5. Sonndeg am Joereskrees B - 6./7.2.2021


Home Back Print Kontakt

Léif Matchrëschten! „Ora et labora – biet a schaff“, dat ass Leetwuert vum Uerden vun de Benediktiner. Mä dëse Saz kann awer och fir eis all ee Leetwuert fir eis Liewe sinn. D’Schaffen, eis Aarbecht hëlt sécherlech méi Raum an eisem Liewen an wéi d’Rou oder esouguer d’Gebiet. Et ass dofir gutt, wa mir eis reegelméisseg e bëssi Zäit huelen an zur Rou kommen. Et ass och gutt, wa mir eis dann viru Gott stellen an him alles virleeën, wat eis am Moment beweegt, wat eis frou mécht an och wat eis traureg mécht. Loosse mir dat elo maachen. Huele mir eis eng Rei Momenter a gi mir an eis, fir ze kucken, wat eis um Häerz läit.

Kyrie

Här Jesus Christus, Villes mécht eis frou a léist eis liewen. Kyrie eleison.
Här Jesus Christus, munch Nout léist eis net zur Rou kommen. Christe eleison.
Här Jesus Christus, verwandel eis Suergen a Freed. Kyrie eleison.

Dagesgebiet

Härgott, du suergs fir eis wéi eng Mamm fir hir Kanner. Mir setzen eist ganzt Vertrauen an dech a Bieden: Bleif béi eis a gudden an a béissen Deeg, a schütz eis an all Gefor. Dorëms biede mir dech duerch de Jesus, eisen Här. Amen.

Dans ton amour inlassable, Seigneur, veille sur ta famille ; et puisque ta grâce est notre unique espoir, garde-nous sous ta constante protection. Par Jésus Christ.

Gott, unser Vater, wir sind dein Eigentum und setzen unsere Hoffnung allein auf deine Gnade. Bleibe uns nahe in jeder Not und Gefahr und schütze uns. Darum bitten wir durch Jesus Christus.

Liesungen: Ijob 7, 1-4.6-7 / 1 Kor 9, 16-19.22-23 / Mk 1, 29-39

Lesung aus dem Buch Ijob.
Ijob ergriff das Wort und sprach: Ist nicht Kriegsdienst des Menschen Leben auf der Erde? Sind nicht seine Tage die eines Tagelöhners? Wie ein Knecht ist er, der nach Schatten lechzt, wie ein Tagelöhner, der auf seinen Lohn wartet. So wurden Monde voll Enttäuschung mein Erbe und Nächte voller Mühsal teilte man mir zu. Lege ich mich nieder, sage ich: Wann darf ich aufstehn? Wird es Abend, bin ich gesättigt mit Unrast, bis es dämmert. Schneller als das Weberschiffchen eilen meine Tage, sie gehen zu Ende, ohne Hoffnung. Denk daran, dass mein Leben nur ein Hauch ist! Nie mehr schaut mein Auge Glück.

Kv Lobet den Herrn; er heilt die gebrochenen Herzen.
Ja, gut ist es, unserem Gott zu singen und zu spielen, *
ja, schön und geziemend ist Lobgesang.
Der Herr baut Jerusalem auf, *
er sammelt die Versprengten Israels. – (Kv)
Er heilt, die gebrochenen Herzens sind, *
er verbindet ihre Wunden.
Er bestimmt die Zahl der Sterne *
und ruft sie alle mit Namen. – (Kv)
Groß ist unser Herr und gewaltig an Kraft, *
seine Einsicht ist ohne Grenzen.
Der Herr hilft auf den Gebeugten, *
er drückt die Frevler zu Boden. – Kv

Lesung aus dem ersten Brief des Apostels Paulus an die Gemeinde in Korinth.
Schwestern und Brüder! Wenn ich nämlich das Evangelium verkünde, gebührt mir deswegen kein Ruhm; denn ein Zwang liegt auf mir. Weh mir, wenn ich das Evangelium nicht verkünde! Wäre es mein freier Entschluss, so erhielte ich Lohn. Wenn es mir aber nicht freisteht, so ist es ein Dienst, der mir anvertraut wurde. Was ist nun mein Lohn? Dass ich unentgeltlich verkünde und so das Evangelium bringe und keinen Gebrauch von meinem Anrecht aus dem Evangelium mache. Obwohl ich also von niemandem abhängig bin, habe ich mich für alle zum Sklaven gemacht, um möglichst viele zu gewinnen. Den Schwachen bin ich ein Schwacher geworden, um die Schwachen zu gewinnen. Allen bin ich alles geworden, um auf jeden Fall einige zu retten. Alles aber tue ich um des Evangeliums willen, um an seiner Verheißung teilzuhaben.

Halleluja. Halleluja. Christus hat unsere Leiden auf sich genommen, unsere Krankheiten hat er getragen. Halleluja.

Aus dem heiligen Evangelium nach Markus.
In jener Zeit ging Jesus zusammen mit Jakobus und Johannes in das Haus des Simon und Andreas. Die Schwiegermutter des Simon lag mit Fieber im Bett. Sie sprachen sogleich mit Jesus über sie und er ging zu ihr, fasste sie an der Hand und richtete sie auf. Da wich das Fieber von ihr und sie diente ihnen. Am Abend, als die Sonne untergegangen war, brachte man alle Kranken und Besessenen zu Jesus. Die ganze Stadt war vor der Haustür versammelt und er heilte viele, die an allen möglichen Krankheiten litten, und trieb viele Dämonen aus. Und er verbot den Dämonen zu sagen, dass sie wussten, wer er war. In aller Frühe, als es noch dunkel war, stand er auf und ging an einen einsamen Ort, um zu beten. Simon und seine Begleiter eilten ihm nach, und als sie ihn fanden, sagten sie zu ihm: Alle suchen dich. Er antwortete: Lasst uns anderswohin gehen, in die benachbarten Dörfer, damit ich auch dort verkünde; denn dazu bin ich gekommen. Und er zog durch ganz Galiläa, verkündete in ihren Synagogen und trieb die Dämonen aus.

Lecture du livre de Job.
Job prit la parole et dit: Vraiment, la vie de l’homme sur la terre est une corvée, il fait des journées de manœuvre. Comme l’esclave qui désire un peu d’ombre, comme le manœuvre qui attend sa paye, depuis des mois je n’ai en partage que le néant, je ne compte que des nuits de souffrance. À peine couché, je me dis : “Quand pourrai-je me lever ?” Le soir n’en finit pas : je suis envahi de cauchemars jusqu’à l’aube. Mes jours sont plus rapides que la navette du tisserand, ils s’achèvent faute de fil. Souviens-toi, Seigneur : ma vie n’est qu’un souffle, mes yeux ne verront plus le bonheur.

R/ Bénissons le Seigneur qui guérit nos blessures !
Il est bon de fêter notre Dieu,
il est beau de chanter sa louange :
il guérit les cœurs brisés
et soigne leurs blessures. R
Il compte le nombre des étoiles,
il donne à chacune un nom ;
il est grand, il est fort, notre Maître :
nul n’a mesuré son intelligence. R
Le Seigneur élève les humbles
et rabaisse jusqu’à terre les impies.
Entonnez pour le Seigneur l’action de grâce,
jouez pour notre Dieu sur la cithare ! R

Lecture de la première lettre de saint Paul apôtre aux Corinthiens.
Frères, annoncer l’Évangile, ce n’est pas là pour moi un motif de fierté, c’est une nécessité qui s’impose à moi. Malheur à moi si je n’annonçais pas l’Évangile! Certes, si je le fais de moi-même, je mérite une récompense. Mais je ne le fais pas de moi-même, c’est une mission qui m’est confiée. Alors quel est mon mérite ? C’est d’annoncer l’Évangile sans rechercher aucun avantage matériel, et sans faire valoir mes droits de prédicateur de l’Évangile. Oui, libre à l’égard de tous, je me suis fait l’esclave de tous afin d’en gagner le plus grand nombre possible. Avec les faibles, j’ai été faible, pour gagner les faibles. Je me suis fait tout à tous pour en sauver à tout prix quelques-uns. Et tout cela, je le fais à cause de l’Évangile, pour y avoir part, moi aussi.

Alléluia. Alléluia. Le Christ a pris nos souffrances, il a porté nos maladies. Alléluia.

Évangile de Jésus Christ selon saint Marc.
En ce temps-là, aussitôt sortis de la synagogue, ils allèrent, avec Jacques et Jean, dans la maison de Simon et d’André. Or, la belle-mère de Simon était au lit, elle avait de la fièvre. Aussitôt, on parla à Jésus de la malade. Jésus s’approcha, la saisit par la main et la fit lever. La fièvre la quitta, et elle les servait. Le soir venu, après le coucher du soleil, on lui amenait tous ceux qui étaient atteints d’un mal ou possédés par des démons. La ville entière se pressait à la porte. Il guérit beaucoup de gens atteints de toutes sortes de maladies, et il expulsa beaucoup de démons; il empêchait les démons de parler, parce qu’ils savaient, eux, qui il était. Le lendemain, Jésus se leva, bien avant l’aube. Il sortit et se rendit dans un endroit désert, et là il priait. Simon et ceux qui étaient avec lui partirent à sa recherche. Ils le trouvent et lui disent: «Tout le monde te cherche.» Jésus leur dit: «Allons ailleurs, dans les villages voisins, afin que là aussi je proclame l’Évangile ; car c’est pour cela que je suis sorti.» Et il parcourut toute la Galilée, proclamant l’Évangile dans leurs synagogues, et expulsant les démons.

Priedegt (2021)

Léif Matchrëschten! „Ist nicht Kriegsdienst des Menschen Leben auf der Erde?“ „Vraiment, la vie de l’homme sur la terre est une corvée.“ D’Liesung vun dësem Sonndeg aus dem Buch Ijob ass schonn ganz däitlech. Si ass gepräägt vun der Nout an dem Leed vum Mënsch. An eisem Text vun der Liesung klot de Ijob net einfach nëmmen. Hie bréngt all seng Kloen viru Gott. Hie klot Gott selwer un. Wann ech un all déi mënschlech Nout an eiser Welt vun haut denken, wann ech all déi Mënsche gesinn, déi am gréisste Misär sëtzen, da kann ech verstoen, dass munch Mënschen net méi un ee Gott kënne gleewen, dee gutt a léif ass, dee gerecht ass. All dat, wat Mënschen heiansdo an hirem Liewe mussen erdroen, ass net grad witzeg. Do kann ee scho verstoen, dass si mat Gott ufänken ze streiden oder awer eben och ganz einfach zum Entschloss kommen, dass et iwwerhaapt kee Gott gëtt.

De Ijob deit dem Mënsch säin Dosinn an dëser Welt zimmlech negativ als ee Krichsdéngscht, als eng „corvée“. De Ijob mécht wuel d’Erfarung, déi vill Mënschen eben och haut maachen, dass si um absolutten Existenzminimum liewe mussen, jo ganz dacks och nach drënner. Mënschen, déi an esou enger existenzieller Nout musse liewen, hu wierklech all Dag Suergen, op si nach do eng Kéier erauskommen oder op si dat iwwerhaapt iwwerliewen wäerten. Si mussen Dag an Nuecht ëm hiert Liewe kämpfen. Dat ass scho wéi an engem Krich, wou een sech ëm säin Iwwerliewen muss beméien an andauernd an der Angscht muss sinn, am nächste Moment net méi do ze sinn. Ass dat net wierklech sënnlos sou ee Liewen ze féieren? Ass d’Liewen am Ganzen net sënnlos? „Nie mehr schaut mein Auge Glück.“ „Mes yeux ne verront plus le bonheur.“ Ass dat dat lescht Wuert, wat mir iwwer eist Liewe kënne soen? Ass alles sënnlos?

Am Laf vun der Geschicht hu sech vill Mënschen genee déi Fro gestalt. Wat ass de Sënn vun eisem Liewen, vun eisem Dosinn an enger Welt, déi esou vill Misär bréngt? Et ass schonn erstaunlech, dass an eiser Bibel dës Thematik esou däitlech ugeschwat gëtt. D’Bibel verschount eis net mat dësen existenzielle Froen. Si verschweigt och net dee grousse Misär, d’Leed an d’Nout, déi d’Mënsche ploen. Si weist eis net nëmme Mënschen, déi wonnerbar aus der gréisster Nout a Krankheet gerett ginn. Si ass ganz einfach realistesch an der Aschätzung vun eisem mënschleche Lous an dëser Welt.

Wa mir dann haut an eis Welt an Zäit erakucken, da musse mir soen, dass sech net allze vill geännert huet. Mir hei an de räiche Länner hunn natierlech eng enorm gutt Versuergung an alle Beräicher fir eis opgebaut. Mir haten zënter dem zweete Weltkrich och net méi allze vill Suergen an Nout. An awer si mir elo zënter bal engem Joer getraff vun enger Krankheet, déi einfach esou iwwert eis era gebrach ass an déi eist ganzt Liewen bestëmmt an aschränkt. Mir sinn an deene leschte Méint zeréck verwise ginn op eis eigentlech ganz fragil Konditioun. Mir sinn net d’Hären iwwer dës Welt a Schëpfung. Mir si mat all eiser Gescheitheet u Grenze gestouss, déi mir net méi um Schierm haten. Wat dat mat eis mécht gesi mir iwwerall. Do si Mënschen, déi sech beméien, fir eng Léisung um medezinesche Plang ze fannen. Do sinn awer och déi aner, déi alles leegnen an net wëlle wouer hunn. Do sinn déi vill, déi sech an hiert Schicksal erginn oder mussen erginn, déi stierwen, déi extrem krank ginn, déi hier berufflech Existenz verléieren an sou villes méi. Et ass dat, wat de Ijob hei beschreift. „Ist nicht Kriegsdienst des Menschen Leben auf der Erde?“ „Vraiment, la vie de l’homme sur la terre est une corvée.“

Awer wéi do erausfannen? Vläicht kann eis d’Evangelium eng Piste ubidden? Hei gëtt eis erzielt vu Mënschen, déi krank sinn. De Jesus hëlleft a mécht gesonnt. Gutt, hien kann eis haut net duerch een Zaubertrick aus dëser Pandemie eraushëllefen. Och deemools huet hien net mat engem eenzegen Wuert oder Zeechen all Krankheeten an Noutsituatiounen vun de Mënsche geléist. Sou einfach war et net. Mech beweegen ëmmer nees esou Sätz, wéi och haut am Evangelium, wou et heescht: „Er trieb viele Dämonen aus.“ Wat sinn dës Dämonen? Sinn dat net dem Mënsch seng falsch Virstellungen, seng falsch Sécherheeten, seng Wënsch an Dreem, déi kee Bezuch hunn zur Realitéit vum echten an allgemengen mënschlechen Dosinn an der Welt? Mënschen, déi vun Dämonen besiess sinn, liewen an enger Parallelwelt. Si liewen an enger anerer Wierklechkeet. Si sinn ganz op sech an hier Wënsch bezunn. Ware mir dat net och an deene leschten Joerzéngten an eise räiche Länner? Sinn eis Dämonen net och déi gewiescht, dass mir net méi wollten wouer hunn, dass mir villfach an engem Scheinparadäis gelieft hunn, dass mir nëmmen nach just eis selwer, eise Profit an eisen Amusement kannt hunn? Ass d’Ausdreiwen vun den Dämonen duerch de Jesus net een Zeréckhuelen vun deene Mënschen an d’Realitéit vum eigentlechen Liewen?

Dat echt mënschlecht Liewen ass net einfach. Et ass kee Spaass. Et ass kee Paradäis. D’Liewe muss all Dag nei erschafft ginn. Mir mussen eis all Dag nei beméien, fir all dat ze hunn, wat mir fir eisen Ënnerhalt brauchen. Net de Weekend mat senge Partien ass dat Eigentlecht vum Liewen mä d’Woch, d’Schaffdeeg, wou mir eis asetzen. De Ijob dréckt et drastesch aus. Et ass a sengen Aen ee Krichsdéngscht, ee „Frondienst“, wéi een et och kann iwwersetzen. Awer genee dat ass nu mol eis Positioun an dëser Welt.

Mir sinn ëmmer nees zudéifst nidder gedréckt, wa mir mengen et géif eis Onrecht geschéien. Mir fillen eis net wuel, zeréckgesat an ausgegrenzt. Dat ass e bëssi wéi d’Féiwer vun der Schwéiermamm vum Péitruss. Mir wëllen net schaffen an eis andauernd asetzen. Mä mir brauchen vläicht och méi dacks een, deen eis mat der Hand hëlt an opriicht: „Er fasste sie an der Hand und richtete sie auf. Da wich das Fieber von ihr und sie diente ihnen.“ Mir brauchen och elo an dëser Pandemie een, deen eis mat der Hand hëlt. Wéi wier, wa mir eis vläicht grad elo géigesäiteg, net real, mä virtuell bäi der Hand géifen huelen a gemeinsam opstoen. Eisen Déngscht ass elo gefrot. Eisen Asaz, och wann en eis schwéier fält, ass gefrot. Riichte mir eis géigesäiteg op a gi mir un d’Aarbecht. Da verschwënnt och d’Nout an d’Leed. Mir hunn et selwer also an der Hand. Jo och mir dierfen Gott ukloen fir de Misär, deen et villfach gëtt. An awer läit et och an eiser eegener ganz perséinlecher Verantwortung als fräi Mënschen, wat mir aus eisem Liewe maachen a wéi mir eis engagéieren an dëser Welt. De Jesus huet eis do ee Beispill ginn. Hien ass eis ee Virbild am Asaz ee fir deen aneren. Maache mir him et einfach no.

Fürbitten

Eisen Här Jesus Christus, ass ni laanscht eng mënschlech Nout gaangen ouni ze hëllefen. Hie léist sech och haut vun eise Suergen beweegen. Dofir biede mir:

  • Kuck op d’Nout vun denger Kierch a schéck däin hellege Geescht als Hëllef. Erfëll eise Poopst Franziskus an all Mataarbechter an der Kierch mat dengem Geescht, fir dass si erkennen, wat däi Wëllen fir eis haut ass an deen dann och verwierklechen. Christus, héier eis.
  • Wierk duerch däi Geescht an alle Gedeeften, dass an hirem Liewen wéi am Liewen vun eiser Gemeinschaft deng Opmierksamkeet a Léift fir Mënschen an Nout ze spieren ass. Christus, héier eis.
  • Beréier duerch d’Leed an d’Nout vun de Mënschen d’Häerzer vun deenen, déi regéieren, fir dass si sech mat aller Kraaft asetzen fir Fridden a sozial Gerechtegkeet an eise Länner. Christus, héier eis.
  • Dréchent an Iwwerschwemmungen, Äerdbiewen a Stierm verwüüsten grouss Deeler vun eiser Äerd an zerstéieren d’Liewensgrondlagen vu Millioune vu Mënschen. Erwäch an eis allen d’Nächsteléift, déi eis de Mënschen an Nout hëllefe léist. Christus, héier eis.
  • Mir bieden dech och fir déi vill Mënschen, déi krank sinn, besonnesch och déi, déi ënner der aktueller Pandemie leiden. Schenk hinnen Trouscht a looss si hier Gesondheet erëm fannen. Christus, héier eis.
  • Schenk allen, déi sech an de Klinicken, den Alters- a Fleegeheimer asetzen, eng grouss Léift fir hir Patienten a Gedold an Ausdauer an hirem Asaz. Christus, héier eis.
  • Huel all eis Verstuerwen bäi dir op a schenk hinnen Rou a Fridden. Christus, héier eis.

Dech, Här Jesus Christus luewen an éiere mir, elo an an all Éiwegkeet. Amen.

II.

Dieu le Père a envoyé son Fils unique pour que le monde soit guéri et sauvé. Chaque personne a son lot de souffrances et a besoin de guérison. Tournons-nous vers celui qui peut nous visiter et nous pacifier encore aujourd’hui. Ô Seigneur, entends notre prière.

  • Pour l’Église qui, à la suite du Christ, porte sa croix chaque jour; afin qu’elle le fasse dans la joie de se savoir soutenue, prions le Seigneur.
  • Pour les chefs des nations; afin qu’ils cherchent sans cesse des solutions pour améliorer la vie des gens qui souffrent, prions le Seigneur.
  • Pour tous les Job de ce monde; afin qu’ils trouvent dans le Christ vivant une source indéfectible de paix, malgré leur souffrance, prions le Seigneur.
  • Pour les opprimés partout dans le monde; afin qu’ils cherchent et trouvent dans le Christ une force renouvelée de libération, prions le Seigneur.
  • Pour notre communauté chrétienne; afin qu’à l’image du Christ, elle lutte contre la souffrance des gens qui se tournent vers elle.

Dieu notre Père, tu as tout donné, tu as même voulu que ton Fils partage notre vie. Dans la foi, nous te demandons de recevoir notre humble supplication, par ce même Jésus, qui vit et règne avec toi dans l’unité du Saint-Esprit. Amen.
(http://www.vieliturgique.ca)

Gowegebiet

Här eise Gott, du hues Brout a Wäin gemaach, fir eis Mënschen an dësem vergängleche Liewen Nahrung a Freed ze schenken. Maach des Gowen zum Zeechen, dat eis éiwegt Liewe bréngt. Dorëms biede mir duerch de Jesus, eise Brudder an eisen Här. Amen.

Seigneur notre Dieu, tu as voulu choisir dans ta création le pain et le vin qui refont chaque jour nos forces: fais qu’ils deviennent aussi pour nous le sacrement de la vie éternelle. Par Jésus.

Herr, wir bringen in Brot und Wein unsere Welt und unser Menschsein zu dir. Schenke uns deine Gegenwart in diesem geschwisterlichen Mahl, lasse uns von neuem spüren und erfahren, dass du mit uns sein willst. Schenke uns die Einheit mit dir. Amen.

Hochgebet – „Gott befreit durch Christus“


Präfation
In Wahrheit ist es würdig und recht, dass wir dir danken und dich preisen, Gott, unser Vater.
Du bist unser Begleiter und Befreier.
Du bahnst uns den Weg vom Dunkel ins Licht, aus der Trauer in die Freude,
durch den Tod ins Leben, aus Schuld in Vergebung.
Du zerbrichst die Fesseln des Bösen und führst uns hinaus ins Weite.
Israel, dein Volk, hast du vor dem Untergang bewahrt,
durch die Wüste begleitet, und ihm ein gesegnetes Land geschenkt.
Jesus, unseren Bruder, hast du auferweckt aus dem Grab
und ihn als deinen Sohn und unseren Erlöser erhöht.
Um seinetwillen sagen wir dir Dank.
Wir loben dich wegen deiner Nähe hier in unserer Mitte.
Mit all deinen Erlösten und den Engeln singen wir voll Freude:

Sanctus

Ja, Vater, du bist der Quell des neuen Lebens, der Gabe des Geistes.
Dieser Geist macht uns wahrhaft frei. Sende ihn über uns, dass er uns in befreite Menschen wandle.

Sende deinen Geist auf Brot und Wein herab,
dass sie uns werden + zum Leib und Blut unseres auferstandenen Herrn Jesus Christus.

Denn am Abend, an dem er ausgeliefert wurde und sich aus freiem Willen dem Leiden unterwarf,
nahm er das Brot und sagte Dank, brach es, reichte es seinen Jüngern und sprach:

NEHMET UND ESSET ALLE DAVON:
DAS IST MEIN LEIB, DER FÜR EUCH HINGEGEBEN WIRD.

Ebenso nahm er nach dem Mahl den Kelch, dankte wiederum,
reichte ihn seinen Jüngern und sprach:

NEHMET UND TRINKET ALLE DARAUS:
DAS IST DER KELCH DES NEUEN UND EWIGEN BUNDES,
MEIN BLUT, DAS FÜR EUCH UND FÜR ALLE VERGOSSEN WIRD
ZUR VERGEBUNG DER SÜNDEN.
TUT DIES ZU MEINEM GEDÄCHTNIS.

Geheimnis des Glaubens:

Vater, dankbar erinnern wir uns an alles, was Jesus in deinem Namen vollbracht hat:
Wir vertrauen ihm, unserem Fürsprecher und Mittler.
Nimm uns mit ihm an als Gabe deiner Kirche zu deinem Lob.
Wir halten Ausschau nach ihm, bis er wiederkommt, um deine Herrlichkeit zu vollenden.

Mach uns eins mit ihm durch den Heiligen Geist zusammen mit allen,
die mit uns unterwegs sind, - unseren Familien, Nachbarn und Freunden –
zusammen mit Papst Franziskus, unseren Bischöfen und deiner Kirche überall auf Erden.
Gib unseren Toten Anteil am Fest des Lebens bei dir.

Lass uns die Gaben deiner Schöpfung und die Früchte unserer Arbeit heil bewahren
und gerecht mit den Armen teilen.
Schenke Frieden und Freiheit, zerbrich den Bannkreis der Gewalt, und gib uns allen neue Herzen.

Mit Maria und allen Heiligen versammle uns in deinem Reich,
das jetzt schon verborgen in unserer Mitte ist durch unseren Befreier, Jesus Christus.

Denn durch ihn und mit ihm und in ihm ist dir, Gott, allmächtiger Vater,
in der Einheit des Heiligen Geistes alle Herrlichkeit und Ehre jetzt und in Ewigkeit.
(s.: Werner Eizinger, Impulse zum Eucharistischen Hochgebet, Butzon & Bercker, 03/2000)

Vaterunser

Et ginn heiansdo Zäiten, wou mir et net fäerdeg bréngen, fir ee perséinlecht Gebiet ze soen. Dann ass et gutt, wa mir mat engem Gebiet aus dem Mond vun eisem Här Jesus selwer kënnen viru Gott trieden. Biede mir, wéi de Jesus eis et geléiert huet: Vater unser im Himmel, …

Friddensgebiet

Iwwer de Fridden gëtt vill geschriwwen a geschwat. Fridden muss awer gelieft ginn. Verzeien a Versönen, Neiufank a Gedold si Grondlagen fir de Fridden. Dofir biede mir: Här Jesus kuck net op eis Feeler. Kuck op eist Beméien a schenk eis all däi Fridden. De Fridde sief mat iech all.

Schlussgebiet

Gudde Gott, du hues eis dat ee Brout an deen ee Kellech gereecht.
looss eis eens ginn a Christus, esou datt mir deng Freed an eiser Welt verbreeden.
Dorëms biede mir duerch de Jesus, eise Brudder an eisen Här. Amen.

Tu as voulu, Seigneur, que nous partagions un même pain et nous buvions à la même coupe: accorde-nous de vivre tellement unis dans le Christ que nous portions du fruit pou le salut du monde. Par Jésus.

Guter Gott, in dieser Feier hast du uns Anteil geschenkt an deinem göttlichen Leben. Lass uns niemals von dir getrennt werden, sondern bewahre uns in deiner Liebe. Darum bitten wir durch Christus, unsern Herrn.


Mass vum 31. Januar
Klick op d’Kalennerblat fir d’Sonndesmass als PDF!
Mass vum 14. Februar

Links:

Top

Online Pastoral

Lëscht vun de Sonndesgottesdéngschter

 
Service Kommunikatioun a Press . Service Communication et Presse
Äerzbistum Lëtzebuerg . Archevêché de Luxembourg

© Verschidde Rechter reservéiert . Certains droits réservés
Dateschutz . Protection des données
Ëmweltschutz . Protection de l'environnement