25. Sonndeg am Joereskrees B - 18./19.9.2021


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Léif Matchrëschten! Als Chrëschten dierfe mir riicht viru Gott stoen an eise Kapp erhiewen. Dat huet net nëmmen domat eppes ze dinn, dass mir eng besonnesch Würd als Kanner vu Gott hunn. Wien sech opriicht an de Kapp hieft, dee gesäit méi wäit an dee kuckt net nëmmen op sech selwer. Mat erhuewenem Kapp gesi mir, wat ronderëm eis geschitt. Mir gesinn dat Schéint an der Welt. Mir gesinn awer och de Misär. Alles dierfe mir viru Gott bréngen, all eis Freed an eis Nout. Froe mir dofir eis Här Jesus Christus ëm seng Hëllef.

Kyrie
  • Här, Jesus Christus, mir loossen eis all ze dacks vum Kampf vun de Leidenschaften beherrschen.
  • Här, Jesus Christus, eis Gedanke kreesen all ze dacks nëmmen dorëms, wéi mir eisen Afloss an eis Muechtpositiounen kënnen ausbauen.
  • Här, Jesus Christus, mir këmmeren eis ze wéineg ëm déi, déi an eiser Gesellschaft ze kuerz kommen.
Dagesgebiet

Gudde Gott, déi Jong Jesus huet eis gewisen,
wat fir Moossstief a sengem Räich gëllen.
Gëff eis all de Mutt zum Dengen,
De Mutt, och emol eng Kéier dee Leschten ze sinn.
Mir bieden dech: Looss eis ëmmer méi bereet sinn,
no sengem Virbild ze liewen.
Dofir biede mir dech em déi Geescht duerch hien,
eisen Här a Brudder Jesus Christus. Amen.

Heiliger Gott, du hast uns das Gebot der Liebe zu dir und zu unserem Nächsten aufgetragen
als die Erfüllung des ganzen Gesetzes. Gib uns die Kraft, dieses Gebot treu zu befolgen,
damit wir das ewige Leben erlangen. Darum bitten wir durch Jesus Christus.

Heiliger Gott, du hast deinem Volk Israel geboten, dich und die Nächsten zu lieben. Dein Sohn hat diese Liebe vorgelebt bis zur Vollendung. Gib auch uns die Kraft, dieses Gebot treu zu befolgen, bis wir ans Ziel unseres Lebens gelangen. Darum bitten wir durch Jesus Christus, deinen Sohn und unseren Bruder, der mit dir und dem Heiligen Geist in unserer Mitte lebt jetzt und in Ewigkeit.

Seigneur, tu as voulu que toute la loi consiste à t’aimer et à aimer son prochain : donne-nous de garder tes commandements, et de parvenir ainsi à la vie éternelle. Par Jésus Christ.

Liesungen: Weish 2,1a.12.17-20 / Jak 3,16-4,3 / Mk 9, 30-37

Lesung aus dem Buch der Weisheit.
Die Frevler tauschen ihre verkehrten Gedanken aus und sagen: Lasst uns dem Gerechten auflauern! Er ist uns unbequem und steht unserem Tun im Weg. Er wirft uns Vergehen gegen das Gesetz vor und beschuldigt uns des Verrats an unserer Erziehung. Wir wollen sehen, ob seine Worte wahr sind, und prüfen, wie es mit ihm ausgeht. Ist der Gerechte wirklich Sohn Gottes, dann nimmt sich Gott seiner an und entreißt ihn der Hand seiner Gegner. Durch Erniedrigung und Folter wollen wir ihn prüfen, um seinen Gleichmut kennenzulernen und seine Widerstandskraft auf die Probe zu stellen. Zu einem ehrlosen Tod wollen wir ihn verurteilen; er behauptet ja, es werde ihm Hilfe gewährt.

Kv Gott ist mir Helfer, der Herr ist unter denen, die mein Leben stützen.
Gott, durch deinen Namen rette mich, *
verschaff mir Recht mit deiner Kraft!
Gott, höre mein Bittgebet, *
vernimm die Worte meines Mundes! – (Kv)
Denn fremde Menschen standen auf gegen mich, /
Gewalttätige trachteten mir nach dem Leben, *
sie stellten sich Gott nicht vor Augen.
Siehe, Gott ist mir Helfer, *
der Herr ist unter denen, die mein Leben stützen. – (Kv)
Bereitwillig will ich dir opfern, *
will deinem Namen danken, Herr, denn er ist gut.
Denn er hat mich herausgerissen aus all meiner Not, *
mein Auge schaut herab auf meine Feinde. – Kv

Lesung aus dem Jakobusbrief.
Schwestern und Brüder! Wo nämlich Eifersucht und Streit herrschen, da gibt es Unordnung und böse Taten jeder Art. Doch die Weisheit von oben ist erstens heilig, sodann friedfertig, freundlich, gehorsam, reich an Erbarmen und guten Früchten, sie ist unparteiisch, sie heuchelt nicht. Die Frucht der Gerechtigkeit wird in Frieden für die gesät, die Frieden schaffen. Woher kommen Kriege bei euch, woher Streitigkeiten? Etwa nicht von den Leidenschaften, die in euren Gliedern streiten? Ihr begehrt und erhaltet doch nichts. Ihr mordet und seid eifersüchtig und könnt dennoch nichts erreichen. Ihr streitet und führt Krieg. Ihr erhaltet nichts, weil ihr nicht bittet. Ihr bittet und empfangt doch nichts, weil ihr in böser Absicht bittet, um es in euren Leidenschaften zu verschwenden.

Halleluja. Halleluja. Durch das Evangelium hat Gott uns berufen zur Herrlichkeit Jesu Christi, unseres Herrn. Halleluja.

Aus dem heiligen Evangelium nach Markus.
In jener Zeit zogen Jesus und seine Jünger durch Galiläa. Er wollte aber nicht, dass jemand davon erfuhr; denn er belehrte seine Jünger und sagte zu ihnen: Der Menschensohn wird in die Hände von Menschen ausgeliefert und sie werden ihn töten; doch drei Tage nach seinem Tod wird er auferstehen. Aber sie verstanden das Wort nicht, fürchteten sich jedoch, ihn zu fragen. Sie kamen nach Kafarnaum. Als er dann im Haus war, fragte er sie: Worüber habt ihr auf dem Weg gesprochen? Sie schwiegen, denn sie hatten auf dem Weg miteinander darüber gesprochen, wer der Größte sei. Da setzte er sich, rief die Zwölf und sagte zu ihnen: Wer der Erste sein will, soll der Letzte von allen und der Diener aller sein. Und er stellte ein Kind in ihre Mitte, nahm es in seine Arme und sagte zu ihnen: Wer ein solches Kind in meinem Namen aufnimmt, der nimmt mich auf; und wer mich aufnimmt, der nimmt nicht nur mich auf, sondern den, der mich gesandt hat.

Lecture du livre de la Sagesse.
Ceux qui méditent le mal se disent en eux-mêmes: Attirons le juste dans un piège, car il nous contrarie, il s’oppose à nos entreprises, il nous reproche de désobéir à la loi de Dieu, et nous accuse d’infidélités à notre éducation. Voyons si ses paroles sont vraies, regardons comment il en sortira. Si le juste est fils de Dieu, Dieu l’assistera, et l’arrachera aux mains de ses adversaires. Soumettons-le à des outrages et à des tourments ; nous saurons ce que vaut sa douceur, nous éprouverons sa patience. Condamnons-le à une mort infâme, puisque, dit-il, quelqu’un interviendra pour lui. »

R/ Le Seigneur est mon appui entre tous.
Par ton nom, Dieu, sauve-moi,
par ta puissance rends-moi justice ;
Dieu, entends ma prière,
écoute les paroles de ma bouche. R
Des étrangers se sont levés contre moi,
des puissants cherchent ma perte :
ils n’ont pas souci de Dieu. R
Mais voici que Dieu vient à mon aide,
le Seigneur est mon appui entre tous.
De grand cœur, je t’offrirai le sacrifice,
je rendrai grâce à ton nom, car il est bon ! R

Lecture de la lettre de saint Jacques.
Car la jalousie et les rivalités mènent au désordre et à toutes sortes d’actions malfaisantes. Au contraire, la sagesse qui vient d’en haut est d’abord pure, puis pacifique, bienveillante, conciliante, pleine de miséricorde et féconde en bons fruits, sans parti pris, sans hypocrisie. C’est dans la paix qu’est semée la justice, qui donne son fruit aux artisans de la paix. D’où viennent les guerres, d’où viennent les conflits entre vous ? N’est-ce pas justement de tous ces désirs qui mènent leur combat en vous-mêmes ? Vous êtes pleins de convoitises et vous n’obtenez rien, alors vous tuez ; vous êtes jaloux et vous n’arrivez pas à vos fins, alors vous entrez en conflit et vous faites la guerre. Vous n’obtenez rien parce que vous ne demandez pas ; vous demandez, mais vous ne recevez rien ; en effet, vos demandes sont mauvaises, puisque c’est pour tout dépenser en plaisirs.

Alléluia. Alléluia. Par l’annonce de l’Évangile, Dieu nous appelle à partager la gloire de notre Seigneur Jésus Christ. Alléluia.

Évangile de Jésus Christ selon saint Marc.
En ce temps-là, Jésus traversait la Galilée avec ces disciples, et il ne voulait pas qu’on le sache, car il enseignait ses disciples en leur disant : « Le Fils de l’homme est livré aux mains des hommes ; ils le tueront et, trois jours après sa mort, il ressuscitera. » Mais les disciples ne comprenaient pas ces paroles et ils avaient peur de l’interroger. Ils arrivèrent à Capharnaüm, et, une fois à la maison, Jésus leur demanda : « De quoi discutiez-vous en chemin ? » Ils se taisaient, car, en chemin, ils avaient discuté entre eux pour savoir qui était le plus grand. S’étant assis, Jésus appela les Douze et leur dit : « Si quelqu’un veut être le premier, qu’il soit le dernier de tous et le serviteur de tous. » Prenant alors un enfant, il le plaça au milieu d’eux, l’embrassa, et leur dit : « Quiconque accueille en mon nom un enfant comme celui-ci, c’est moi qu’il accueille. Et celui qui m’accueille, ce n’est pas moi qu’il accueille, mais Celui qui m’a envoyé. »

Priedegt

Léif Matchrëschten! „Sie hatten auf dem Weg miteinander darüber gesprochen, wer der Größte sei.“ (Mk 9, 34) „Wo nämlich Eifersucht und Streit herrschen, da gibt es Unordnung und böse Taten jeder Art.“ (Jak 3, 16) Dat sinn zwee Zitater aus dem Evangelium an der (zweeter) Liesung vun haut. Wa mir an eiser Bibel de Jakobusbréif liesen, da geet eng laang Iwwerleeung eiser Liesung virop. D’Kapitel 3 ass ganz interessant an der neier däitscher Iwwersetzung mat „Die Macht der Zunge“ iwwerschriwwen. Ech kann iech nëmme roden dës Zeilen mol eng Kéier a Rou ze liesen.

Mir haten scho virun 3 Wochen aus dem éischte Kapitel vum Jakobus eng Liesung héieren. Do hat ech op de Vers 19 higewisen, deen net am Lektionar vun der Mass steet, mä deen et dann awer a sech huet: „Wisset, meine geliebten Brüder und Schwestern: Jeder Mensch sei schnell zum Hören, langsam zum Reden, langsam zum Zorn.” (Jak 1, 19) Dat „Lues-sinn am Schwätzen” ass ee ganz wichtegt Thema. Et gëtt eigentlech am 3. Kapitel vum Jakobus sengem Bréif ganz ausféierlech opgegraff. Do heescht et z.B.: „So ist auch die Zunge nur ein kleines Körperglied und rühmt sich großer Dinge. Und siehe, wie klein kann ein Feuer sein, das einen großen Wald in Brand steckt. Auch die Zunge ist ein Feuer, eine Welt voll Ungerechtigkeit. Die Zunge ist es, die den ganzen Menschen verdirbt und das Rad des Lebens in Brand setzt.” (Jak 3, 5-6) An eiser Zäit mierke mir all Dag, wéi séier eist Schwätzen kann zu Sträit féieren. Ee Wuert ass ganz séier gesot. Et ka verletzen. Et kann diffaméieren. Et kann een anere Mënsch ganz einfach futti maachen. Dem Jakobus geet et sécherlech wuel och drëm, dass mir eis dëser Saach ganz däitlech bewosst sinn an net einfach am Alldag esou drop lass braddelen ouni no ze denken. Mä wien hält sech schonn do drun. Ech sinn einfach nëmmen beandrockt vun dësem Gedanken vum Jakobus, deen eis oprifft, fir net all ze séier de Mond op ze dinn an iergend eppes ze soen oder ze behaapten. Mä leider ass dat grad haut an eiser esou séierer Welt iwwerall, sou kéint ee soen, d’Norm. Kuckt an de sozialen Netzwierker op Internet. Eng Behaaptung gëtt gemaach a ganz séier gëtt si als grouss Noriicht weider gedroen. Wourecht an Nopréiwen vun der Echtheet spillt ganz dacks keng Roll.

An da si mir grad bäi der Ausso vun der Liesung vun haut: „Wo nämlich Eifersucht und Streit herrschen, da gibt es Unordnung und böse Taten jeder Art.“ Genee dat erliewe mir op Schratt an Tratt. Ee kann deem aneren näischt vergonnen. Ee wëll ëmmer méi dichteg a grouss sinn wéi deen aneren. Op an der Politik, an der Wirtschaft, an der Kierch oder an eisem privaten mënschlechen Ëmfeld, mir erliewen et dagdeeglech, dass Mënschen sech vis-à-vis vun aneren opspillen. Ganz vill Sträit gëtt genee esou opgebaut. Et kéint ee sécher mengen, dass de Jakobus hei eng allgemeng Wäisheet vun sech gëtt. Mä hien weist ganz däitlech op Mëssstänn hin, déi zu enger Zersetzung vun der Gesellschaft kënne féieren. „Woher kommen Kriege bei euch, woher Streitigkeiten? Etwa nicht von den Leidenschaften, die in euren Gliedern streiten?“ (Jak 4,1) Op mir lo innerhalb vun eiser Gesellschaft a Sträit geroden oder och mat aneren Länner a Form vu Krich, et geet ëmmer drëm, dass een deem aneren eppes wëll ewech huelen oder net wëll ginn. Jiddereen wëll ëmmer dee Gréisste sinn. Dem Jesus seng Apostelen haten ënner sech wuel och schonn dee Probleem. An dat huet sech jo an eiser Kierch bis haut esou weider gereecht. Sträit a Mëssgonscht, Näid an Iwwerhieflechkeet, all dës Saachen a Verhalensmuster fanne mir an eiser Kierch, an eise Veräiner, an eiser Gesellschaft. A genee dat léist eis net zum Fridde fannen.

Jalousie a Sträit bleiwen eben net nëmmen an eis selwer. Si sinn net nëmmen „innerseelische Deformationen“ , mä si hunn Auswierkungen op eist soziaalt Ëmfeld. Dat bedeit, dass eist perséinlecht Gefill duerchaus sozialethesch Auswierkungen huet. Wa mir éierlech sinn, da musse mir dëser Theese zoustëmmen.

Wat awer kënne mir lo haut aus dësen Zeilen vum Jakobus an aus dem Evangelium mat heem huelen? Den zweete Saz vun eiser Liesung vum Jakobus weist eis eng Richtung: „Doch die Weisheit von oben ist erstens heilig, sodann friedfertig, freundlich, gehorsam, reich an Erbarmen und guten Früchten, sie ist unparteiisch, sie heuchelt nicht.“(Jak 3, 17) Des Weisheet vun uewen wëll ech elo mol als déi Ethik bezeechnen, déi sech aus der Botschaft vu Jesus Christus ergëtt. Wa mir an eisem Häerz ee Fonken vu Matgefill a Léift fir eise Matmënsch droen, dann iwwerleeë mir eis zwee mol, wat mir soen oder wéi mir handelen. Mir huelen eis selwer mat eisen Uspréch zeréck a setzen net eis selwer op déi éischt Plaz. De Jesus dréckt et am Evangelium haut esou aus: „Wer der Erste sein will, soll der Letzte von allen und der Diener aller sein. Und er stellte ein Kind in ihre Mitte, nahm es in seine Arme und sagte zu ihnen: Wer ein solches Kind in meinem Namen aufnimmt, der nimmt mich auf.“ (Mk 9, 35b-37a)

Et wier deemno wichteg, dass mir eis heiansdo an d’Positioun vun deem aneren géifen eraversetzen, fir ze fillen, wéi et ass, wann een Nout a Suergen huet. Ee klengt Kand steet am Evangelium do als de Representant vun deene Mënschen, déi absolut näischt gëllen an der Gesellschaft. Et geet also ëm déi, déi wierklech Hëllef brauchen. Mir hu scho längstens an der Politik an an der Wirtschaft, jo och wuel an eiser Kierch, dëse Bléck verluer an handelen just nach nom Prinzip, wien dee Gréissten ass, wien déi besser Plaz verdéngt huet, wien dat meescht geleescht huet, wien dat meescht Geld huet, wien am bekanntsten ass. (vgl. Mk 9, 34)

Jiddereen vun eis muss sech selwer froen, wéi hien a sengem Liewen an Handelen, wéi hien a sengem Ëmgang mat de Matmënschen verfiert. D’Urteel kenne mir duerchaus fir eis selwer, wa mir een éierleche Bléck op eis werfen. Op et gutt ass oder net, wéi mir liewen a sinn, dat kënne mir mat ë bëssi Weisheet erausfannen. An da gëllt och dem Jakobus seng Aschätzung fir eis, déi e wéineg virun eis Liesung vun haut steet: „Wer von euch ist weise und verständig? Er soll in weiser Bescheidenheit die Taten eines rechtschaffenen Lebens vorweisen.“ (Jak 3, 13) Amen.

Fürbitten

Zu Gott, eisem Papp, wende mir eis am Vertrauen mat eisen Uleies:

  • Fir all, déi eng Aufgab an der Leedung an eiser Kierch oder an der Welt iwwerholl hunn, dass d’Streidereien ëm d’Positiounen si net vun den eigentlechen Aufgaben, fir d’Wuel vun de Mënschen ze suergen, oflenken. Härgott, héier eis.
  • Fir all Mënschen, déi vun Näid an Éiergäiz geplot an zerfriess sinn, dass si d’Liewen geloossen a mat Rou uginn. Härgott, héier eis.
  • Fir all Mënschen, déi virun den Iwwerreschter vun hirer Existenz stinn, deenen alles egal ginn ass, dass si erëm Mutt fannen, fir nei hiert Liewen an d’Hand ze huelen. Härgott, héier eis.
  • Fir eis Kanner a Jugendlech, déi nach no Orientéierung sichen, dass déi Erwuessen hinnen mat guddem a kompetenten Rot zur Säit stinn. Härgott, héier eis.
  • Fir all déi Krank, dass si eng Stäip an hirer Nout fannen an d’Hoffnung op ee Gesond-ginn net verléieren. Härgott, héier eis.
  • Fir all eis Verstuerwen, dass si dee verdéngte Loun am himmlesche Fridden fannen. Härgott, héier eis.

Baarmhäerzege Gott! Mir soen dir Merci, dass du eis ëmmer erëm nolauschters an eis Gebieder unhëls. Dech luewe mir elo an ëmmer. Amen.

II.

Frères et sœurs, faisons de la prière notre premier service à l’égard de nos frères et sœurs. Présentons au Seigneur les besoins des hommes et des femmes de chez nous et d’ailleurs.
Dieu très bon, entends notre prière.
– Pour les personnes aux prises avec des dépendances, prions le Seigneur.
– Pour ceux et celles qui travaillent au maintien de la paix dans le monde, prions le Seigneur.
– Pour les victimes de la guerre et du terrorisme, prions le Seigneur.
– Pour notre communauté appelée à se mettre au service de tous ceux et celles qui cherchent Dieu, prions le Seigneur.
Dieu notre Père, regarde ceux et celles qui comptent sur toi dans les épreuves et difficultés de toutes sortes. Par ton nom, sauve-les et par ta puissance, rends-leur justice. Nous te le demandons par Jésus, ton Fils, qui vit et règne avec toi et le Saint-Esprit, maintenant et pour les siècles des siècles. Amen.
(http://www.vieliturgique.ca)

Gowegebiet

Härgott, mir sinn deng Kanner.
Du leets eis duerch eist Liewen.
Als Merci lee mir eis Gowen virun dech a mir bieden dech:
Huel eis selwer mat dëse Gowen un.
Schenk eis eng offen Hand fir eis Matmënschen
a gëff eis de Mutt iwwerall do ze hëllefen, wou mir gebraucht ginn.
Dorëms biede mir dech duerch de Jesus,
eis Brudder an eisen Här. Amen.

Guter Gott, du hast uns eingeladen, deine Gegenwart zu feiern.
Du teilst mit uns das Brot und den Wein des Lebens.
Mache uns bereit, das weiterzuschenken,
was wir verwandelt aus deiner Güte empfangen.
Schenke uns deinen Geist, der uns Kraft und Mut gibt
und uns selbst verwandelt zu Boten deiner Liebe.
Darum bitten wir dich durch Christus, unseren Herrn. Amen.

Reçois favorablement, Seigneur, les offrandes de ton peuple,
pour qu’il obtienne dans le mystère eucharistique les biens
auxquels il croit de tout coeur. Par Jésus.

Hochgebet - „Jesus, Spiegel des Vaters“


Präfation
Großer Gott, wir danken dir für das, was du uns von dir zeigst,
für Jesus Christus, diesen großartigen Menschen, der dein Sohn ist.
In ihm spiegelt sich deine unaussprechliche Liebe zu uns Menschen,
die erstaunliche Demut, mit der du dich klein machst,
die erschütternde Armut, mit der du dich mit allen Armen verbindest.
Darum wollen wir einstimmen in den Lobgesang der Engel und der ganzen Schöpfung.

Sanctus

Heiliger Gott, immer wieder fließt uns
aus deinem großen Herzen göttliches Leben zu.
Und immer wieder zeigst du uns
deinen Spiegel: Jesus Christus.

Darum bitten wir: Heilige unsere Augen, damit wir ihn sehen,
heilige unsere Seele, damit wir ihn empfangen,
heilige unser Herz, damit wir ihn lieben.
Leg deinen Heiligen Geist auf Brot und Wein,
damit sie uns werden + Leib und Blut Jesu Christi, deines geliebten Sohnes.

Denn als Jesus am Abend vor seinem Tod mit seinen Aposteln zu Tische saß,
da hat er Brot genommen und dir gedankt.
Er hat es gebrochen, seinen Freunden ausgeteilt und dabei gesagt:

NEHMET UND ESSET ALLE DAVON:
DAS IST MEIN LEIB,
DER FÜR EUCH HINGEGEBEN WIRD.

Dann hat er den Kelch mit Wein genommen und dir noch einmal gedankt.
Er hat den Kelch seinen Freunden gereicht und dabei gesagt:

NEHMET UND TRINKET ALLE DARAUS:
DAS IST DER KELCH DES NEUEN UND EWIGEN BUNDES,
MEIN BLUT, DAS FÜR EUCH UND FÜR ALLE VERGOSSEN WIRD
ZUR VERGEBUNG DER SÜNDEN.
TUT DIES ZU MEINEM GEDÄCHTNIS.

Geheimnis des Glaubens
Akklamation
V/A: Christus ist für uns gestorben.
V/A: Christus ist vom Tod erstanden.
V/A: Christus kommt in Herrlichkeit.

Großer Gott, nun sehen wir vor uns
den klaren Spiegel deiner Liebe, deine Armut und deine Demut:
Jesus Christus, deinen Sohn.
Du hast die Schande, die man ihm antat,
verwandelt in Ehre und Ruhm, den Tod in unverbrüchliches Leben.
Und so reicht er sich uns in Brot und Wein.

Wir bitten Dich: Verbinde uns an diesem Tisch in gegenseitiger Liebe.
Erfülle uns mit seinem Heiligen Geist, damit auch wir einander dienen.
Mache deine Kirche zu einem Ort, an dem deine Liebe bezeugt,
deine Armut gelebt und deine Demut nachvollzogen wird.
Besonders beten wir für alle, die ein Amt haben:
für die Frauen und Männer auf allen Ebenen,
für unsern Bischof N., und unseren Papst Franziskus.

Öffne uns für alle Menschen, die sich sehnen nach Liebe und Freundschaft,
die rufen nach Solidarität, die unser Dienen nötig haben.
Verbinde uns mit allen Verstorbenen, mit den vergangenen Generationen (...).
Erwecke alle in die Gegenwart deiner unaussprechlichen Liebe.
Nimm uns hinein in die Lebens- und Liebesgemeinschaft
mit Maria, der Mutter deines Sohnes, dem heiligen Josef (...).
Vereint mit allen Heiligen wollen wir dich loben durch unseren Herrn Jesus Christus.

Durch ihn und mit ihm und in ihm ist dir, Gott, allmächtiger Vater,
in der Einheit des Heiligen Geistes alle Herrlichkeit und Ehre jetzt und in Ewigkeit. Amen.
Quelle unbekannt

Vaterunser

Jo, léif Matchrëschten, do ass een, dee mir net gesinn an net héieren. Awer hien ass do. Hie weess vun eis. Hie begleet eis a lauschtert op eis, wa mir eis un hie riichten. Biede mir mat Vertrauen, wéi eisen Här Jesus eis et geléiert huet: Vater unser im Himmel, ...

Friddensgebiet

„Was daraus wächst, wenn man gerecht zu anderen ist und friedlich miteinander umgeht, kann ich euch auch sagen. Man hat Frieden mit sich und mit Gott“ Sou gëtt d’Volxbibel de Vers 18 aus dem 3. Kapitel vum Jakobus sengem Bréif erëm. (Jak 3,18). Biede mir eisen Här ëm ee gudden Ëmgang ee mat deem aneren. Här Jesus Christus, kuck net op eis Feeler, mä op eise gudde Wëllen a schenk eis all däi Fridden.

Meditation

WENN, JA WENN
Wenn
die satten
die hungrigen sehen
die unempfindsamen
die leidenden
die munteren
die müden
die planer
die verzweifelten
die starken
die schwachen
die gleichgültigen
die liebenden
dann werden
die hungrigen
satt
die leidenden
leicht
die müden
munter
die verzweifelten
sicher
die schwachen
stark
und die gleichgültigen
lieben
(Susanne Sandherr)

Schlussgebiet

Gudden Härgott, an dësem Brout huet déi Jong Jesus sech eis an d’Hand ginn.
Du méchs eis Mutt, no sengem Virbild ze liewen,
fir datt déi Räich ënnert eis wuesse kann.
Dofir soe mir dir Merci, haut an all Dag vun eisem Liewen.
Dorëms biede mir dech duerch de Jesus, eis Brudder an eisen Här. Amen.

Barmherziger Gott, wir haben von dem Brot gegessen,
das Einheit und Versöhnung stiftet
und den Riss zwischen den Menschen heilt.
Erfülle uns mit dem Geist der Geschwisterlichkeit und der Liebe.
Lass uns eine Gemeinde sein, die Gerechtigkeit sucht und lebt.
Lass bei uns die Fernen zu Nächsten werden.
Darum bitten wir dich durch Christus, unseren Herrn. Amen.

Seigneur, que ton aide accompagne toujours ceux que tu as nourris de tes sacrements, afin qu’ils puissent, dans ces mystères et par toute leur vie, receullir les fruits de la rédemption. Par Jésus.


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