33. Sonndeg am Joereskrees B - 13./14.11.2021


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Léif Matchrëschten! Haut op dësem Sonndeg virum Christ-Kinnek-Sonndeg feiere mir de Weltdag vun den Aarmen. Eise Poopst Franziskus mécht eis Mutt eis ëmmer nees a grad haut, eise Bléck besonnesch op déi Aarm an déi, déi Nout leiden, ze riichten. D’Liewenssituatioun vun all dëse Mënschen ass méi wéi bedréckend. Als Schwësteren a Bridder solle mir zesummestoen wéi eng eenzeg grouss Famill an deene Mënschen bäizestoen, déi wierklech um Rand vun der Gesellschaft stinn. De Motto vun dësem Dag ass aus dem Evangelium vum Markus erausgeholl: „Die Armen habt ihr immer bei euch.“ (Mk 14,7) Si gehéieren zu eis. Mat hinnen am Geescht verbonnen ruffe mir zu eisem Här:

Kyrie


Här Jesus Christus, du bass aarm ginn, fir mat deenen Aarmen d’Liewen ze deelen. Här, erbaarm dech.
Här Jesus Christus, du hues denge Frënn den Optrag ginn, sech fir déi Aarm, déi eleng sinn an déi Benodeelegt anzesetzen. Christus, erbaarm dech.
Här Jesus Christus, du bass d’Hoffnung an d’Zouversiicht vun allen, déi vun der Gesellschaft ausgegrenzt ginn. Här, erbaarm dech.

Dagesgebiet

Gott, du bass den Ursprong vun allem, wat gutt ass.
Du bass eisen Här.
Looss eis begräifen, datt mir fräi ginn, wa mir déi Wellen erfëllen,
an datt mir déi vollkomme Freed fannen,
wa mir an dengem Déngscht trei bleiwen.
Dorëms biede mir duerch Christus.

Herr, unser Gott, du bist die Liebe.
Hilf uns, zu begreifen, dass wir uns nur verwirklichen,
wenn wir deine Liebe beantworten,
indem wir mit den Armen teilen
und so deinem Sohn Jesus Christus begegnen,
der mit dir und dem Heiligen Geist lebt und wirkt in alle Ewigkeit.

Accorde-nous, Seigneur, de trouver notre joie dans notre fidélité :
car c’est un bonheur durable et profond
de servir constamment le créateur de tout bien. Par Jésus Christ... — Amen .

Liesungen: Dan 12, 1-3 / Hebr 10, 11-14.18 / Mk 13, 24-32

Lesung aus dem Buch Daniel.
In jener Zeit tritt Michael auf, der große Fürst, der für die Söhne deines Volkes eintritt. Dann kommt eine Zeit der Not, wie noch keine da war, seit es Völker gibt, bis zu jener Zeit. Doch zu jener Zeit wird dein Volk gerettet, jeder, der im Buch verzeichnet ist. Von denen, die im Land des Staubes schlafen, werden viele erwachen, die einen zum ewigen Leben, die anderen zur Schmach, zu ewigem Abscheu. Die Verständigen werden glänzen wie der Glanz der Himmelsfeste und die Männer, die viele zum rechten Tun geführt haben, wie die Sterne für immer und ewig.

Kv Behüte mich, Gott, denn ich vertraue auf dich.
Der Herr ist mein Erbteil, er reicht mir den Becher, *
du bist es, der mein Los hält.
Ich habe mir den Herrn beständig vor Augen gestellt, *
weil er zu meiner Rechten ist, wanke ich nicht. – (Kv)
Darum freut sich mein Herz und jubelt meine Ehre, *
auch mein Fleisch wird wohnen in Sicherheit.
Denn du überlässt mein Leben nicht der Totenwelt; *
du lässt deinen Frommen die Grube nicht schauen. – (Kv)
Ich sagte zum Herrn: Mein Herr bist du, *
mein ganzes Glück bist du allein.
Du lässt mich den Weg des Lebens erkennen. /
Freude in Fülle vor deinem Angesicht, *
Wonnen in deiner Rechten für alle Zeit. – Kv

Lesung aus dem Hebräerbrief.
Jeder Priester des ersten Bundes steht Tag für Tag da, versieht seinen Dienst und bringt viele Male die gleichen Opfer dar, die doch niemals Sünden wegnehmen können. Dieser aber hat nur ein einziges Opfer für die Sünden dargebracht und sich dann für immer zur Rechten Gottes gesetzt; seitdem wartet er, bis seine Feinde ihm als Schemel unter die Füße gelegt werden. Denn durch ein einziges Opfer hat er die, die geheiligt werden, für immer zur Vollendung geführt. Wo also die Sünden vergeben sind, da gibt es kein Opfer für die Sünden mehr.

Halleluja. Halleluja. Wacht und betet allezeit, damit ihr hintreten könnt vor den Menschensohn. Halleluja.

Aus dem heiligen Evangelium nach Markus.
In jener Zeit sprach Jesus zu seinen Jüngern: In jenen Tagen, nach jener Drangsal, wird die Sonne verfinstert werden und der Mond wird nicht mehr scheinen; die Sterne werden vom Himmel fallen und die Kräfte des Himmels werden erschüttert werden. Dann wird man den Menschensohn in Wolken kommen sehen, mit großer Kraft und Herrlichkeit. Und er wird die Engel aussenden und die von ihm Auserwählten aus allen vier Windrichtungen zusammenführen, vom Ende der Erde bis zum Ende des Himmels. Lernt etwas aus dem Vergleich mit dem Feigenbaum! Sobald seine Zweige saftig werden und Blätter treiben, erkennt ihr, dass der Sommer nahe ist. So erkennt auch ihr, wenn ihr das geschehen seht, dass er nahe vor der Tür ist. Amen, ich sage euch: Diese Generation wird nicht vergehen, bis das alles geschieht. Himmel und Erde werden vergehen, aber meine Worte werden nicht vergehen. Doch jenen Tag und jene Stunde kennt niemand, auch nicht die Engel im Himmel, nicht einmal der Sohn, sondern nur der Vater.

Lecture du livre du prophète Daniel.
En ce temps-là se lèvera Michel, le chef des anges, celui qui se tient auprès des fils de ton peuple. Car ce sera un temps de détresse comme il n’y en a jamais eu depuis que les nations existent, jusqu’à ce temps-ci. Mais en ce temps-ci, ton peuple sera délivré, tous ceux qui se trouveront inscrits dans le Livre. Beaucoup de gens qui dormaient dans la poussière de la terre s’éveilleront, les uns pour la vie éternelle, les autres pour la honte et la déchéance éternelles. Ceux qui ont l’intelligence resplendiront comme la splendeur du firmament, et ceux qui sont des maîtres de justice pour la multitude brilleront comme les étoiles pour toujours et à jamais.

R/ Garde-moi, mon Dieu, j’ai fait de toi mon refuge.
Seigneur, mon partage et ma coupe :
de toi dépend mon sort.
Je garde le Seigneur devant moi sans relâche ;
il est à ma droite : je suis inébranlable. R
Mon cœur exulte, mon âme est en fête,
ma chair elle-même repose en confiance :
tu ne peux m’abandonner à la mort
ni laisser ton ami voir la corruption. R
Tu m’apprends le chemin de la vie :
devant ta face, débordement de joie !
À ta droite, éternité de délices ! R

Lecture de la lettre aux Hébreux.
Tout prêtre, chaque jour, se tenait debout dans le Lieu saint pour le service liturgique, et il offrait à maintes reprises les mêmes sacrifices, qui ne peuvent jamais enlever les péchés. Jésus Christ, au contraire, après avoir offert pour les péchés un unique sacrifice, s’est assis pour toujours à la droite de Dieu. Il attend désormais que ses ennemis soient mis sous ses pieds. Par son unique offrande, il a mené pour toujours à leur perfection ceux qu’il sanctifie. Or, quand le pardon est accordé, on n’offre plus le sacrifice pour le péché.

Alléluia. Alléluia. Restez éveillés et priez en tout temps: ainsi vous pourrez vous tenir debout devant le Fils de l’homme. Alléluia.

Évangile de Jésus Christ selon saint Marc.
En ce temps-là, Jésus parlait à ses disciples de sa venue: En ces jours-là, après une pareille détresse, le soleil s’obscurcira et la lune ne donnera plus sa clarté ; les étoiles tomberont du ciel, et les puissances célestes seront ébranlées. Alors on verra le Fils de l’homme venir dans les nuées avec grande puissance et avec gloire. Il enverra les anges pour rassembler les élus des quatre coins du monde, depuis l’extrémité de la terre jusqu’à l’extrémité du ciel. Laissez-vous instruire par la comparaison du figuier : dès que ses branches deviennent tendres et que sortent les feuilles, vous savez que l’été est proche. De même, vous aussi, lorsque vous verrez arriver cela, sachez que le Fils de l’homme est proche, à votre porte. Amen, je vous le dis : cette génération ne passera pas avant que tout cela n’arrive. Le ciel et la terre passeront, mes paroles ne passeront pas. Quant à ce jour et à cette heure-là, nul ne les connaît, pas même les anges dans le ciel, pas même le Fils, mais seulement le Père.

Priedegt

Léif Matchrëschten! Grujeleg schéin sinn am Fong eis biblesch Texter, déi mir haut als Liesung an als Evangelium héieren hunn. Vum Enn vun der Welt ass rieds. Am Laf vun der Mënschheetsgeschicht sinn ëmmer nees esou Profezeiungen iwwert d’Enn vun der Welt entstanen. Munch opgekläerten Zäitgenossen weisen esou Saachen direkt zeréck a verbannen si an déi mythologesch Ofgrënn vum mënschlechen Denken. An awer faszinéiert eis esou eppes och haut nach ëmmer.

„In jenen Tagen, nach jener Drangsal, wird die Sonne verfinstert werden und der Mond wird nicht mehr scheinen; die Sterne werden vom Himmel fallen und die Kräfte des Himmels werden erschüttert werden.“ (Mk 13, 24f.) Sou rifft eis de Jesus haut zou. Ee perfekten Ënnergangszenario, deen och net besser vun engem moderne Film kéint beschriwwe ginn. Wat wëll eis de Jesus domat soen? Wat ass d’Bedeitung vun dësen Zeilen, jo vun eisem Evangelientext iwwerhaapt vun haut?

Op a wéi eis Welt ënnergeet, kee weess et. Awer, och wa mir eis un dëse Biller iergendwéi ergëtzen, sou gleewen mir dach kaum un esou eng Saach. Mir kënnen eis et net virstellen, dass ee Weltënnergang zu eisen Liefzäiten kéint antrieden. Dach mir sinn eis haut méi wéi jeemools virdrun bewosst, dass mir Mënschen net einfach ongestrooft esou weiderliewen kënnen wéi bis elo. Mir verdrecksen eis Ëmwelt. Mir notzen déi natierlech Ressourcen aus a verschwenden Energie am héchste Mooss. Mir beuten Mënschen aus a loossen si an Aarmut dohi vegetéieren.

Mir wëssen, dass mir eise Liewensstil missten änneren. Awer et beréiert eis an eisem allgemengen Alldag net besonnesch. Eis geet et jo gutt. D’Aarmut an d’Nout gesi mir net, wëlle mir net gesinn. Weltënnergang ass eng Geschicht, déi net an eisem realen Denkhorizont läit. Dobäi geet fir déi aarm Mënschen praktesch all Dag d’Welt ënner.

Eis Welt stoung schonn en etlech mol zimmlech no um absolutten Enn. Kricher an esou weider waren net ëmmer sou harmlos. D’Gespills mat Atomwaffen, déi mir am Endeffekt glat a guer net beherrschen a kontrolléieren kënnen, hu scho méi wéi eng Kéier eis Welt ganz no un d’Enn bruecht. Mir ginn eis warscheinlech nach net emol bewosst, wéi no heiansdo schonn des Katastrophe waren.

Haut gesi mir déi endlos Zuel u Mënschen, déi flüchten, well si der Aarmut, der Nout, der Ënnerdréckung, der Mësshandlung an hire Länner wëllen dervu kommen. Mir gesinn et als Bedreeung, dass des Leit bäi eis wëlle kommen. Awer ass d’Bedreeung net op enger anerer Plaz ze sichen? Ass et net eisen Egoismus, deen all des Mënschen an d’Aarmut an an d’Nout gedriwwen huet? All dëse Mënschen hir Welt ass schonn ënnergaangen, well si se hu misste verloossen. Do sinn d’Stäre scho längstens op de Kapp vun de Mënsche gefall.

Mir Mënschen brauchen wierklech kee Gott a keen Dämon fir eis Welt an de Ruin an an d’Zerstéierung ze dreiwen. Dat kënne mir scho ganz gutt selwer. Mir weisen dat all Dag op en Neits. Mir schafen Nout an Aarmut, mir beuten aus, mir zerstéieren eis Natur. Mir kënnen duerchaus Angscht hunn an et wier vläicht och net schlecht sech all deene Geforen echt bewosst ze sinn. Allerdéngs: Geet et duer eis als Mënschen just Angscht ze maachen? Wëll eist Evangelium vun haut eis nëmmen Angscht ajoen? Wat ass d’Intentioun vun dësem Text fir eis haut?

Ech liesen an dësem Text engersäits sécher eng Warnung. Mä ech gesinn awer och eng ganz hoffnungsvoll Säit an dësen Zeilen. De Vers 31 ass do fir mech entscheedend. Hei heescht et: „Himmel und Erde werden vergehen, aber meine Worte werden nicht vergehen.“ (Mk 13, 31) Mir kënnen eis Welt ruinéieren an zerstéieren. Mir kënnen higoen a Villes einfach futti maachen. Eis gesellschaftlech Strukturen, eis Gemeinschaften kënne mir zerstéieren. Mir kënnen Krich an Terror, Aarmut an Nout an eiser Welt verbreeden. Mir kënnen alles, wat eis bis elo vläicht wichteg a wäertvoll war, hannert eis loossen an et als topeg an iwwerflësseg erklären. Mir kënnen den Himmel entzauberen an alles, wat mat Glawen u Gott ze dinn huet, als puer Mythologie erklären, un déi een net méi brauch ze gleewen. Mir kënnen eis ganz Kultur an eis Geschicht vergiessen. Jo mir kënnen eben och eis selwer als iwwerflësseg gesinn an eis duerch Krich oder Änleches ofschafen. Awer esouguer dann, wa mir alles an dëser Welt zerstéiert hunn, da bleift dach awer d’Wuert vu Gott, dat Wuert, wat Jesus Christus sengerzäit gepriedegt huet, wouer. Géint d’Léift vu Gott, géint säin Erbaarmen, géint säin Verzeien kënne mir eis net stellen, egal wéi mir eis och ëmmer wëllen an eisem Liewen positionéieren a verhalen.

Jidderengem seng Zäit an dëser Welt geet zu Enn. Iergendwann si mir eben net méi do. Da falen fir eis perséinlech souwisou d’Stären vum Himmel. Wat also bréngt et fir an dëser Welt ëmmer nees esou no Besëtz ze verlaangeren an sech wëllen ze rächen? Wat bréngt et fir ëmmer nees feindlech ee géint deen aneren ze stoen? Wat bréngt et, dass mir ëmmer nees versichen dat, wat deem engen léif ass, an d’Lächerlechkeet ze zéien? Wat bréngt et, fir ëmmer weider a weider anerer ze bekämpfen? An sou weider an sou weider. Dem Härgott säi wichtegst Wuert war, dass mir eis a Léift solle begéinen, dass mir am Respekt, an der Uechtung virun deem aneren senger Meenung an Iwwerzeegung sollen liewen an handelen, dass mir eis all als Bridder a Schwësteren sollen gesinn. Wat bleift dovunner an enger Welt, déi ëmmer nees sech géint enaner verfeint? Muss dat sinn? Wier et net méi schéin mir géifen d’Wuert vu Gott eescht huelen an eng Gemeinschaft an der Léift opbauen?

Vläicht wäerte mir dat ni fäerdeg bréngen, fir eis Welt esou zum Gudden ze veränneren, dass et all Mënsch gutt geet an dass all Mënsch säi Liewensrecht voll a ganz kann genéissen. Awer dem Härgott seng Zousoe un eis all wäert bleiwen. A wann dann fir eis als Eenzeler, wéi eng Kéier fir eis Welt am Ganzen d’Enn usteet, dann ass dem Härgott seng Zousoe nach ëmmer gülteg a wouer.

Fürbitten

Gott rett eis all. Hie stréckt eis seng Hänn entgéint fir ze hëllefen. An deem Vertrauen brénge mir elo eis Uleies virun hien:

  • Gott ass d’Liewe fir eis all. Loosse mir bieden fir all Chrëschten an der Welt, déi sech an der Nofolleg vum Jesus beméien, fir déi Aarm an déi, déi Nout leiden do ze sinn. Härgott, héier eis.
  • Gott ass eise Refuge an eis Hoffnung. Loosse mir bieden fir all, déi duerch d’Pandemie a wirtschaftlech Nout gerode sinn, an déi keng Perspektive fir d’Zukunft méi gesinn. Härgott, héier eis.
  • Gott gëtt eis Halt an der Angscht an an der Nout. Loosse mir bieden fir all, déi an Aarmut an Nout liewen, a fir all, déi Schutz an Hëllef brauchen. Härgott, héier eis.
  • De Geescht vu Gott schenkt eis Weisheet a mécht eis fäeg fir Gerechtegkeet a Léift. Loosse mir bieden fir all, déi Verantwortung droen a Politik, Wirtschaft, Gesellschaft a Kierch. Härgott, héier eis.
  • Gott schenkt eis een neit Liewe a sengem Räich. Loosse mir bieden fir all eis Verstuerwen, dass si de Loun fir hiren Asaz an dëser Welt bäi dir kréien. Härgott héier eis.

Gott, du héiers eist Ruffen, wéi’s du och d’Jäizen vun deene Aarmen an der Welt héiers. Du äntwers duerch eise Mond an eis Hänn. Mir soen dir Merci a luewen dech all Dag vun eisem Liewen. Amen.

ii.

Nous vivons dans l’attente de la venue définitive du Christ. Prions le Père pour que vienne enfin le jour où éclatera la plénitude de son règne.

Seigneur, que ton règne vienne!

– Prions afin que les hommes et les femmes d’État sachent lire les signes des temps dans l’exercice de leurs lourdes responsabilités.

– Prions afin que celles et ceux qui sont torturés par la souffrance physique et mentale trouvent réconfort et guérison.

– Prions afin que les personnes qui ont perdu tout espoir redécouvrent la beauté de la vie et l’espérance de la foi.

– Prions afin que les sans-emplois, les sans-abris, les laissés-pour-compte, les marginaux goûtent aux fruits de la solidarité avec les pauvres.

– Prions afin que les membres de notre communauté et l’ensemble du peuple de Dieu demeurent attentifs aux signes de la venue du Ressuscité dans sa gloire.

Dieu notre Père, toi qui nous apprends le chemin de la vie, reçois avec bonté cette prière que tu suscites toi-même en nos cœurs. Nous te le demandons, par Jésus, le Fils de l’homme, vivant pour les siècles des siècles. Amen.
(http://www.vieliturgique.ca)

Gowegebiet

Här, eise Gott, déi Gowen, déi mir duerbréngen,
sollen eis d’Kraaft schenken, dir trei ze dengen,
an eis zur éiweger Gemeinschaft mat dir féieren.
Dorëms biede mir duerch de Jesus, eisen Här. Amen.

Permets, Seigneur notre Dieu,
que l’offrande placée sous ton regard
nous obtienne la grâce de vivre pour toi
et nous donne l’éternité bienheureuse. Par Jésus... — Amen.

Gott, sieh gütig auf dein Volk, das sich zu deinem Lob versammelt hat. Nimm an, was wir darbringen, und mehre durch diese Feier unsre Liebe. Darum bitten wir durch Christus, unsern Herrn.

Hochgebet – „Vollendung“


Präfation
Wahrhaft danken wollen wir dir, Gott, denn du bist der Grund all dessen, was ist.
Du hast den Anfang der Schöpfung gesetzt, du hast den Menschen ins Leben gerufen.
Du stehst zu dem, was du begonnen hast, und wirst alles zur Vollendung führen.
In Christus hast du den Anfang gemacht und uns von der Last der Sünde
und dem Schrecken des Todes befreit.
Einst aber wirst du dein Werk jenseits von Raum und Zeit vollenden.
Dann werden wir jubeln und selig sein,
da wir dir ähnlich werden und uns nichts mehr von dir trennt.
Darauf dürfen wir uns heute schon freuen
und mit den Engeln und Heiligen in deinen Lobpreis einstimmen:

Sanctus

Gepriesen seist du, heiliger Vater!
Schau nun auf unsere Gaben, das Brot und den Wein.
Dein Heiliger Geist ergreife sie und bewirke,
was uns dein Sohn, unser Herr Jesus Christus,
versprochen hat, damit sie für uns
zu seinem Leib + und seinem Blut werden.

Denn er nahm am Abend vor seinem Leiden
beim Mahl mit den Jüngern das Brot,
sagte dir Dank, brach das Brot und reichte es ihnen. Er sprach:

NEHMET UND ESSET ALLE DAVON:
DAS IST MEIN LEIB, DER FÜR EUCH HINGEGEBEN WIRD.

Dann nahm er den Kelch mit dem Wein,
dankte dir wieder, reichte ihn seinen Freunden und sprach:

NEHMET UND TRINKET ALLE DARAUS:
DAS IST DER KELCH DES NEUEN UND EWIGEN BUNDES,
MEIN BLUT, DAS FÜR EUCH UND FÜR ALLE VERGOSSEN WIRD
ZUR VERGEBUNG DER SÜNDEN.
TUT DIES ZU MEINEM GEDÄCHTNIS.

Geheimnis des Glaubens:

Nimm diese Gaben an, Gott, unser Vater, den Leib und das Blut deines Sohnes,
der deinem Willen gehorsam sich zu unserem Heil hingab,
in ihnen sich uns schenkt, und uns stärkt für den Weg zur Vollendung.

Erbarme dich unser und aller, die mit uns auf Erden leben:
deiner Kirche, die deine Werke rühmt,
unseres Papstes Franziskus, unseres Bischofs N.,
der Bischöfe, Priester und Diakone, mitsamt dem ganzen Volk der Erlösten.
Du hast uns zur Mitarbeit an der Vollendung der Welt berufen,
damit dein Wille geschehe: dein Reich in und durch uns schon anbreche.
Doch du kennst unsere Schwachheit, darum bitten wir dich:
Sei du unsere Stärke und gib uns den Heiligen Geist,
der alles erneuern und heiligen kann.

Gedenke auch aller, die dich noch nicht kennen,
führe auch sie durch ihr Gewissen ans Ziel.
Wir empfehlen dir all unsere Toten -
Wir lebten mit ihnen, teilten Freude und Leid miteinander.
Sie sehnen sich nach der Vollendung bei dir.
Zuletzt, Herr, bitten wir noch für uns selbst.
Schenke uns, was wir nicht verdienen, aber doch alle von dir erhoffen:
das Leben in Fülle, in Freude und Liebe bei dir und mit dir
und mit all unseren Schwestern und Brüdern, die du schon vor uns vollendet hast,
und mit jenen, die nach uns noch hoffen werden auf Glück,
das du allein schenken kannst durch unseren Herrn Jesus Christus.

Durch ihn und mit ihm und in ihm ist dir, Gott, allmächtiger Vater,
in der Einheit des Heiligen Geistes alle Herrlichkeit und Ehre jetzt und in Ewigkeit. Amen
(s.: Werner Enzinger, Impulse zum Eucharistischen Hochgebet, Butzon & Bercker, 03/2000)

Vaterunser

Eisen Här Jesus wollt grad deenen Aarmen hëllefen a fir si do sinn. Säin Optrag ass et, dass mir et him nomaachen. Dacks awer si mir ze wäit ewech, sou dass mir net ëmmer selwer agräife kënnen. Dofir wëlle mir am Gebiet Gott drëm froen, dass hien grad och fir déi Aarm suergt an hinnen hiert deeglecht Brout schenkt duerch gutt mënschlech Hänn. Vater Unser …

Fridensgebiet

De Fridden ass ee ganz wäertvollt Gutt fir all Mënsch. Un eis ass et fir Fridden ze maachen an och ze halen. Här Jesus schenk eis ëmmer nees däi Fridden.

Schlussgebiet

Allmächtegen Härgott,
mir hunn den Optrag vun dengem Jong erfëllt a séi Gediechtnes gefeiert.
Déi helleg Gow, déi mir an dëser Feier empfaangen hunn, soll eis hëllefen,
datt mir an der Léift zu dir an zu eise Bridder a Schwësteren nofollegen,
hien, dee mat dir an dem Hellege Geescht lieft an all Éiwegkeet. Amen.

Nous venons de communier, Seigneur,
au don sacré du corps et du sang de ton Fils,
et nous te prions humblement :
que cette eucharistie offerte en mémoire de lui,
comme il nous a dit de le faire,
augmente en nous la charité. Par Jésus... — Amen.

Unser Vater im Himmel, aus deinem Wort und aus dem Mahl deines Sohnes leben wir. Wirke durch diese großen Gaben, dass ER in uns und wir in IHM und so seine Zeugen im Alltag bleiben. Darum bitten wir durch Christus.


Mass vum 7. November
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Mass vum 21. November

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