Communication et Presse
Äerzbistum Lëtzebuerg . Archevêché de Luxembourg

© Verschidde Rechter reservéiert . Certains droits réservés
Dateschutz . Protection des données
Ëmweltschutz . Protection de l'environnement